[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 08:45

Goedemorgen,

Grid, leuk dat je ook wat sprongetjes had gemaakt. Ik mag vanaaf weer lekker springlessen

Silas Ik hoop dat t weer een beetje gaat met je….

Des, als Maria nog maagd is, is Bernard daar niet gearriveerd Oh, zie net dat t al meer uitgelegd is

Coydog, als t mijn eigen paard was zal ik ook niet stoppen maar met een paard van een ander, die zelf geen zin heeft/tijd wil maken om hem te vangen, hou ik het na verloop van tijd wel voor gezien… Ik begreep ook wel eens dat het zou werken om ze steeds te verjagen, dat worden ze zat en uiteindelijk komen ze wel naar je toe.;

FK, jij maakt ook verrekt mooie foto's! Leuke knollies Bij Flan pakken we ook altijd de sok. Ik deed dat een x bij een KWPN-er met minisok en die schrok zich een hoedje (ook automatisme van mij)

Maya, nog gefeliciteerd met je oma. Tja, die grote hompen gebak hoeven van mij ook niet… Jan's moeder doet dat ook altijd maar dan heb je zo veel dat t niet meer lekker is…. Lekker zo'n tevreden paardjesgevoel!
Enfin, vanmiddag dus koekjes gebakken, toen gaan eten, en de paarden gaan vangen. Daarna heb ik Amanda in de

Jean, jij heb je wel vermaakt!

Tinkermuts, heel veel sterkte met en voor je vriendin en ook ontzettend veel sterkte voor die kennis. Wat een triestigheid soms in het leven, zeg… krijg er helemaal kippenvel van. Jij ook beterschap met je grieperigheid…

Graaskorf, van de stilte en rust genieten kan idd ook super fijn zijn.

Cf, have fun in walibi!

Chubb, kloten dat die panty je niet paste… T blijven vreemde dingen.

Yarka, lekker gelest 3

Gisterenavond heeft Jan lekker gereden terwijl in lekker op de bank onder Flan's zweetjurk zat. Ze deed het braaf. Liep in de stap veel te sloom en struikelde daardoor wat. Draf en galop liep ze prima. Er was een klein stukje van haar linker voorhoef afgegaan. Maar dat zag er toch nog netjes uit dus we hoefden niet te veilen. Ik heb de Tinker van mijn stalgenootje haar deken opgedaan. Zij had ze bij Flan en haar Tink afgedaan. Ook had ze de Tinkies in de wei gezet. Flan was lekker gaan steigeren en haar Tink aan het bokken. Samen nog even gek gedaan en 2 andere paarden 'het leven zuur gemaakt'. Toen zij uit haar werk kwam had ze ze op stal gezet. En toen ik mijn kastje opende lagen er 4 grote penen in. 2 voor Flan en 2 voor Tink Paardjes komen dus niet te kort

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 08:47

thanks voor alle lieve woorden

Graaskorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:09

Citaat:
Graaskorf.... Gas voor de kippen..... Is wel heul rigoreus tegen de vogelgriep hoor
Oeps ach nee de arme dingen. Als het dan toch moet liever een spuitje. ik zal het ze maar niet laten lezen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:14

Dan is t herrie in t hoenderhok

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 09:18

Gisteren op msn zei Leon al dat ik écht eventjes op TP moest kijken omdat er zulke mooie foto’s opstonden van Cora en Mo, en inderdaad! Super zeg!

Jij ook hele mooie foto’s, Fjordkootje!

Super, Maya, dat het zo goed gaat met jou en Amanda!

Haha, EllyG, wedstrijdje gewonnen dus! Leuk he, dat ze je steeds weer verbazen!

Jij mag inderdaad wel in je handjes knijpen met zo’n pracht van een hengst, Jean! Wel leuk om te horen dat de vorige eigenaar er toch zo weg van is, en wat spijt heeft

Jeetje, Tinkermuts, wat een hoop ellende tegelijk zeg..
Soms is het leven zo ontzettend oneerlijk.. heel veel sterkte ermee!

Geweldig verslag Lonneke! Volgens mij hebben jullie het enorm naar jullie zin gehad!

Fijn dat zo weer zo braaf was, Jellie!!

