Ik lees dat er vandaag veel goed ging bij de tinkies op stal.
Ik zat vanmorgen met tranen in m'n ogen bij de eerste reactie die ik in het topic van Joy las, ik had tot 1u deze ochtend blijven kijken naar Joy dan maar gestopt want moest er uit kunnen voor een groepswerk (waarbij de groep niet kwam opdagen ). Maar was zolang blijven doorkijken want had echt een voorgevoel die zij er klopt iets niet. dus bij die eerste reactie wist ik het al . Ben blij dat ze nu wel nog een adoptieveulentje heeft.
Verder dan Tinky der deken had kapot gekregen had ik op je msn gezien Kaat, leuk he van die paarden maar de jouwe deed er lang over bij m'n vorig paard was het de eerste nacht een schuur en als je geluk had ging die een week nog met scheuren mee (daarom ook geen dekens meer gebruikt voor 'm). Met BJ geen idee want heb geen gepast deken voor 'm, de gene die we hadden was te groot (175 en 185 en die moet een 155 of 165 hebben). Dan zitten we wel nog steeds met een pony deken...
Iemand hier nog een pony outdoor deken en zweetdekentje nodig was dacht ik 135 onder en 1m (10) boven maar zou moeten nameten, het outdoor is paars en het zweetdekentje is zo een zwarte met een rode bies waar pavo opstaat.
Trouwens welkom aan het nieuwe lid hopelijk komt daar een mooi gezon veulen uitrollen volgend jaar. Lijkt me een mooie combi
Dekentje is van m'n shetje geweest, korte periode gebruikt geweest is helemaal proper en nog als nieuw
Erg he, voor Mariska en Joy... Verschrikkelijk... Wel enorm fijn dat Joy nu een pleegveulen heeft.
Hier hebben de tinkers geen deken op, nergens voor nodig. Avelyn wel, omdat ze dat al had. Volgend jaar staat ze ook lekker zonder. Ze kunnen schuilen als ze willen en tegen hun vacht kan geen deken op.
Ik heb een weekeindje weg geboekt, al voor volgend weekeind Papa en mijn oudtse zus die passen op Avelyn en geven haar haar medicijnen. We gaan hierheen: http://www.sa-bedandbreakfast.nl/ Lijkt me heel mooi rijden daar! Lekker even samen met mama en de paarden een weekeindje ontspannen.
DeCobvan
Geplaatst: 29-04-12 16:15
Haii dames! alles weer bijgelezen..
even een vraagje, weet iemand nog een leuke tink die te koop staat? liefst een vanner of een flinke cob, die bereden is en evt. betuigd. verder weinig eisen geloof ik haha (is niet voor mij, maar voor een vriend)
Kolonisten!!! toevallig gisteren gehad van mijn schoon ouders.. we wilden het vanmiddag ook gaan spelen maar toch ajax gekeken
verder vanochtend vroeg met Denz op pad geweest... de poezels hadden me al om 8 uur wakker gemaakt door weer wat te slopen, keiharde knal door een vaas die viel.. en die heeft het niet overleefd! Dus ik maar gelijk aan de schoonmaak en toen met het hondje naar de paarden.. naja en het was zo mooi weer ik dacht maak maar gelijk een wandelingetje met binky bill.
aah ik vind Denz zo leuk! en op de laatste foto lijkt hij echt mini haha, schattig!
Kolonisten is leuk inderdaad! Alhoewel ik dik verloren heb haha. wij hebben het na de voetbal gedaan
patrick1994
Geplaatst: 29-04-12 19:15
Ik kom ook weer binnevallenben een weekend op Clubkamp gweest was echt super gezellig Shadow is helemaal kapot vrijdag 2 uur gereden zaterdag 4 uur gereden vandaag 3 uur gereden!! ben zelf ook behoorlijk moe misschien dat ik morge alles even weer bij ga lezen
Heb een paar gsm foto's die ik wil posten vanavond of morgen ergens. Vanmiddag ga de stal in BJ lag en die heeft me voor de 2de x sinds dat ik 'm heb bij 'm laten komen en zitten tijdens dat ie lag, lekker gekriebeld en gedaan en foto's genomen met de gsm. Dan ging die terug staan. Ik ga dan naar binnen en uurtje of 2 later terug naar de stal en ie was terug gaan liggen. Ik mocht er terug zo bij... was vandaag ook knuffel baas dag en lebber der heerlijk nat
Juist erg zwaar uitmesten heb er nu 3uitgehaald (heb deze week niet kunnen mesten door de te strave regen nu inhalen. Natuurlijk wel gezorgd dat z'n stal schoon was iedere dag dus enkel de uitloop is erg vies) Morgen nog een paar en ga kijken om eventueel nog even te gaan rijden....
Ga te zien van het weer morgen nog wat foto's schieten ook met m'n spiegelreflex van BJ, teminste proberen. .
Leuk filmpje Kaat heb er gisteren wss vergeten op te reageren.
Verder weet niet meteen een tinker te koop als er een in me op kunt zet ik hier wel even een linkje voor je.
