[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:44

rommulus schreef:
siet fijn lessen is altijd leuk
maar een kies trekken met verdoving ??? die van co werd er uit gesneden zonder Bloos
en heerlijke blunder ROFL

Er is er pas ook eentje zonder verdoving uitgesneden, maar dit was echt geen doen.
Ze zaten erg diep, de wortel dan, dus Shania ging helemaal uit dr naadje. Dat doet ze zowiezo toch al als je aan dr hoofd zit.. Zeker als een vreemde het doet, en dan nog een vreemde gewapend met appelboor, hamer en tang.. Clown

Ik vond het gewoon beter met verdoving.. Geen stress, geen trauma's.
Zelf heb ik bij de tandarts ook graag een verdoving als ze in mijn mond gaan wroeten eerlijk gezegt.. Lachen

Ik vond echt Hotze even heel anders.. Was echt weer als de eerste keer, hij is ook al bijna 10 kilo kwijt ineens. Nog van in het ziekenhuis en hij zet door. Nu ik nog.. Ik ga ook maar aan de Sonja Bakker, mijn goede voornemen!
Net of het heeft geholpen dat ik eens flink ben uitgeschoten vanwege zijn ultra makkelijke en nonchalante gedrag. Hij gaat ineens zijn best weer doen.. *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:48

Sinterklaas is hier net geweest.. Haha! ROFL
Hotze zijn idee weer.. Clown Ik kwam vanonder de douche, ligt er ineens een zak vol kadotjes op mijn bed.. Allemaal appels, apart ingepakt, voor de paardjes.. Een Fries Suikerbroodje.. Een boek en een fotolijstje met een babyfoto van hem! Echt leuk! Ja

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:49

sonja bakker heb ik hele slechte dingen over gehoord, het is ook een crash dieet, waardoor je hele stofwisseling stil komt te liggen.
Waarom ga je niet naar een dieetiste toe? die maakt een dieet helemaal aangepast voor jou.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:51

Nee, ik ga écht niet naar een dieetiste.. Er zit er hier eentje en daar walg ik van.. Die heeft mijn leven al genoeg op zijn kop gezet. Met haar brood en water, net of dat geen crash dieet is.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:54

Maya schreef:
Haha! Heeft Wilco wel eens een pak aan ofzoiets?

Dat vind ik altijd zo verrassend. Zie je die jongens altijd in hun daagse kloffie of hun werkgoed, en dan trekken ze ineens een pak aan, of andere echt nette kleren, en gelijk... Kwijl Schijnheilig Haha!

Ik vind mijn vriendje juist het Kwijl als die geklust heeft. Zn haar lekker losjes en een ouwe kapotte spijkerbroek. Ooh niet teveel aandenken want hij is een weekje weg komt zondag even thuis voor het voetbal en dan gaat hijw eer naar zn vrienden.

Over de missie in Afghanistan heb ik niet een uitgesproken mening. Er zijn een boel goede en slechte redenen om daar te zijn, ik denk wel dat het goed is om te proberen het extremisme tegen te gaan, gelijkheid van alle mensen is helaas in heel veel landen en culturen nog niet in evenwicht. Ik ben wel heel benieuwd hoe Arjan (of is het Arjen?) zijn tijd daar heeft ervaren, je bent toch vrij in het begin geweest, de situatie is ondertussen erg veranderd.

Leon hoe vond je je eerste week? ga je volgende week nog naar de kerstborrel?

Mijn eerste week ging goed, veel archiefwerk gedaan maar ook veel gedaan met het systeem. Zeker vandaag dingen gedaan waarvoor ik de opleiding heb gedaan. Ik ben in ieder geval erg blij met mn nieuwe werk!