Pfff, sorry maar het lukte met alleen niet om op iedereen te reageren, sorry daarvoor!
Gisteren m’n eerste rijles gehad, was erg leuk, moest meteen op de snelweg rijden. Vond het dus doodeng haha, maar verder erg leuk!
Ik heb vrij slechte ogen (aan 1 oog aangeboren staar) en daardoor moet ik een medische verklaring invullen. Gisteren naar de Opticien geweest en nou blijkt dat m'n goede oog in 1,5 jaar tijd weer 1 punt achteruit gegaan zijn

Verder nog wat leuks; sprak m’n oom van de week en die vertelde dat ze langs Shak moesten met zo’n gigantische hijskraan. Hebben ze Shakyra gewoon uit de pad moeten zetten omdat ze gewoon lekker bleef staan.. wat een gekke knol is het toch ook
Heerlijk, zo’n bomproof paard!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:29

Bomproof Shak... Mooi voor zondag ook!
Fijn dat je rijles goed ging wanneer mag je weer?

Jellie, fijn dat je dat zo kunt regelen met je stalgenoot! Lekker warm he, zo'n zweetjurk

Mamauba, veel plezier en succes vanmiddag!

Ik krijg net met de post een uitnodiging. Voor een sponsorbijeenkomst inzake Indoor Brabant. In het Fortis Circustheater te Scheveningen. Het wedstrijdprogramma wordt dan oa. doorgesproken. Special Guest is Anky van Grunsven. Na het diner Musical Lion King en na afloop is er een chauffeur die mij met mijn eigen auto naar huis brengt.

Zal ik toch mijn baas eens lief aankijken of ik mag gaan

Moet ik dan toch akkoord gaan met zijn aanbod

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:48

Mmhh.. dat klinkt niet verkeerd, Chub, die uitnodiging!
Ik heb morgen weer autorijles ..ik heb dr wel zin in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:17

Elke, autolessen is gewoon gaaf

Chubby, vanmiddag ga ik alles opgraven, heb het vanochtend druk gehad, maar daar pb ik je dan nog wel over.

Mamauba, DH = Desperate Housewives en GG = Gilmore Girls.

Verder wel bijgelezen, maar niet zoveel onthouden... Wel grappig om te zien dat er zoveel ook moeite hebben met al het aangeboden gebak Ik vind gebak echt lekker, maar wel in kleine stukjes

Vanmiddag ga ik dus die videoband bekijken En daarna gaan we midgetgolven en uit eten voor oma's verjaardag

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:25

Werd net gebeld door stalgenootje. Is daar te nat om ze in de wei te laten maar als er plek is zou ze Flan en Tink samen losgooien

Maya, klinkt allemaal leuk. BVeel plezier een eet smakelijk

Chub, dat was echt zweten onder die jurk dat zijn nog eens leuke uitnodigingen. Bij ons wordt dat eigenlijk altijd afgeslagen binnen ons bedrijf...

Mazzel, leuk rijlessen! welbalen van je oogjes haha, die Shak is echt zoooo cool

Lekker gewerkt vanmorgen en nu lekker eten... smakelijk allemaal

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:32

Meldt me kort even. Kom straks wat uitgebreider reageren maar wilde jullie even vertellen dat ik vriendjelief vanochtend gelukkig weer mocht ophalen uit het ziekenhuis Gisterenavond mocht hij vanwege 0.1 graad verhoging niet naar huis toe maar nu ligt hij beneden op de bank en af en toe schuivelt ie naar de wc toe Achteraf bleek het toch een ontstoken lymfklier te zijn en geen liesbreuk maar de pijn is er niet minder om

Goed, ik ga nu even stalletjes uitmesten en kom later vandaag wel weer terug

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:46

Eet smakelijk Jellie!

Gelukkig is het goed afgelopen met je mannetje Flettie! Lijkt me ook behoorlijk pijnlijk zoiets..........

Maya, klinkt als een lekkere middag. DH heb ik gisteren ook niet gezien, stuur je die band naar me door

MM, lekker dat je aan het rijlessen bent! Krijg je het van je ouders of moet je het zelf betalen? Fijn dat Shak zo bomproof is.

Chubs, leuke bijeenkomst, maar daarom je salariseis niet laten zakken hoor!

Klinkt als een hele leuke dag in Zuidlaren!

Mooie foto's Coydog en Annick, hihi ik moest wel goed kijken om je te herkennen hoor. Een echte jonkvrouwe te paard.

FK, ook erg mooie foto's

Sterkte voor Tinkermuts, Silas en Roos.

Gisteren wegens een migraine aanval niet naar de fotocursus geweest. Ik hoop maar dat ik het nog kan inhalen in Soest of Hilversum. Vanochtend voelde ik me gelukkig weer goed. Vanmiddag even naar de tandarts. Ik krijg m'n inlay, na een paar weken met een noodvulling te hebben rondgelopen. Het is de bedoeling om op termijn al m'n amalgaanvullingen te laten vervangen.
Daarna nog richting de paardjes, hopen dat het dan is opgehouden met regenen..............