Leuk, zeg, Lor ! Dat is echt machtig om zo naast je beste maatje te liggen en heerlijke te kroelen/knuffelen
Met Denz tussen de duinen. Erg leuk!
Waar ik mijn paardje vandaan heb staan er nog wel enkele te koop. Is dus wel in België. http://tinkerstaldenbosberg.be/ (Cheyenne is sinds vandaag verkocht)
Vandaag heerlijk ritje gehad met mijn supermooie meid Ze was super lief, wel wat sloom. Ik heb met der een bergje geklommen in het bosje, ik had niet gedacht dat ze het zomaar zou doen, maar ze deed echt der best! Daarna weer even stukjes op straat, door het dorp waar de eerste Belgische Trekpaarden gefokt werden (Vollezele), en zo kwamen we uit aan het kerkhof, en naast dat kerkhof heb je dus een wandelpaadje. Ik nog al lachend tegen mijn moeder 'Galoperen gaat écht niet lukken' Nou, dat moest Tinky gehoord hebben, want wàt was ze braaf zeg! Echt super goed verzameld, niet te snel, niet te traag en zeer relax. Had wel wat moeite om der te doen stoppen, maar het was dan ook bergaf. Dan op het einde van het pad wachtte ik tot mijn moeder me tegemoet kwam, ik liet Tinky lekker wat grazen, want anders gaat ze wat lopen klieren en rondjes draaien.. Komt er een koppel naar me toe; 'Welk ras is dat? Zit ze fijn in draf? Hoe oud is ze? Ze is wel braaf en lief, hé? Wat een mooie! Dàt ras heb ik nog nooit gezien' Ik apetrots op mijn paardje's ras uitleggen dat het de paardjes van de zigeuners uit Engeland waren/zijn, mensen waren heel geboeid! Ergens in me was ik ook wel trots dat dit hun eerste geziene Tinker was Vervolgens weer wat verder gereden, zeer relax. Tot er elektriciteitskabels tegen elkaar vlogen door de wind en mijn moeder tegelijk op mijn hond zen poot trapte.. Toen maakte ze een kikkersprong Ik dacht even dat ik er naast lag.. Weer wandelpad in, was redelijk modderig, maar het was te doen. Op het einde van het pad nogmaals lekker alles los gegooit, ze was wel wat verschoten van een 'bult' op het pad, dus was galop, draf, galop, .. Uiteindelijk hebben we ons in een zeer smal pad gewaagt, hier deed ze vaak erg irritant. Maar ze was weer zo'n schat, echt zeer rustig in stap en lekker koel in het hoofd. Dan op een veldje nog heel even klein galopje gedaan. En dan op weg naar huis! Heb de poort van ons huis vanop mijn paard opengekregen
Morgen ritje met de Tinkerstal en nog een kennis. Dus de buitenrit die niet doorging vorige keer. Word vast en zeker super leuk! Ben wel erg benieuwd of Tinky even braaf zou zijn als vandaag, want ze verrast me telkens keer op keer
Een braaf bereden merrie van bijna vier met een stokmaat van 1.50?
Jayney
Geplaatst: 29-04-12 20:37
Erynn staat weer thuis ging niet van harte hoor Moeder moest niets van dochter hebben Als ze te dicht in Fenore's space kwam ging Fenore jagen op Erynn schandalig wat is dat voor een moeder Cesair vond het wel heel leuk maar na al het gejaag op haar vorige adres vertrouwt ze paarden niet zo snel dus gaat allemaal heel voorzichtig voor ik vertrok stonden Cesair en Erynn wel weer van het zelfde hooi hoopje te eten dus dat komt wel goed! Van de week wordt ze weer in de groep gevoegd nu tijdelijk even alleen met bitchy mama en overbezorgde tante Cesair!
Denzel
Hihi Karlijn kom ik met mijn bijna jaarling aan van al bijna 1.42
Wispher en patrick ben benieuwd wat voor veulentje ze krijgen
Laatst bijgewerkt door Jayney op 29-04-12 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuk ritje Kaat die vragen krijg ik ook met regelmaat. "welk ras", "hoe oud", "vanwaar komen die" . Had laatst ook enkele mensen die zeer geboeid waren. Zo helemaal "dat gaan we moeten onthouden, eens opzoeken thuis"
Rustig hier inderdaad, vast door het lekkere weer!
Leuk ritje gehad met Tinky zo te lezen!
Paar foto's van de paarden op het gras Vooral de paardenbloemen zijn heel lekker [img]https://lh4.googleusercontent.com/-f5m6J8yxNXg/T52KDq3UO-I/AAAAAAAAGM8/QefcqAJiuWE/s720/IMG_1863.jpg[/img Beetje overbouwd maar, ze stopt denk ik nooit meer met groeien Nom nom nom nom Ze liet zich al etend vallen om te gaan rollen Gewoon door eten Indy is precies hetzelfde Whiii, vliegende manen En Colenda ook zonder dekentje Izzy's lieve snoetje