[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 23:36

verstands kiezen ???? heb ze dr net uit laten halen Knipoog

zo heb net sil even weer aan de dubbele longe gehad (ging niet zo goed als het hoord maar ok ik ben tevredenn Haha!
zondag buitenrit met een hele groep Haha! dus word een gezellig weekeinde Haha!

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 00:04

Veel plezier alvast. Ik ga slapen heb morgen wedstrijd. Dus tot ziens en nog een fijne avond.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 00:06

sucses Haha!

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 00:15

jahaa.. zondag buitenrit met de hele club... en ik ga ook mee op natje.. oei oei dat word nog wat! ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 00:19

gaat helemaal goed komen kris Haha!
we gaan een hoop plezier hebben Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 09:51

Goeiemorgen!

Hele discussies over Afghanistan, ik hou me er even afzijdig van. Knipoog

Rom, je gaat dus lekker rijden zondag, heerlijk hoor!
Hier merk ik juist dat Mirthe steeds slomer en dikker wordt, is het stom om haar nu, met bijna 6,5 maand dracht het al wat rustiger aan te laten doen? Ik heb het gevoel dat ze daar echt behoefte aan heeft, en nu doe ik dat toch al om dat ze nog steeds niet 100 % loopt.
En ze wordt dik!!!! Bloos

Met m'n rug gaat het ook stukken beter gelukkig, nog wel aan de pillen, maar dan gaat het wel.
Morgen ga ik bij AMber kijken, een fjordje die m'n vader ooit als tweejarige verkocht heeft, aan een (naar nu blijkt) veel te ambitieus en vooruitstrevend meisje. Pffft... ze belt steeds of ik kom kijken, en ik vind het wel leuk, maar wat zij allemaal al doet met een bijna vierjarige vind ik dan wat minder leuk. Maar goed, ik ga gewoon morgen en dan zie ik het wel.
Ik ga straks m'n mooie ruif voor jullie op de foto zetten, staat zo leuk, de paardjes eromheen. En.... het belangrijkste, er wordt geen hooi meer verknoeid!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 10:46

Kan ook goed door de winter komen, Marleen!
Snowdon wordt ook steeds slomer en dikker Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:07

Ja, da's waar, ze zitten natuurlijk ook dik in hun vachtje nu he? Maarja, omdat ze ook drachtig is, ik wil haar absoluut niet overvragen ofzo.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:39

ah Arjan dat is denk wel fijn als ze echt waarderingen hebben enzo maar nu in het zuiden Scheve mond idd zou niet minj vriend daar moeten hebben zitten als weet je het als ze in dienst zitten toch lijkt het me behoorlijk confronterend als je het dan bv zo op tv ziet en verhalen door tel/ msn enzo Ach gut

Haha! Sita Shania kiesje weer verwijderd, gelukkig zijn ze het altijd snel weer vergeten en hebben ze er bijna nooit last van Knipoog Les dus weer lekker relaxed OK dan! al cadeautjes gehad Sigaar
en opnieuw verliefd wordt op der vriend en Janet ook in de weekenden als ie netjes is Cool

Ik heb dat wel een beetje net als Marjolein komt ie van het werk in werkkleren en helemaal vies enzo dat heeft toch ook wel iets Lovers al is het natuurlijk ook chic als ie een keer beetje netter gekleed is (bij John is een blouse aan al netjes Nagelbijten / Gniffelen) maar dat gebeurt niet zo heel vaak --> pas wel nog op bruiloftfeest van kameraad Cool

TK lekker inkopen gedaan Geld, geld! maar schoenen verkeerde Scheve mond

en Marjolein en leon aan het wennen op werk Nagelbijten / Gniffelen leon beetje overdressed gevoel en mag al veel doen OK dan!

Maya tandarts weer overleefd Haha! jammer dat de Lieverd dan moet stoppen ivm gezondheid ...

Siet --> Sonja bakker mag je idd ook veel te weinig eten stalgenootje was door eerder "dieet" 10 kg afgevallen en dat er aantal jaren afgebleven en omdat moeders Sonja bakker deed meegedaan en daarbij 4 kg afgevallen maar daarna dus meteen die 14 kilo weer aangekomen Bloos! die baalt dus als een stekker... en zo hoor ik wel meer verhalen ...

grr met medicijnen dus weer wat op de been!

Dadelijk lekker shoppen bij de ruitershop en daarna naar Say Dromen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 11:54

Och maar d'r wat meer op rust zetten, kan geen kwaad hoor, Marleen!

