Noeka is zooo leuk! Gijs krijgt vrijdag bezoek van de tandarts, wil zeker weten dat zijn gebit helemaal ok is, voordat ik er een bit in hang. Ben benieuwd hoe hij regageerd, hij zal het wel weer doodnormaal vinden allemaal...
Lori is zeker leuk is nog altijd gewoon zoals mijn naam en staat een stuk beter dan "hetlevenwint". Ben ook op een moment gekomen dat ik veel dingen nu anders wil beginnen aanpakken dus ik laat dat maar achter mij .
lori klinkt idd ook wel mooi.duurt ook niet zo lang om volledig op te schrijven hihi
vanavond wordt er op stal een paard ingeslapen.daarom ben ik ook niet zo lang gebleven.Ik gun de stalhouder en naasten de tijd om afscheid te kunnen nemen van het diertje.ik was al bang dat ik zou komen en het dier al onder een zeil aan de straat zou liggen.laatste stuk naar stal ging met bonkend hart.had me al voorgenomen,dat als de auto van de da er zou staan ik meteen om zou draaien.
Ah bah wat een tragische dag. Heb het zelf maar een keer gezien dat een paard aan de straat lag onder een zeil, dan krijg je het toch even koud. Hoop het zelf nog heel lang niet zelf mee te maken
@Ellie sterkte! Wel netjes van je hoor . En hoop dat je je baan kan houden
Hele leuke filmpjes van de stalhoudster gezien. Een van de paarden die normaal niet normaal kan doen met pony's in d bak is met Pip aan het spelen zo schattig. Over het hek heen en ouwehoeren maar! (En hij zoekt dan de grootste paarden uit om mee te spelen)
Bah naar, ik probeer ook altijd te zorgen dat ik niet op stal ben als er zoiets plaats moet vinden. Ben helaas 1x op stal geweest toen rendac kwam.. echt naar om te zien.
hier vandaag de DA ook gehad voor enting. Heel heftig gesprek gehad over Niaff. T gaat niet goed met haar, zelfs op pijnstillers loopt ze nog slecht, ook het inspuiten heeft geen verschil gemaakt Zo zijn er nog wat dingen, kort gezegd gaat het gewoon echt niet lekker en de dierenarts heeft aangegeven dat inslapen een reeele optie word als er geen verbetering optreed. Maar gezien het tot nu toe eerder slechter dan beter word. Bah.. ben beetje uit t veld geslagen. Veel om over na te denken.
Morgen komt de da Cayden haar ogen checken om te kijken of ze niet misschien wat slecht ziet. Vorige week was hij z'n spul vergeten, maar hij komt nog naar onze kat kijken dus dan kijkt hij ook naar Cayden. Ben wel benieuwd, ik heb wel minder het idee dat ze slechtziend is eigenlijk, gewoon een beetje fris.
Omdat ze zo schichtig kan doen en kijken, maar het was meer een vermoede toen ze er pas was maar ze moest gewoon goed wennen. Dus het zal wel niets zijn maar dan wil je er toch zeker van zijn dus beter eventjes laten nakijken. Maar ach wat kan ze toch altijd panisch kijken het is een aandacht trekkertje.
sterkte dott,dit zal een moeilijke overweging gaan worden.
het was voor de stalhouder een moeilijk besluit,daar t diertje haar hele leven heeft geleefd bij hun.daar geboren en daar gestorven.maar leven moet geen lijden worden...
paard inslapen is nooit leuk...ben er ook bijgeweest...tis altijd even slikken..rotdingen...
Mylinns eerste dag was prima...heb haar vriendinnetjed laten wordrn met mijn lieve.shetlander merrie en ze hebben samen lekker op de wei gestaan.Heb mMylinn wel wat alufolie op haar halster moeten doen want ze merkte.niet veel van ons schrikdraad..en geloof me daar staat genoeg op. met de andere paarden erbij zetten en de ezels wacht ik nog even..wil het zo geleidelijk mogelijk doen..weilanden zijn zo glad door de regen..en dat gaat vast even vuurwerk geven denk ik.. het weekend gaan we rijden dan samen met de dominante merrie van mijn vriendin zodst dir twee alvast kunnen wennen..deze twee zullen heel wat samen op pad gaan vanaf nu dus maar beter dat ze met elkaar door de bocht kunnen.dan.
blijft altijd spannend een kudde weer openbreken en de hele rangorde verstoren als er een nieuwe bijkomt.