Goeiedag allemaal! Wat een sjipsweer vandaag! Mistig hier! Vanmiddag naar een clinic van Gert vd Hof geweest, meeeen, die vent heeft echt bizon-kit aan zijn kont!
Hihi, vind het echt leuk om te zien wat hij doet. Zo relaxt.. Hij had een paardje, jonge kwpn, vreselijk angstig ding.. Zadel zat erop, en BOKKEN wat ie deed! Recht op de dranghekken af, tegen het schot omhoog.. Na 10 minuutjes reed hij er heerlijk relaxt op, zelfs een sprongetje.. Zo veel verschil in zo'n korte tijd.. prachtig!
TK Catalogus nummer was 14. Hij is de eerste bezichtiging niet doorgekomen. Hij sprong te voorzichtig en was te beknopt gebouwd ofzo. Het is trouwens een Berlin x Quinar. Ik vond het wel 1 van de mooiere hengsten, en hij leek erg op zn moeder (die merrie staat nog steeds bij Anne marie thuis en is haar wedstrijd paard)
Petra een heftige werkweek Ik draai ook al een paar weken van 44 uur. Moet ook echt op tijd naar bed anders trek ik dat niet.
Berdien bijna klaar, hoe lang ben je er dan vanaf?
Britta naar een clinic geweest.
Jammer dat die hengst niet door is Janet.
Goed nieuws over het huis Sita?
Kreeg een sms-je van de buren naast Ilse, ze hebben te veel bieten, dus ik mag er van pakken. Ilse vond het helemaal geweldig, 1 schuimig sopzooitje, dus ik moest me nog uit de voeten maken ook.
Het gesprek vanmorgen verliep goed.. We gaan het nu niet meer van de stichting huren, maar zelf kopen. Ennn.. Dan is het doel om per 1 April daar het bedrijf te starten.. Dus ook verhuizen.. Alleen, ik verhuis maar deels.. Ik ga na de zomer samen met Amy, beeb en Shania helemaal over..
Mensen ik houd jullie echt niet meer bij...... Lees wel mee en reageer dan maar af en toe. Heb het enorm druk engaat nog steeds niet helemaal lekker helaas! Maar ik lees mee en weet ook nog dat Ajan bijna thuis komt!! Jippie he Leon??
Kom ook weer even langs. Heb wel bijgelzen, maar niet zo veel puf om te reageren... Moet morgen weer naar het UMCG in Groningen. Naar de psycholoog zodat ze kunnen kijken hoe ik met het CVS omga..
Heb net m'n laatste kerstkaarten in elkaar gefröbeld. Na komende zondag worden de dagen trouwens weer langer, kan niet wachten. Edit: ik zie net dat we de kortste dag astrologisch gezien al achter de rug hebben
yeah kortste dag achter de rug? mooi zo!! op naar het voorjaar... de veulentjes... en het mooie buitenritten weer
vanmiddag is jessica langs geweest, ik mag voorlopig haar dressuurzadel lenen voor silas.... (thanks jes) Meneer stond heerlijk in de mist te genieten van zijn grasjes
Jessica mocht even voelen zodat ze daarna vanaf de grond tips kon helpen...