idd wel een goedde tip voor de toekomstige uitbuiters
tja ik denk niet dan mensen gaan reageren op een ad zoals
gezocht : rijk persoon die bodemloze put zoekt
aangeboden : pechvogel met een hoop rekeningen wil huisje bouwen en de ultieme penny droom verwezenlijken wil wel of huishoudrobot's of een butler een andere auto is ook wel dus danig gewenst (rijd al een half jaar in een schade bak rond) ach een combinatie trailer is ook leuk wil wel een motor rijbewijs incl dikke chopper e achter b is ook altijd handig eeehh doggies zijn aan wezig houd van paarden wil wel reizen is eingelijk grote dieren vriend heeft smaak en vind zo nu en dan koken ook wel grappig heeft een hele grote fantasie en wil er ook veel van verwezenlijken
houd niet van het huishouden heeft een broertje dood aan administratie tuin is geweldig maar teveel onderhoud kost te veel tijd
maw heeft u te veel geld en weet u niet wat er mee te doen ??? zoek niet verder u heeft uw bodemloze put gevonden !!!!! neem contact op met mv D Meijer te hoogersmilde nr ..........
je weet het niet he, genoeg gekken op de wereld whaha! En genoeg mensen die na een aantal jaar zo´n partner hebben als bovenstaande beschrijving, kan je maar beter gelijk eerlijk zijn
Hey mensen, Ik wil mijzelf ook even voorstellen. Ik ben Sandra, bijna 25 jaar, wonend in Breda. Vanaf as donderdag de trotse eigenaresse van Lad, een knappe tinkerruin.
Welkom Sandra! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Donderdag komt hij dus bij jou? En mountainbiken vanmiddag, pffffff....
Dan heb ik het gemakkelijker gehad, gewoon twee en een half uur op de kar gezeten en lekker wind zitten vangen. Carlo Tom helemaal uitgespannen bij het water om te kunnen zwemmen. Had Tom geen zin, wel de vijver leeggedronken en pootje gebaad, maar dat was het dan ook weer
is lekker hoor, mountainbiken ok je wordt er moe van, maar wel lekker!
Nog 3 dagen hihi, ben echt aan het aftellen, duurt me eigenlijk te lang!!
D_Travis
Geplaatst: 01-06-09 15:53
welkom sandra!!
iedereen lekekr van het weer aan het geneiten dus
heb vanmorgen een boscross ritje gemaakt met Misty en Tinker.. heerlijk.. lekker rustig stappen en nog een paar galopjes mee gepakt.. Dames thuis lekekr afgespoelt, vonden ze lekker. Toen Diaz en Travis ook even. Diaz vond het wel oke, Travis stond direct recht op. ("Ik haat water " ) Dus dat was geen succes. Najah dan toch lekker neit.
Lekker emt een zak chips en een blikje red bull naast de wei gaan zitten en beetje bruin worden
ja dat klopt daar zal ik nu ook meer komen hoor! kan nu tenminste meekletsen over tinkers hihi, naja vanaf donderdag
Resi_lover
Geplaatst: 01-06-09 17:44
Deborah, geweldige advertentie
Welkom Sandra, knappe Tink heb je
Leuke dag gehad dus, Dagmar
het is hie ook vreselijk warm, nouja benauwd...
grrr
Geplaatst: 01-06-09 18:30
Welkom Sandra, in ons gezellige topic!
Wat was m'n Mirthe vanmiddag weer überbraaf! Zo heerlijk gemend, en net terug. Terugweg kreeg ze op het spoor, door haar ijzers stroom, sprong met wagen en al wel een halve meter de lucht in. Gelukkig ging het verder goed, maar wat dat betreft zijn ijzers ondingen...
Tom ook lekker voor de wagen geweest, is heerlijk he, met dit weer!
jeetje dat lijkt me echt vervelend zeg als je dan ijzers hebt en dan stroom krijgen!! heeft ze die omdat ze voor de kar loopt? Ben blij dat Lad hele stevige hoeven heeft en geen ijzers nodig heeft!!
grrr
Geplaatst: 01-06-09 18:36
Ze heeft vorig jaar na de bevalling van haar 1e veulen een tijdje last van losse kniebanden gehad, en doordat haar hoeven (door het vele mennen idd) steeds ietsie scheef afsleten achter werden die niet sterker. Inmiddels is dit allang weer goed, maar we mennen erg veel, en ondanks de sterke hoeven slijt het toch te hard. Dus vandaar... Ze is natuurlijk ook heel zwaar, zie het hier bij de welshjes van de buren ook prima gaan.
Chanel_
Geplaatst: 01-06-09 18:38
Hallooo
Welkom Sandra, leuke tink heb je.
Iedereen lekker genoten van hun beesiess, lekker ritten gemaakt en Mirthe en Tom voor de kar.
En gekke praatjes over robots hihi
Grid bij Sayla wezen kijken???? Neem aan van wel je bent nog niet online geweest.
Grrr, arme Mirthe stroom gekregen, en nieuwe halsters besteld voor de keuring.
Ik ben ook weer naar de Hypo geweest natuurlijk weer wat gekocht hihi. Het was zowiezo de bedoeling om longeerlijn te halen die waren 50% korting dus lekker meegenomen. En verder 20% op de rest. Dus heb ook nog een leren halster gekocht met roze onderlegd en knoflook snoepjes
Grit
Geplaatst: 01-06-09 18:50
Klinkt gezellig Dagmar, maar Travis is nog niet van het badderen
Marleen ook fijn gereden met Mirthe Maar wel stroom gekregen . Dat is vervelend, is dit de eerste keer?? en blijft ze ondanks dat toch gewoon braaf als ze moet oversteken??
Waren er ruitersportzaken open?? Moet nog schoenen en een rijbroek hebben, maar komt er telkens niet van. Maar is nu dan ook alweer te laat
Tom staat ook altijd op ijzers vanwege het mennen. Vince probeer ik dit najaar in ieder geval achter van de ijzers te halen, kijken hoe dat gaat. Wil ik nu nog niet doen, ze zijn zo droog in de zomer en we rijden meer op de weg door de dazen. En dan hopen dat de hoeven volgend jaar genoeg gehard zijn om ook in de zomer ijzerloos te lopen.
Chanel_
Geplaatst: 01-06-09 18:57
Grit schreef:
Waren er ruitersportzaken open?? Moet nog schoenen en een rijbroek hebben, maar komt er telkens niet van. Maar is nu dan ook alweer te laat
Niet alles, hypoplaza hyporama en nog 1. Ik weet niet of die bij jou in de buurt zitten. En ze waren idd tot 17.00 uur open dus het kan zowiezo nu niet meer.
Ik heb ook nog foto's van dat halster.....Moet ze alleen nog ff uploaden