ik keek laatst voor zo'n schofhoogte meter, maar die zijn echt belachelijk duur zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mira283 schreef:Snackie schreef:groeipijntjes zijn ook heel vervelend.
Geloof dat jaron ook groter is dan 4 maand geleden, maar dat kan ook zijn doordat hij rechter op zijn achterbenen staat (minder achteruitstaand)
Arme poown met de groeipijntjes.
Hij begint echt naar de 1.60 te gaan. Heeft er een paar stelten onder. Hij valt kwa gewicht ook weer wat terug door het groeien dus heeft Miggie een deken op de eerste heeft ie al gemold.....
Welke maat gaat Jaron op?
heb je eigenlijk nog recente foto's van pluisje? 

Ik hou het in eerste instantie bij een BF Cherokee als ik een nieuw paardje heb. Die Stella heb ik alweer gekocht (had liever eerst de pony verkocht en dan het zadel, maar OK), gelukkig is Carolien zo lief dat ik van haar voorlopig een zadeltje mag lenen voor Luna 

Snackie schreef:Daarbij, het kan echt geen kwaad om op dr te gaan zitten hoor, elk jong paard die beleerd word is ongespierd

Heb helaas weer meer last van mn vingers, ze zijn behoorlijk dik en gevoelig, zelf collega viel het op. Rug gaat nog steeds goed gelukkig. Maar ik baal behoorlijk, ik ben niet iemand die lang stil kan zitten, maar ik moet nu rustig aan doen zodat ik wel gewoon kan werken vanavond. Het vreet echt energie, dus het is het een of het ander. Gisteren overdag wel bezig geweest en toen kon ik na drie uurtjes werken echt niet meer en ben maar naar huis gegaan, vond ik echt niet leuk. Vriendin is mooi hier komen eten en kletsen zodat ik me rustig zou houden 
Verder nog over wat dingen in onderhandeling, een gedeelte hoop ik na het weekend te weten, een gedeelte naar volgend weekend, duimen jullie mee dat het beide positief uitvalt?
Deel een is al rond
Vandaag Tinky geborsteld, ze heeft geen deken meer op, want die is helemaal aan flarden gescheurd. Het viel me érg op dat ze zonder deken weer enorm verhaart
Ook hebben we aan het commando flehmen gewerkt, en wàt lukt dat goed zeg! Ze lijkt het eindelijk te snappen en ze begint echt haar best te doen
Vandaag ook met Jacky gewerkt, eerst gelongeert, hij reageerde erg goed op de stemcommando's! Trots op mijn kleine man! Maar dan de vrijheidsdressuur.. Ik had NOOIT verwacht dat hij mij ging achtervolgen, want dat heeft hij nooit echt gedaan.. En opeens zat ik met hem te spelen!
Hij vond het erg leuk, ik moest wel aantonen dat hij beloond ging worden, want anders vond ie grazen leuker
Direct ook stoppen met aanloop geoefend (dus pony loopt achter me, ik draai me om en zeg 'Hoooo', maak me groot en sta stevig) en dat ging ook érg goed. Jambette kan hij nu zelfs op stemcommando! We zijn weer aan het werk om op het blok te oefenen, want dat vind ie héél moeilijk. Voor de rest heb ik vandaag ook stallen geveegd, stro in de stallen gegooit, voederbakken gewassen, poep opgeschept, opgeruimt, ... Ik ben zeker 4uur buiten bezig geweest
Straks paardjes terug in stalletje zetten en dan is het voedertijd

Bietje strenger zijn dan!