Dit weekend lekker tijd voor mn beesten! Heerlijk, morgen beide paarden rijden, heb besloten te wisselen van vereniging zodat ik gebruik kan maken van een binnenbak. op deze manier schiet het niet heel erg lekker op. Wil meer rijden.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:36

ik bedenk me net dat ik nog wat wil zeggen over docu's. Die neem ik eigenlijk niet zo heel serieus. Ze worden vaak met een bepaalde insteek gemaakt en ik vraag me zeker bij de politiek geïnspirieerde vaak af hoe objectief de maker is geweest.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:50

Jaa, ga jij ook donderdag Marjolein?
Mijn eerste week was wel ok, was nu dus 4 dagen ipv de vrijdag opleiding. Alleen heb ik zo mijn twijfels bij mijn begeleidster of die het allemaal wel trekt. Ik vind het in elk geval erg leuk! En mag eigenlijk ook al best veel doen, heb ik zo het idee als ik anderen hoor.

Idd wat Marjolein zegt over die docu's is over het algemeen ook wat ik denk. Ja

Kris, ik vond het gewoon grappig hoe jij je mening hierover uit. Daarbij in mijn hoofd houdende hoe je baas het zal vinden Knipoog
Niets slechts aan hoor.

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:52

Ik zelf heb in 2 delen van Afghanistan gezeten in Kabul en het noorden (PoleKhomri) over die 2 missies ben ik echt te spreken we hebben heel veel kunnen doen, heb veel gesprekken gehad met bevolking aldaar en heb het land ook zien veranderen. Wij waren daadwerkelijk "bevriend" met de bevolking de mensen zagen ons graag komen en van de Taliban was weinig te bekennen (ondanks natuurlijk sporadische gevallen).
Nu in het zuiden is het inderdaad anders. Ik ben er niet geweest en moet het hebben van de verhalen die ik hoor. Er word inderdaad dagelijks gevochten, mensen gaan zich tegen de NAVO zetten en voor de Taliban. Dit is ook wel weer logisch de macht van de Taliban is groot en meewerken aan de NAVO door een burger kan hun dood betekenen.
Afgelopen week was er nog een programma op tv Reportage wat over de missie van NU in Uruzgan ging. De slachtoffers die er zijn gevallen, welke afwegingen er gemaakt moeten worden en het daadwerkelijke weder opbouwen. Dit vond ik wel een goede weergave van hoe het daadwerkelijk op dit moment is.

En het is Arjan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:54

Misschien een beetje domme vraag hoor Arjan Bloos , maar je hebt oa het over gesprekken. Spreken jullie dan voornamelijk Engels of iets anders? Maar dat is wel mooi dat je daar bevriend mee bent geraakt en de verandering ziet Ja

Docu's kunnen idd heel gekleurd zijn... Dus ik sluit me ook aan bij Leon en Marjolein Lachen

/Edit : Hoe bevalt het op werk tot nu toe Leon? Lachen Kan je je draai een beetje vinden en de werkzaamheden enzo?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:55

Dat was je langste reactie tot nu toe! OK dan!
*schouderklopje* Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:55

Daar heb je geloof ik tolks voor, Maya Knipoog

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:56

jah inderdaad alles gaat met tolken. Oud Afghanen die al jaren in Nederland werken worden opgeroepen om mee te gaan en voor ons als tolk te dienen. Zo hadden wij bijv een gevangenisbewaarder die tijdelijk "militair"was om voor ons te vertalen. Engels spreken alleen de kinderen een beetje omdat ze dat op school leren.

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:57

snowdon schreef:
Dat was je langste reactie tot nu toe! OK dan!
*schouderklopje* Haha!

Tsja een onderwerp waar ik wat over weet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:58

Ik zeg toch, misschien een beetje een domme vraag... Bloos Clown

Vroeg het me gewoon zo eens af.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 20:59

Maya schreef:
Hoe bevalt het op werk tot nu toe Leon? Lachen Kan je je draai een beetje vinden en de werkzaamheden enzo?