Sonja Bakker/dieten... tsja het belangrijke is dat je je levensstijl en eetpatroon langzaamaan omgooit, waardoor je metabolisme geleidelijk aan verandert. Anders zal het afvallen nooit nu hebben.
Als je zo snel afvalt, kan het nooit goed zijn. Je lichaam is aan een bepaalde metabolisme gewend (bijvoorbeeld een trage vertering) en dan kan het soms even duren, maar 'je lichaam wilt zijn oude situatie terug'.
Volgens mij kan je maag ook vergroten/verkleinen naargelang je weinig of veel eet op de lange termijn.
Vroeger kon ik veel meer op en de laatste tijd zijn mijn ogen groter dan mijn maag zegmaar hihi.

Ik heb er ook jaren over gedaan om (en nog altijd in m'n hoofd mee bezig) op dit gewicht te komen. Mijn lichaam wilt altijd, heel de dag door eten... en liever lekkere dingen dan gezonde dingen haha. Maar mijn verstand heeft in de loop der jaren aardig een balans gevonden en positief denken dat alle kleine beetjes helpen is ook een goed iets wat kan helpen. En een actief leven leiden scheelt ook een hoop, ik ben dus ook erg bang dat ik straks weer terugval ivm kantoorbaan nadat het nu zo'n 5 jaar lang de goede kant op zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 12:09

Leon... ben het weer helemaal met je eens... Clown Anyway, je laatste zin. Dat hoeft niet. Daar kan de cultuur op je baan ook enorm in meehelpen. Toen ik in België op stage zat, dan ging het afvallen juist als een trein! Mijn eetschema was, 's ochtends 2 boterhammen met chocoladepasta (ja, ik haat 's ochtends eten, maar anders werd ik flauw in de auto Clown ) 's Ochtends 2 bakken koffie. Voor de lunch 4 bruine boterhammen (2 met rookvlees en 2 met pindakaas), als 'toetje' een reepje Cote d'Or chocola van de mensen daar, en vaak ook nog een kom soep. 's Middags weer 1-2 bak koffie, en dan 's avonds gewoon warm eten, en dan in de avond meestal nog een bakkie thee. Omdat er daar totaal niet gegeten werd op kantoor, is het heel makkelijk om dat ook niet te doen.

Imo kan je best 3 stevige en zware maaltijden eten, als het dan ook daarbij blijft... Vooral die tussendoortjes doen het hem bij veel mensen... Ik ben zelf van 86 ( Bloos ) naar 70 kg gegaan.. Inmiddels zit er weer 2 kg bij. Maargoed... ik heb op het moment niet de discipline om meer te gaan bewegen... Mijn eetpatroon is goed, mijn tussendoortjes zijn gezond, dus daar kan ik niet meer aan veranderen Lachen In het begin kost dat eetpatroon veranderen vaak wel wat moeite, maar als je doorzet, no problemo om het vol te houden Lachen

Sonja Bakker lijkt mij dus niks van wat ik er zo over hoor... Teveel een crash dieet Lachen

Anyway.... Haha!

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Ik ben lekker home alone, dus zit te wachten tot de was klaar is, en verder moet ik beestjes doen vandaag. En ik denk dat ik nog eens lekker met Aman ga rijden Ja zonnetje schijnt nu ook weer Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 12:15

Het goede van Sonja bakker is wel dat er een ritme inzit en je leert wat gezond is. Verder is het inderdaad wel een erg rigoreus dieet.

Ik heb er een opruim dag van gemaakt. Werd tijd ook want mn huisje was bijna niet meer leefbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 14:49

Het is stil aan de overkant... Muziek!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 15:33

Ik ben er!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 15:55

Wilco was trouwens heeeeeeel lief vandaag. Ik had voor de grap tegen hem gezegd: als je morgen vrij bent, kan je de stal wel even uit mesten.
Ik ging s ochtends naar het werk, kom ik terug, staat wilco druk te zwoegen in de paarden stal. Hij had alles uit gemest, buiten alles aangeschoven met de heftruck, al het oude vieze kuil opgeruimd en zelf alles schoongespoten en aangeveegd. Hij was zo druk bezig, zo lief.
Heb hem daarna lekker verwend met een ...... heerlijk.... koud flesje bier.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 17:04

grrr fijn dat het beter gaat met je rug Haha!
maar mischien heeft mirthe idd al een beetje last b=van haar dikke vacht en groeiende buikje

siet idd sonja bakker is niet iets wat ik zo supern vind (persoonlijk dan Bloos )

janet wilco is idd echt een schatje
verdorie je wil um zeker niet kwijt of wel Haha! ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:18

Aaahw.. wat lief Janet! Haha! Leuk zijn zulke verrassingen Ja Haha!

