Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cheyenne had ook vroeger een shet kn de wei, Tessa, en die was de baas in de hele kudde 

.
. Had er nu een tegenligger geweest had ik niet anders gekund dan er tegen rijden. Altijd zo leuk als een tuin niet goed is afgesloten dat ze gewoon los lopen
.
Maar het zit me hendig breed helaas! En m'n heupen kunnen dat niet aan, dan krijg ik weer dat ik moet afstappen omdat ik iets verdraaid heb ofzo (zo voelt het dan aan) en deze zadels kun je niet zomaar opstappen eigenlijk en midden in het bos zijn er geen opstapjes te vinden dus het werkt niet dan. Ik zag trouwens Gijs op het tinker foto topic voorbij komen, wat begint hij een beer te worden man!
.
.
Dott schreef:Bah naar, ik probeer ook altijd te zorgen dat ik niet op stal ben als er zoiets plaats moet vinden.
Ben helaas 1x op stal geweest toen rendac kwam.. echt naar om te zien.
hier vandaag de DA ook gehad voor enting.
Heel heftig gesprek gehad over Niaff.
T gaat niet goed met haar, zelfs op pijnstillers loopt ze nog slecht, ook het inspuiten heeft geen verschil gemaakt![]()
Zo zijn er nog wat dingen, kort gezegd gaat het gewoon echt niet lekker en de dierenarts heeft aangegeven dat inslapen een reeele optie word als er geen verbetering optreed. Maar gezien het tot nu toe eerder slechter dan beter word.
Bah.. ben beetje uit t veld geslagen.
Veel om over na te denken.
. Verder gaat het wel steeds beter hoor het rijden blijf enkel tegen enkele kleine punten aanlopen nog voorlopig maar met kilometers maken hoop ik dat die er nog uitgaan... snel
.
helemaal als je weet dat er geen tegenligger is.
. Nu weerhoud mij er niet van door te oefenen met rijden enkel best dubbele situatie ben blij dat ik 'm niet mee had en dit deze keer kon maar in een stad is uitwijken al zeker geen optie...
.
.
.
Hier was ik vlak bij huis trouwens dus erna gewoon doorgereden, wel in de spiegel nog vluchtig die hond gezien dus wist dat ik 'm niet mee had gehad (ahoewel ik 't ook wel zou voelen dan). Ik blijf verder vrij rustig achter 't stuur nog geen 1x gehad dat ik in tranen of dergelijke ben geschoten van de stress.
laat staan als t je eigen paard is.
.dat vreet toch aan je geweten?
Maar goed om er nog eens over na te denken natuurlijk.
.