Hahaha Allienda, ik verwachtte al zoiets
Nee dat gelukkig nog niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nee dat gelukkig nog niet
Kimley schreef:Shelly21 schreef:Zo gewassen vanmiddag. Vanavond terug geweest om te rijden en hij heeft niet meer gestampt!
Alleen rotte is nu begint hij weer te kantelen met rijden! Help..
Super dat hij niet meer stampt
Kan het zijn dat hij last heeft van zijn tanden? Of heb je iets veranderd ? Hoofdstel..bit ?
. Pip is er nog steeds Nientsje schreef:Jeetje wat gaat het hier hard
En wat een hoop mooie verhalen lees ik hier!
Nouja ik kan nu ook verklappen wat er binnenkort is, want het is aardig officieel
Mijn vriend en ik hebben een appartementje gevonden, waar we samen in gaan wonen
10 december is de streefdatum om de sleutel te krijgen en we zouden voor woensdag het huurcontract in handen moeten hebbenWij hebben er zin in!
![]()
We zijn nu druk bezig met alle voorbereidingen (en natuurlijk heb ik mijn werk en Feike er ook nog bij en heeft mijn vriend zijn werkzaamheden ook nog) dus het zal nog even wat stil zijn van mijn kant
Maar dat was dus het leuke nieuwtje![]()
![]()
gefeliciteerd! 

vertel!
). Onder de andere waren Gijs zijn omaatje en zijn stoere 3,5 jarige tante die deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. De paardjes zijn zo lekker relaxed onder elkaar en ook alle ruiters zijn gezellig, helemaal blij met de stal waar we nu staan
.
in de proef ging een keertwending dan ook mis. Maar ach. Hij liep weer echt ontzettend lekker. Wel foutjes. Zo moesten we een slangenvolte in galop. Dus een kort contra bochtje. Dat werd een perfecte galopwissel. Alleen jammer dat dat nou net niet moest
ik heb de hele proef met een mega smile gezeten en zelfs de jury die toen ik begon nogal nors en chagrijnig keek zat met afgroeten met een lach op zijn gezicht.
186 punten. En de 2e proef m1 dik 2 winspunten met 200.
hij is zo fit nu. Een heerlijk gevoel na al het gekwakkel met zijn gezondheid.

voor degene die het leuk vinden om te kijken... https://www.facebook.com/featherlighthorsemanship/ morris01 schreef:Gefeliciteerd nientsje!
Wauw cp112 knap gereden hoor!
Leuke foto allienda!
Ziet er goed uit Kimley, hoe gaat het rijden verder?
Vandaag een geweldig filmpje gezien van mijn kwpn-er die in training staat, ze is nu in iedergeval trailermak, ik heb echt zitten huilenvoor degene die het leuk vinden om te kijken... https://www.facebook.com/featherlighthorsemanship/

Super dat Noed weer fit is en zo lekker gaat. En ach die paar foutjes
ik zou nieteens weten hoe je überhaupt een travers rijden moet