voor de rest niet veel te melden
Annick
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gelukkig ging fysio aardig. Have fun met Figje!!! Spetter schreef:Morgenvroeg komt de dierenarts bij Spetter voor zijn diaree.
)
Leonoor?)
sorry voor de echte tinkervlekkenfielen hier maar dat is voor mij echt de mooiste kleur die je voor een paard kunt hebben. Als onze bolle die kleur toch eens had
.
Om de een of andere vage reden hou ik vocht vast blijkt en is mijn bloeddruk te hoog
.Nu is er vanmorgen aardig wat bloed afgetapt en zijn er medicijnen in de maak die ik morgen mag ophalen. Eigenlijk moet ik vandaag aan de plaspillen (bleeeehhhhhh) maar die zijn dus morgen pas klaar. En tot de uitslag mag ik niet veel meer doen dan op de bank liggen. Getver ben ik net van mijn grieperigheid af krijg je dit weer. Hopelijk weten ze morgen al meer, anders wordt het vrijdag. Dit weekend zouden we weggaan (en doen we toch wel) en ik ben benieuwd of ik dan meer mag doen dan op de bank liggen. Anders moet ik weer zoveel aan een schoonfamilie uitleggen die het toch aanstellerij vind.

gelukkig kwamen ze er nog wel vanaf maar dat soort dingen ga ik nooit op in.
snowdon schreef:Bijgelezen
Geen fut om veel te typen, sorry.

Nou vraag ik me alleen af: wat moeten die Ieren nou met zoveel Shetlanders??
Die heb ik het geleerd door zachtjes in haar onderbeen te knijpen. Dit vinden paarden niet zo fijn gevoel en tillen dan automatisch hun been op. Bij Fayette hoef ik nu alleen nog maar met mijn hand even haar onderbeen aan te tikken en ze tilt haar been op. Verder hou ik altijd een vaste volgorde aan dus voordat ik bij het volgende been ben heeft zij die al opgetild 
Chubby schreef:Flet, gelukkig gaat het met vriendje wel beter nu! Vraag me af of dat Duits is, dat ze iemand een nachtje houden ivm wat verhoging. Hoor je toch niet vaak meer, dat iemand wat langer gehouden wordt...
Voor de 2e keer zijn we er achter gekomen dat het verzorgingssysteem in Dld dus veel beter is dan in NL. Wachtlijsten kennen ze hier ook niet
Het was dat Roy afgelopen maandagmiddag zijn tandenborstel niet bij zich had anders had hij gelijk mogen blijven 
Fjordkootje schreef:hebben ze nou dus voor niets in je vriend gesneden of bedachten ze dat van de lympheklier nog op tijd? Beterschap voor hem

Toen ik er eenmaal op zat nog even rond gestapt en zelfs aangedurfd om aan te draven. Viel me niet mee moet ik zeggen. Ik ben het toch nog niet verleerd
In het begin was Fayette nog wel wat gespannen maar al snel ontspande zij ook en toen kon ik helemaal goed zitten. Moet dit toch vaker gaan doen want is natuurlijk veel beter voor je zit