Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Maar was zolang blijven doorkijken want had echt een voorgevoel die zij er klopt iets niet.
dus bij die eerste reactie wist ik het al
. Ben blij dat ze nu wel nog een adoptieveulentje heeft. 

en op de laatste foto lijkt hij echt mini haha, schattig!
.
.

Dat is echt machtig om zo naast je beste maatje te liggen en heerlijke te kroelen/knuffelen
Ze was super lief, wel wat sloom. Ik heb met der een bergje geklommen in het bosje, ik had niet gedacht dat ze het zomaar zou doen, maar ze deed echt der best! Daarna weer even stukjes op straat, door het dorp waar de eerste Belgische Trekpaarden gefokt werden (Vollezele), en zo kwamen we uit aan het kerkhof, en naast dat kerkhof heb je dus een wandelpaadje. Ik nog al lachend tegen mijn moeder 'Galoperen gaat écht niet lukken' Nou, dat moest Tinky gehoord hebben, want wàt was ze braaf zeg! Echt super goed verzameld, niet te snel, niet te traag en zeer relax. Had wel wat moeite om der te doen stoppen, maar het was dan ook bergaf. Dan op het einde van het pad wachtte ik tot mijn moeder me tegemoet kwam, ik liet Tinky lekker wat grazen, want anders gaat ze wat lopen klieren en rondjes draaien.. Komt er een koppel naar me toe; 'Welk ras is dat? Zit ze fijn in draf? Hoe oud is ze? Ze is wel braaf en lief, hé? Wat een mooie! Dàt ras heb ik nog nooit gezien' Ik apetrots op mijn paardje's ras uitleggen dat het de paardjes van de zigeuners uit Engeland waren/zijn, mensen waren heel geboeid! Ergens in me was ik ook wel trots dat dit hun eerste geziene Tinker was
Vervolgens weer wat verder gereden, zeer relax. Tot er elektriciteitskabels tegen elkaar vlogen door de wind en mijn moeder tegelijk op mijn hond zen poot trapte.. Toen maakte ze een kikkersprong
Ik dacht even dat ik er naast lag.. Weer wandelpad in, was redelijk modderig, maar het was te doen. Op het einde van het pad nogmaals lekker alles los gegooit, ze was wel wat verschoten van een 'bult' op het pad, dus was galop, draf, galop, .. Uiteindelijk hebben we ons in een zeer smal pad gewaagt, hier deed ze vaak erg irritant. Maar ze was weer zo'n schat, echt zeer rustig in stap en lekker koel in het hoofd. Dan op een veldje nog heel even klein galopje gedaan. En dan op weg naar huis! Heb de poort van ons huis vanop mijn paard opengekregen
Moeder moest niets van dochter hebben
Als ze te dicht in Fenore's space kwam ging Fenore jagen op Erynn schandalig wat is dat voor een moeder
Cesair vond het wel heel leuk maar na al het gejaag op haar vorige adres vertrouwt ze paarden niet zo snel dus gaat allemaal heel voorzichtig voor ik vertrok stonden Cesair en Erynn wel weer van het zelfde hooi hoopje te eten dus dat komt wel goed! Van de week wordt ze weer in de groep gevoegd nu tijdelijk even alleen met bitchy mama en overbezorgde tante Cesair!
.