Dit was idd de eerste keer dat ze stroom kreeg, ze schrok enorm, maar liep verder wel door. Misschien dat we Mirthe deze zomer ook wel van de ijzers halen, maar het werkt gewoon heel fijn zo. Ze heeft wel keiharde hoeven, maar is zelf ook zo zwaar, je ziet ze gewoon slijten...
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-09 19:03
Welkom Sandra! zag je tinker al voorbij komen bij tinkers itp.
Marleen lekker gemend. En Mirthe stroom gehad, arm beest.
Chanel lekker geshopt!
Ik heb Ziggy alleen op ijzers in de zomer. Maar we hebben een maat probleempje. Zijn maat ijzers zijn bijna niet te bestellen. De hoefsmid komt volgende week, en dan komt ze gelijk met een boel ijzers om te passen.
Ik heb vandaag mijn 1pk laten staan, en ben bij Wilco achter op deze pk bom gesprongen. Wat is dat toch een heerlijk vrij gevoel. Heerlijk die wind, alleen tijdens het stilstaan werd ik gaar gekookt in mijn leren moterpakkie.
Janet lekker met haar Bink op de motor weg geweest
Chanel_
Geplaatst: 01-06-09 19:18
Net nog even gemaakt
Janet lekker vandaag wezen motorrijden, is altijd wel vervelend als je stil staan met zo'n warm pak maar als je rijd is het echt zo lekker. Heb ook heel vaak achterop gezeten.
even tijd voor internet want wilde de foto's zien die afgelopen zaterdag gemaakt zijn
Sandra als eerst nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heel veel geluk samen!
Even de foto's spammen van afgelopen zaterdag. een hele dag in de kudde konikspaarden doorgebracht. Het was bijzonder, uniek, overweldigend en er zijn eigenlijk geen woorden voor. Het mee maken van de hengstengevechten, het deel uitmaken van de kudde omringt door haremgroepen, het spelen van de jonge veulens, het rust uurtje en graasuurtje. wauw! Voor mij de meest intense en mooiste dag van mijn leven, bij deze een paar kiekjes
kleine selectie uit de 700 foto's.
verder nog vossen en edelherten gezien en runderen en veel soorten vogels. Maar de paarden was toch wel het meest indrukwekkendste!
Arme Dundee, voelt hij zich al rot. Krijgt hij ook nog babyroze aan Maar morgen gaat het dus gebeuren. Succes en een knuffel voor Dundee En lekker op de motor gescheurd.
Mooi halster Chanel, staat mooi omdat ze donker is.
Fijn weekend gehad Leon?? Tobias zo te zien wel, jiaaaeeee....met wapperende oren door de zee.
Het was in de oostvaardersplassen leon. We zijn met een groepcursus/studiegenootjes met de bolderkar afgezet in de kudde en daar hebben we ons prima vermaakt Ook veel onderzocht, staatsbosbeheer maakt een uitzondering voor mensen van deze cursus/opleiding en laat hun in dit gebied toe bij deze grote groep. Er lopen er zo'n 1000. De groep waar wij tussen liepen was een groep van 500 paarden ongeveer. Heel bijzonder!
Gaaf zeg die foto's van de kudde. Vind ze beetje op fjorden lijken of is het familie van elkaar
Tobiasje heeft het naar z'n zin zo te zien.
Arme dundee morgen hak tjak balloos
Ik vond hem ook idd gaaf staan, ik wil volgend jaar dan ook het hoofdstel ervan kopen,die heeft dan strassteentje in de frontriem. En wat zijn er gave dekjes van HV polo, allemaal van die tintjes die lekker opvallen op dat zwart
snowdon
Geplaatst: 01-06-09 19:49
Wat voor cursus is dat dan? Moet wel een gave studie zijn als dit in het studiebeleid past!
Ook nog even tussendoor bij Sorento, de paps van Sierra, langsgeweest...