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:00

Citaat:
Chubs, leuke bijeenkomst, maar daarom je salariseis niet laten zakken hoor!

Ik zou wel gek zijn

Citaat:
dat zijn nog eens leuke uitnodigingen. Bij ons wordt dat eigenlijk altijd afgeslagen binnen ons bedrijf...

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ermee wordt omgegaan hier. Wie weet slaat men dit ook wel af. Alhoewel ik het wel erg leuk zou vinden!

Citaat:
Chubby, vanmiddag ga ik alles opgraven, heb het vanochtend druk gehad, maar daar pb ik je dan nog wel over.

Geweldig Maya!

Citaat:
Elke, autolessen is gewoon gaaf

Wacht maar, echt zelf met rijbewijs op zak autorijden is nog veel leuker!

Flet, gelukkig gaat het met vriendje wel beter nu! Vraag me af of dat Duits is, dat ze iemand een nachtje houden ivm wat verhoging. Hoor je toch niet vaak meer, dat iemand wat langer gehouden wordt...

Citaat:
Het is de bedoeling om op termijn al m'n amalgaanvullingen te laten vervangen.

Met een bepaalde reden Vashti?

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:03

Vasthi en Flettie mijn oproepje nog gelezen?

Hopelijk kun je de cursus nog inhalen Vasthi.

Fijn dat je mannetje weer thuis is Flet.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:09

Staat mooier! Amalgaan schijnt trouwens ook niet zo goed te zijn in je lichaam en moest toch eens vervangen worden. Tandarts is een leuke vent dus ik ga zonder tegenzin!

Irma, ik heb het gelezen, maar goed dat je me er nog even aan herinnert.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:17

Voelde me daarnet net een jonge moeder met stuwing, hahaha. Hield het niet meer en heb naar de boerderij gebeld, heb de 2 kleindochters van de boer gesproken en ze vertelden dat mijn 2 aardig aan het rennen waren. Koot was boos omdat ze hem zijn graaskorf weer hadden omgedaan, en daar was ik net na de komst van Mira mee gestopt omdat de graastijd nu toch heel veel korter wordt dan tot voor een week geleden. Ze gaan em gauw af doen.

@ Coydog: erg mooie foto's. Kijk je wel uit met die decolleté
Jullie zien er erg op elkaar ingespeeld uit, ik zie op meerdere foto's dat jullie dezelfde glimlach laten zien, heel bijzonder.

@ desillies: heb het NRPS gebeld, en die beweren niet te weten of het paspoort overgezet kan worden naar het Tinkerstamboek. Moet ik aan het Tinkerstamboek vragen. Krijg een acceptgiro van 25,11 euro voor het overschrijven van Mira op mijn naam. Paspoort zit bij de post.
hooistoelendans: van mij hoeven ze (nog) niet van 1 berg hooi te eten, vond die stoelendans juist wel leuk

@ EllyG: TurboDunla!!

@ Jean: duidelijk leuke tijd gehad met je Ierse vrienden! Waren er nog Tinkers op de markt in Zuidlaren?

@ Tinkermuts: vreselijk van die goede kennis en je vriendin. Hopen dat je vriendin nog te redden is en dat je goede kennis nog een beetje kwaliteit van leven krijgt.

@ Chubby: ja, gaat goed met mijn 2 knolletjes.
@irish_lady: inderdaad mooi hoe je steeds weer van je paarden kunt leren. Nu nog leren dat Mira haar achterbeen ontspant als ze em geeft, ze tilt em op en laat em dan richting haar navel wijzen. Als we binnenkort gaan rijden dan mag ze eerst eens leren op haar eigen benen haar balans te vinden.
Geweldig leuk om je Zuidlaren verhaal te lezen

@ Jellie: dank voor het compliment. Ik moet wel alle eer richting mijn fotografieapparatuur sturen, het enige wat ik doe is kijken en klicken.
Flan's zweetjurk? Deken bedoel je?

@ Flettie: hebben ze nou dus voor niets in je vriend gesneden of bedachten ze dat van de lympheklier nog op tijd? Beterschap voor hem.

@ Mazzel-meid: thanks, fotografie is leuk.
Ik moet mijn ogen ook weer eens laten nameten, en misschien toch weer een keer een bril erbij nemen. Gisteren en eergisteren was het een ramp met het stof en zand op de boerderij.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:22

Hihi, vasthi ik wou dat ik zo graag naar de TA ging. balen dat je zo'n migraine had en daardoor ook nog je leuke cursus missen...