Ik vind het echt heel erg leuk, wel nog erg wennen. Heb ook veel hoofdpijn Bloos
Herken veel al vanuit de theorie. Ik vraag daar ook gerust het een en ander waar hun niet eens dagelijks bij stil staan, omdat bepaalde berekeningen gewoon standaard zijn. Maar ik wil dan weer weten van het hoe en waarom Clown Moeten ze maar niet zeggen dat ik alles en continu mag vragen Huilen van het lachen
Maar de werkzaamheden zijn heel divers, van envelopperen en archiveren tot complete (standaard) verloningen en mutaties/controles/naberekeningen. Durf nog niet de telefoon op te nemen, maar mail al wel extern hihi.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:11

Ik mail nog niet extern maar ben wel kapot 's avonds en leef al 2 dagen op asperine (oh sinds gisteren ibuprofen) omdat ik kiespijn heb Boos! gaat vandaag wel beter.
De berekeningen krijg je ook nog wel veel in de lessen nog Leon (welke les ben je nu? 5 ofzo) ik kan ze in ieder geval wel herleiden. Vind het erg leuk om te merken dat alles van de cursus op zn plaats valt.
Ik was trouwens wel van plan donderdag te komen. had me al opgegeven maar ze stonden toch weer op mn voicemail, bel ze maandag nog wel even.

Arjan zn verhaal komt overheen met veel verhalen die ik hoor. Het is heel dankbaar werk in een groot deel van Afghanistan. Denk dat het in het zuiden ook heel anders ligt. De bevolking is daar veel meer geïndoctrineerd met de Taliban en heeft veel meer gezien van heel veel leed. Het lijkt mij dood eng om daar een geliefde te hebben zitten. Ben je in nog meer landen geweest dan alleen in afghanistan voor je werk?

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:13

Qua uitzendingen alleen nog in Afghanistan maar je weet nooit wat de komende jaren nog gaat brengen...
En voor mijn werk wel elders geweest op oefening etc...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:13

Had vandaag idd les 5 Ja

Kiespijn.. goh hier een verstandskies die door komt, dus dat speelt hier ook mee ja haha.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:21

Hier ook een erge zere kies, die door aan het komen is! Niet erg prettig, er zit nu een pijnlijke bult, hij groeit alleen niet helemaal lekker heb ik het gevoel :S

Over de afganistan kwestie kan ik niet mee praten..... mijn neef is wel een aantal keer uitgezonden geweest, maar is nu gestopt om zijn gezinnetje te stichten.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:23

Ik heb gelukkig geen verstandskiezen, denk dat de tandarts iets teveel heeft zitten ploeteren 2 weken geleden. trekt hopelijk weer snel weg.

Zou niks voor mij zijn om steeds uitgezonden te worden. Vind reizen leuk, maar wil dan niet werken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:24

Ik heb er zelf geen ervaring mee, vanuit familie of bekenden... Maar ik sta wel faliekant achter 'onze jongens en meiden' Lachen

Beterschap voor alle kiezen en hoofdpijnen enzo Ach gut

Maar klinkt goed Leon Ja Lachen Werkzaamheden klinken met wat ik toen ook heb gedaan bij de WEA Clown Haha! Is het bij je bedrijf ook echt zo'n ja.. pakkencultuur of is het allemaal wat losser ? Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:26

Haha, inderdaad hier ook iemand die wél van reizen houd, maar dan om er van te genieten Haha!

Al krijg ik niet het idee dat me neef het vervelend vond hoor, hij heeft mij nog een keer geholpen met een spreekbeurt, hij kwam vertellen toen hij net terug was uit kosovo om daar van alles over te vertellen Haha!....... hij heeft daar toen nog wel een ongeluk gehad, was met auto van een klif afgereden gelukkig bleef de auto haken en is het goed afgelopen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:37

Maya: haha ik voelde me overdressed met een pantalon en overhemd Clown
Komende week dus mooi in jeans!

en qua werk, was de eerste week euh Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:07

Zo ben ik weer.
Had straks even kadotjes gekocht voor mijn zusje ze was woensdag jarig, en had nog geen kadotjes.
Heb een broodrooster, waterkoker en thee glazen gekocht. Want ze gaat op kamers.

Gelukkig bevalt de baan goed, leon.
ik heb nooit last gehad van verstandskiezen die door komen, ze moesten er al op mijn 13de met spoed uit.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:26

Ik heb nog 2 verstandkiezen, maar ben bang dat die er binnenkort ook uitmoeten. Want mijn vorige tandarts is met pensioen en als je bij een andere komt moet er altijd vanalles gebeuren. Ik zie er erg tegenop om na de tandarts tegaan. Hab eigenlijk al in juli gemoeten maar heb er maar een jaar van gemaakt.