Hier ook weer 1 onverwachts ben je op stage kan je niet naar huis loop je een paar uur in een vieze broek kan daar echt niet tegen, thuis gelijk gaan douchen enzz
Resi_lover
Geplaatst: 26-02-09 23:08
Sita, ik heb je gezien, geweldig, wat een leuk accent heb je trouwens heeft hart van nederland eigenlijk al wat terug gestuurd?!
Hahaha.. Accent.. En ik maar moeilijk doen om dat te verbergen.. Nee, nog niks van HvNL gehoord..
Boncho
Geplaatst: 26-02-09 23:11
Gelukkig ben ik heel regelmatig ongesteld!! Kan de klok er echt op gelijk zetten!
Sita, beroemd!!! Leuk man! Ben benieuwd naar de beelden van tv.
Gister heb ik zo'n gaaf boek besteld! De upside van down! Met allemaal foto's en kleine stukjes tekst van en over kinderen met het syndroom van down. Ivm mijn werk ken en zie ik veel kinderen met down en ik wilde dit boek erg graag hebben! Nu dus elke dag hopen dat de postbode hem komt brengen!!!
Net op verjaardag geweest en nu maar eens naar bed!
Nog één dagje werken en dan ist alweer weekend!
Anoniem
Geplaatst: 26-02-09 23:25
Janet is gehaaid bezig
Beterschap en sterkte Joyce
Grit
Geplaatst: 26-02-09 23:28
Janet; goed opletten dat je geen bekeuring krijgt, snelheidsovertreding in Schijndel valt dan lastig uit te leggen .
K heb vanmiddag me nieuwe zweet deken ff gepast.. Is echt super mooi!! Alleen wel een beetje jurk Maar de ruglengte is nu wel goed heeft ze nu beetje extra stof voor als dr benen ook bezweet zijn
Echt stom eigenlijk hoeveel verschil er tussen die dekens zit.. Het is precies dezelfde maat als haar oude.. maar die was qua rug lengte veel te kort.. en deze.. tja.. Vind het er eigenlijk wel grappig uit zien