Chubb, ik kan me voorstellen dat je graag zou gaan!

Flet, gelukkig is vriendje thuis, verwen hem maar lekker.

FK, hih een moeder met stuwing Gelukkig doen ze die graaskorf zo af.
JA idd zweetjurk = zweetdeken.. zo heb ik overal mooie woordjes voor
Appartuur is idd belangrijk met fotografie maar je maakt ook leuke plaatjes... dus ook de manier van fotograferen is leuk

Flan is lekker een poosje in de buitenbak losgeweest met haar dinnetje. Ze hebben gerold en zijn VIES, las ik in haar mailtje.. Ben benieuwd wat we aantreffen vanaaf, haha. TOch heerlijk dat ze even naar buiten kon.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:26

zo ff tussen het ziek zijn door bij gelezen.

tinkermuts sterkte meid en ook voor je vriendin en kennis.

fordkootje wat een lekker stel zo zeg bij elkaar hihiih.

voor de rest een fijne dag eidereen

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:37

gaat even heel sociaal doen, bijlezen vanaf pagina 158
jullie hebben ook alles van mij gelezen en lief gereageerd dusja

jacky2, mooi dat macho het zo leuk deed bij dat jonge meisje, wel een beetje uitproberen maargoed, toch super!
leuke foto's
gisteren ook lekker buiten gereden, wel beetje aan het vervelen maar verder netjes, echt leuk!

CF, met rambo gaat het lekker zo te horen
en sammy verkocht, snel gegaan zeg...
sterre allemaal leuke dingetjes geleerd
veel plezier in walibi!

spetter, leuke foto's van het ringsteken!
en spet aan de schijt, al best een tijdje, hopen dat het snel over gaat, moet zeggen dat de paardjes bij ons op stal ook allemaal wat dunner hebben dan normaal, troep uit de ogen en beetje snotneusjes soms, niet helemaal top, maar dr zijn ook veel mensen ziek dus zal wel van de koude nachten komen ofzo...

tinkermeisje, hihi zo te horen heb je wel lol op je snuivende wilde tink haha

peetorlan, ben je al weer een beetje beter?

leon, jammer dat je t gevoel van steeds minder plezier maar juist meer verplichting krijgt bij de paardjes...
uk heeft een prachtige tijd gehad volgens mij, die dacht dat ie 'vrij' was hihi

pellie, gam zo'n rasp/mok, zielig voor hem
vandaag dus langs de krater, meet ie ook van binnenuit zeg maar, bij gam, maarja als het idd van voer of dingen is dan komt het ook van binnenuit, dus zal wel dan
hoop dat ie de oorzaak vind

cheveyo, jachtrijtuig, toe maar, wel mooi, hopen det het was is dus!
gerend en gehockeyd, toe maar, het gaat echt de goede kant met je op, gelukkig maar...
je mag trouwens zeggen wanneer je uitkomt nog een keer om langs te komen, volgens mij is het deze week niet zo lekker weer meer hihi
en mocht je komen, adviseer ik je bij het laatste tankstation naar de wc te gaan haha, want bij de paarden hebben we alleen een emmertje

wenk, leuke foto's van lisje voor de kar

jellie, met flan ging het rijden dus weer lekker, en mooie regeling waardoor ze nog een tijdje op de wei kan blijven, heerlijk toch
jan gister lekker gereden en flan lekker gedold op de wei, heerlijk toch, en ook nog lekker winterpenen, ze komen idd niks tekort zo

mamauba, thanx voor je berichtje voor mij, had ik bram maar bij me gehad ja, hihi nou ik weet niet of het impact had gemaakt, fig gallopeerde ook recht op hem af... en hij bleef staan, kwam zelfs naar me toe
dat soort 'zieke' mensen is niet bang om zelf gewond te raken, zitten al helemaal in hun fantasie wereld...
pippa nu gelukkig wel weer beter, beetje domme fout helaas met dat kuil, maarja zal niet weer gebeuren en het is nog goed gegaan gelukkig
en nog een mauricio veule strakkies, gefeli!

baileys, hihi stoute hond, ney wel mooi op zich dat ze jouw gevoel voelt zeg maar en dan gewoon zo'n kind pakt

silas, haha ik kende het filmpje al en toch schrik ik me weer rot
gisteren geen lekker daggie hoop dat het vandaag beter gaat

flettie, vriendlief een liesbreuk, beterschap voor hem!

