Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hyperrrrr... Kga nú mijn zadel halen!!!

Gister naar m'n oma gereden, die is 85 geworden. Op de heenweg ging ze op 'r dooie akkertje, maar op de terugweg ging de knop om. In het kader van "draven is voor watjes!" scheurde ze er een paar keer flink vandoor. Verbazingwekkend hoe ze dan met enkele passen op een flinke snelheid zit. En ik maar zeggen "Jes.. we zitten nog in revalidatie hoor
". Ook wou ze bij mijn oma naar binnen, Jes heeft een tik dat buiten staan niet leuk is (ook voor watjes?) en dus persee naar binnen wil. Bij mij thuis ook, ze kan al aanbellen en struint dan het liefst zodra de deur opengaat de gang in. Malle poownie.

Mijn zadel is thuis.. 

nieuw zadel --> heb jij je hubertus al verkocht? op stal had niemand iets nodig
maar las hier op bokt nog wel iets misschien heeft die wel interesse? viewtopic.php?f=117&t=743299&start=25&st=0&sk=t&sd=a Weet niet of Oudenbosch ver van jullie af ligt?
hendrik had een vies hemd
, maar soms kunnen ze wel erg opdringerig zijn
zo wilde iemand ook mijn verzorgpony met wagen gewoon onderweg kopen echt zo van "ik neem hem nu mee voor dit geld"
wist niet hoe snel ik om de auto weg moest wezen
Berdien Jes voelde zich dus al beter
o Bijna nieuw manneke ophalen en zondag naar rit in Uden is mooi rijden daar 
aan het einde van de les zelf een superdeluxe uitgestrekte draf gereden
zo trots op mijn meisie
slaat zichzelf nu aan t werk ...
grid schreef:nieuw zadel --> heb jij je hubertus al verkocht? op stal had niemand iets nodig
maar las hier op bokt nog wel iets misschien heeft die wel interesse? viewtopic.php?f=117&t=743299&start=25&st=0&sk=t&sd=a Weet niet of Oudenbosch ver van jullie af ligt?
Sita_ schreef:grid schreef:nieuw zadel --> heb jij je hubertus al verkocht? op stal had niemand iets nodig
Ik heb al contact gehad met haar.. Ze had intresse, als haar paard er is ga ik daarheen om te passen..
grappig/ toevallig
vind em echt heel mooi...

snowdon schreef:ow sita, doe felicity dan de groetjes van me
gaaf nieuw zadel heb je trouwens!!
succes met trailerladen, ingrid!
Ik wacht nog even op of dat haar eigen zadel toevallig niet past..
Mijn verstandskiezen komen niet helemaal lekker door geloof ik, tandvlees groeit er half overheen au au au