My butt hurts... Bloos

Ik wilde Aman opzadelen voor een buitenrit, dus ik haar vastgezet, gaan poetsen, maar ze bleek te modderig (natte modder) te zijn om te kunnen aansingelen. Dus dan maar zonder zadel. Ik dacht, zal ik nog even mijn spijkerbroek gaan aandoen. Maar had daar geen zin in... En vond het ook niet echt nodig. Had ik 't maar wel gedaan Bloos

Enfin, heb op zich fijn gereden, ging heel fijn Ja Maar op een gegeven moment reden we langs de boomgaard, en was er iemand aan het snoeien. Dat was om de een of andere reden bestwel eng, dus een beetje heel veel kijken en wat aarzelen. Paar keer dreutelen en heen en weer springen, maar kon erop blijven zitten. Enfin, wij verder gereden, ze werd rustig dus geen probleem. Aan het eind van de boomgaard was er blijkbaar weer iets engs, want de kop ging erop, ogen groot en maar kijken. Enfin, gewoon doorgezet, ze ontspant en loopt weer verder. En toen vloog er dus een vogel omhoog...

En daar schrok ze ( Hamer ) heel erg van, want ze nam een enorme sprong zijwaarts en draaide zich tegelijk om. Daar was ik niet op berekend, dus ben er stomweg afgedonderd... Ik hing zo aan de zijkant met 1 been nog over haar rug, en aan 1 teugel, ik zie de asfalt onder me en denk. Verdómme Boos! Maarja, je kan niks meer op zo'n moment, dus maar laten vallen op arm en ben op m'n onderrug / bovenste deel kont gevallen. Paard losgelaten, even gekrepeerd (asfalt geeft echt niet mee). Aman stond al überschuldig en zielig naar me te kijken. Het eerste wat ik dacht, nadat ik weer overeind gekrabbeld was, ik heb zo'n zin om je nou een enorme mep te geven, maargoed, dat helpt toch geen ene flikker en je snapt het niet. Zij zijn groot en ik is klein! Even een eindje gewandeld en toen er weer opgestapt...

Rest van de rit was ze redelijk braaf... nog paar stukken draf gedaan, maar dat viel nog niet mee... Bloos Poging tot verlichte zit, maar da's ook niet echt handig zonder zadel Clown

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:56

grid: Jah het enige wat je kan doen is het thuisfront op de hoogte houden dat het met jou goed gaat meer kun je ook niet zeggen.De beelden op tv is en blijft media. Zodra er maar iets gebeurt moet het groots op tv als alles rustig is hoor je niks.....

En Maya... mede daarom rijd ik (nog) niet Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 18:26

au maya lijkt me een pijnlijke zaak Tong uitsteken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:32

Ahh arme Maya! Gekke Aman...

Haha Arjan, zo snel val je niet hoor Ach gut

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:37

Voor je het weet Tong uitsteken ik rijd wel mest enzo Knipoog dat is veiliger....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:51

Autsj maya Lachen . klinkt als pijnlijke val!

Grid: is lekker aan het shoppen Lachen

Discussie over afganistan hou ik me ook maar buiten Clown

Vandaag weides en stallen gemest en vanmiddag 30 minuten met kyana gereden. Ze was braaf! De lieverd. wel een uber slechte conditie...
verder op zoektocht naar een trailer Lachen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 19:17

verdorie leon jij wil um vast ook niet in ruilen Tong uitsteken ROFL

tk sucses met je zoektocht Haha!
kyaan doet dr best dus dan is ze zo weer erbij Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:49

Ahh die conditie komt vast wel goed bij Kyana!
En dus op zoek naar een trailer, leuk!

Ik ga m'n ventje maar eens helpen met de afwas!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:51

maya: arm kontje. Gelukkig is alles goed gekomen, en is aman hem niet gepeerd. Ik las in het andere tinker topic dat je niet wist wat hekkelen was, valt me een betje tegen van je hoor. Tong uitsteken
TK: ook lekker gereden. Haha!

Zo meteen komt visite, want me zusje was woensdag jarig.