Grid, leuk dat je ook wat sprongetjes had gemaakt. Ik mag vanaaf weer lekker springlessen
Silas
Ik hoop dat t weer een beetje gaat met je….Des, als Maria nog maagd is, is Bernard daar niet gearriveerd
Oh, zie net dat t al meer uitgelegd is 
Coydog, als t mijn eigen paard was zal ik ook niet stoppen maar met een paard van een ander, die zelf geen zin heeft/tijd wil maken om hem te vangen, hou ik het na verloop van tijd wel voor gezien…
Ik begreep ook wel eens dat het zou werken om ze steeds te verjagen, dat worden ze zat en uiteindelijk komen ze wel naar je toe.; FK, jij maakt ook verrekt mooie foto's! Leuke knollies
Bij Flan pakken we ook altijd de sok. Ik deed dat een x bij een KWPN-er met minisok en die schrok zich een hoedje
(ook automatisme van mij)Maya, nog gefeliciteerd met je oma. Tja, die grote hompen gebak hoeven van mij ook niet… Jan's moeder doet dat ook altijd maar dan heb je zo veel dat t niet meer lekker is…. Lekker zo'n tevreden paardjesgevoel!
Enfin, vanmiddag dus koekjes gebakken, toen gaan eten, en de paarden gaan vangen. Daarna heb ik Amanda in de
Jean, jij heb je wel vermaakt!
Tinkermuts, heel veel sterkte met en voor je vriendin
en ook ontzettend veel sterkte voor die kennis. Wat een triestigheid soms in het leven, zeg… krijg er helemaal kippenvel van. Jij ook beterschap met je grieperigheid…Graaskorf, van de stilte en rust genieten kan idd ook super fijn zijn.
Cf, have fun in walibi!
Chubb, kloten dat die panty je niet paste… T blijven vreemde dingen.
Yarka, lekker gelest
Gisterenavond heeft Jan lekker gereden terwijl in lekker op de bank onder Flan's zweetjurk zat. Ze deed het braaf. Liep in de stap veel te sloom en struikelde daardoor wat. Draf en galop liep ze prima. Er was een klein stukje van haar linker voorhoef afgegaan. Maar dat zag er toch nog netjes uit dus we hoefden niet te veilen. Ik heb de Tinker van mijn stalgenootje haar deken opgedaan. Zij had ze bij Flan en haar Tink afgedaan. Ook had ze de Tinkies in de wei gezet. Flan was lekker gaan steigeren en haar Tink aan het bokken. Samen nog even gek gedaan en 2 andere paarden 'het leven zuur gemaakt'. Toen zij uit haar werk kwam had ze ze op stal gezet. En toen ik mijn kastje opende lagen er 4 grote penen in. 2 voor Flan en 2 voor Tink
Paardjes komen dus niet te kort

wanneer mag je weer?

Gisterenavond mocht hij vanwege 0.1 graad verhoging niet naar huis toe
maar nu ligt hij beneden op de bank en af en toe schuivelt ie naar de wc toe