zo heb net sil even weer aan de dubbele longe gehad (ging niet zo goed als het hoord maar ok ik ben tevredenn

zondag buitenrit met een hele groep
dus word een gezellig weekeinde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus word een gezellig weekeinde

idd zou niet minj vriend daar moeten hebben zitten
als weet je het als ze in dienst zitten toch lijkt het me behoorlijk confronterend als je het dan bv zo op tv ziet en verhalen door tel/ msn enzo
Sita Shania kiesje weer verwijderd, gelukkig zijn ze het altijd snel weer vergeten en hebben ze er bijna nooit last van
Les dus weer lekker relaxed
al is het natuurlijk ook chic als ie een keer beetje netter gekleed is (bij John is een blouse aan al netjes
) maar dat gebeurt niet zo heel vaak --> pas wel nog op bruiloftfeest van kameraad
maar schoenen verkeerde 
leon beetje overdressed gevoel en mag al veel doen
jammer dat de Lieverd dan moet stoppen ivm gezondheid ...
stalgenootje was door eerder "dieet" 10 kg afgevallen en dat er aantal jaren afgebleven en omdat moeders Sonja bakker deed meegedaan en daarbij 4 kg afgevallen maar daarna dus meteen die 14 kilo weer aangekomen
die baalt dus als een stekker... en zo hoor ik wel meer verhalen ...
Anyway, je laatste zin. Dat hoeft niet. Daar kan de cultuur op je baan ook enorm in meehelpen. Toen ik in België op stage zat, dan ging het afvallen juist als een trein! Mijn eetschema was, 's ochtends 2 boterhammen met chocoladepasta (ja, ik haat 's ochtends eten, maar anders werd ik flauw in de auto
) 's Ochtends 2 bakken koffie. Voor de lunch 4 bruine boterhammen (2 met rookvlees en 2 met pindakaas), als 'toetje' een reepje Cote d'Or chocola van de mensen daar, en vaak ook nog een kom soep. 's Middags weer 1-2 bak koffie, en dan 's avonds gewoon warm eten, en dan in de avond meestal nog een bakkie thee. Omdat er daar totaal niet gegeten werd op kantoor, is het heel makkelijk om dat ook niet te doen.
) naar 70 kg gegaan.. Inmiddels zit er weer 2 kg bij. Maargoed... ik heb op het moment niet de discipline om meer te gaan bewegen... Mijn eetpatroon is goed, mijn tussendoortjes zijn gezond, dus daar kan ik niet meer aan veranderen
In het begin kost dat eetpatroon veranderen vaak wel wat moeite, maar als je doorzet, no problemo om het vol te houden 

zonnetje schijnt nu ook weer

)
Leuk zijn zulke verrassingen

Maar op een gegeven moment reden we langs de boomgaard, en was er iemand aan het snoeien. Dat was om de een of andere reden bestwel eng, dus een beetje heel veel kijken en wat aarzelen. Paar keer dreutelen en heen en weer springen, maar kon erop blijven zitten. Enfin, wij verder gereden, ze werd rustig dus geen probleem. Aan het eind van de boomgaard was er blijkbaar weer iets engs, want de kop ging erop, ogen groot en maar kijken. Enfin, gewoon doorgezet, ze ontspant en loopt weer verder. En toen vloog er dus een vogel omhoog...
) heel erg van, want ze nam een enorme sprong zijwaarts en draaide zich tegelijk om. Daar was ik niet op berekend, dus ben er stomweg afgedonderd... Ik hing zo aan de zijkant met 1 been nog over haar rug, en aan 1 teugel, ik zie de asfalt onder me en denk. Verdómme
Maarja, je kan niks meer op zo'n moment, dus maar laten vallen op arm en ben op m'n onderrug / bovenste deel kont gevallen. Paard losgelaten, even gekrepeerd (asfalt geeft echt niet mee). Aman stond al überschuldig en zielig naar me te kijken. Het eerste wat ik dacht, nadat ik weer overeind gekrabbeld was, ik heb zo'n zin om je nou een enorme mep te geven, maargoed, dat helpt toch geen ene flikker en je snapt het niet.
Even een eindje gewandeld en toen er weer opgestapt...
Poging tot verlichte zit, maar da's ook niet echt handig zonder zadel
ik rijd wel mest enzo
dat is veiliger....
. klinkt als pijnlijke val!