chubby, sterkte met je tanden en kiezen, ken het gevoel
beterschapjes voor de hond van je ouders, das echt minder zeg, hopen dat het snel beter gaat
jammer dat de baas met een beetje minder dan verwacht salaris aan kwam zetten, hopen dat dat nog geregeld kan worden allemaal
leuke uitnodiging van indoor gedoe

dobbel, ben benieuwd hoe de stal en alles wordt straks, vandaag beton storten dus, en dan schiet het op hoor!

grid, duimen voor adsl haha

desillies, rijden met tommie ging lekker dus, en mooi blijfen zitten toen ie schrok!

fjordkootje, leuke foto's, super hoor
fijn dat het goed gaat allemaal

maya, thanx...
gefeli met je oma nog, mooie leeftijd zeg!
mooi moment met dewi dus gehad, heerlijk, leuk ook dat ze het tot nu toe zo goed oppikt, de voorbereidingen voor aangespannen werk...

tinkermuts, beterschap en ontzettend veel sterkte met die kennis, verschrikkelijk zeg, en nog zo jong
ook sterkte voor je vriendin, jeetje zeg, zo komt ineens alles van alle kanten lijkt het wel he,

jean, hihi raven terug verkopen, ney he
verders leuke dag gehad, wel druk en koud, kan ik me goed voorstellen

mazzelmeid, gaaf je eerste rijles, alleen minder van je oog, best snel achteruit dus
shakyra niet aan de kant voor een giga hijskraan haha super, fig wijkt ook niet uit voor de trekker en gaat er dan hard achteraan, ook een auto op de wei is niet veilig, spiegels liggen er zo af hoor haha

vasthi, balen die migraine gelukkig gaat het vandaag al beter
succes bij de tandarts, brr hihi

zo alles beetje bij gelezen...
net terug van fysio, ging wel aardig opzich, t is hier pokkeweer en koud dus ga fig straks lekker ff binnen zetten, vanaaf zou het weer droog zijn dus dan kan ie vannacht mooi naar buiten weer
verders voel ik me nog niet helemaal top, moe enzo, kan de hele dag wel slapen, waar het allemaal van komt, geen idee....
morgen trainingsdagje bij de paardjes, alle parelli dingetjes enzo ff lekker oefenen, misschien ben ik dan is ff goed afgeleid..

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:38

peetorlan, haha lees net dat je dus nog ziek bent, beterschap dan maar, wat heb je precies...?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:41

Jessie zal niet blij zijn, maar laat toch even deze nieuwe foto zien waarop Jip staat. Ook natuurlijk door annick gemaakt

Afbeelding

Peet beterschap!

Chub, lees net dat je misschien niet kan komen de 19e, jammer!

Heb verder even niet bijgelezen, sorry, ga nu naar stal om zadel te inspecteren, die schijnt kapot te zijn, en die heb ik wel nodig de 19e

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:43

super foto leonoor, mooi gedaan annick
echt heel mooi hihi, kippenvel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:04

Ik ben gek op mijn stage-bedrijf Had mailtje gestuurd of het goed was dat ik morgenmiddag weer langskom om te proberen. Dan zegt ie dat dat goed is, maar dat ik voorlopig alleen maar beter halve dagen (of minder) langskom... Dan kan ik zien hoe alles evolueert, en dus op mijn gemak herstellen...

(even snel tussendoor )

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:12

Een Hele goede dag allemaal

Jeetje wat gaat dat hard zeg als je niet kunt bij lezen. Nou, voor iedereen die het nodig heeft even een . Er is zo veel gebeurd dat ik het allemaal niet kan bij benen hoor.

Ik moet zeggen dat ik hier ook bijzonder druk ben en ik heb het erg naar mijn zin hoor. Het is alleen een beetje jammer dat we in huis geen internet hebben en dat we voor iedere scheet naar school toe moeten. De school is welliswaar maar 10 minuten fietsen maar toch.

De rest van mijn (af en toe hilarische) verhalen zijn wel te lezen op de site hoor. Als ik dat hier neer ga zetten neem ik volgens mij een hele pagina in beslag.

Ik hoop dat verder alles goed gaat met iedereen en ik moet zo weer verder.

Tot gauw

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:14

Zooo hee wat weer veel geschreven. Silas, tinkermuts en Roosje sterkte met alles
Morgenvroeg komt de dierenarts bij Spetter voor zijn diaree.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:22

Fijn dat het zo goed gaat in the UK Chantal!
Ga snel even op je site kijken.