Banaby is behoorlijk aan de maat zeg, dacht dat hij kleiner was
Net op cursus Angela nog gesproken. Ze heeft nog steeds geen internet. Iemand hier vroeg hoe het met de droes veulens ging. Van de 14 veulens die op stal stonden zijn er 2 dood gegaan. Om dit moment is er nog 1 slecht.
Heb een foto gezien van dat ene veulen dat nog behoorlijk kritiek is. Nou dat zo er niet best uit. Een heel gat bij zijn kaak wat helemaal vol zit met kaasige pus
Ik duik mn bed in. Deze week nog 1,5 dag en volgende week nog 3,5 dag en dan heb ik 2 weken kerstvakantie! Kijk er best een beetje naar uit. Truste allemaal!
Ik heb de veulens niet gezien, want ben niet bij Angela thuis geweest sinds dat daar droes is. Want ik weet niet of Ziggy en Dundee het al hebben gehad, Ziggy zeker weten niet. Dus wil het risico niet nemen.
Hey Dagmar, Travis is echt aan het veranderen, steeds meer een grote knappe jongen! Op de foto van hem op een afstandje in de wei herken ik hem bijna niet.
In Ommen ben ik ook geweest . Kwam rond 4 uur langs Blokzijl en er reed daar zo'n groot roodachtig landbouwmachine, dus ik moest meteen aan Wilco denken . Ziggy en Dundee niet gezien . Ik kwam volgens mij van Vollenhove af en ging richting Steenwijk.