[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miesemuisje

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:29

Jaa ik hoop echt dat er zoveel mogelijk mensen tekenen :) Mn vriendin wou nog kijken of het op de voorpagina hier kan komen :). Dacht ik zet t alvast hier neer, alles is meegenomen!

jaa klopt, 10 pony's is weinig! maargoed, zal wel goed mee gegaan worden, anders was mn vriendin daar ook wel over begonnen! en t zal al niet veel subsidie zijn geweest. maargoed, dat hoef ik verder ook eigenlijk niet te verantwoorden natuurlijk haha.

leuk dat ruana's manen zo hard groeien! die van Spock zijn ook echt superlang! Toen zijn vorige bijrijdster mee was zei ze ook dat ze nu veeeel langer waren, dus dat is wel leuk :) zelf zie je dat niet zo snel meer.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:51

Hier was ook zo'n manege die dit regelden met ook een stuk of 100 kinderen. Deze waren verspreid oer de week en de ponies liepen 2 uurtjes (2x 1 uur) en dan 3 dagen in de week. Dus met die constructie vond ik het erg meevallen en het is ook niet erg intensief.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:55

klopt! Is maar net hoe je het aanpakt!

Spock is trouwens echt zooooveel dunner dan eerst! zijn singel was te groot voor hem geworden, zat op t strakste en dan nog los. zei de eigenaar dat hij nog wel singels in de garage had liggen. dus even gekeken! had hij wel een kleinere :) maar ook 1 van zon 20 cm langer, die ooit op het strakste heeft gezeten! zou je nu echt niet meer denken! wel apart om te zien. maar nu krijgt hij dus een nog kortere, die scheelt wel 30 cm met die langste.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:05

Zoooo,getekend!

Toch grappig dat veel tinkereigenaren een boomloos zadel hebben :j

Gefeliciteerd met Moontje *\o/*

Ellie,op een onbespierd paard kun je ook wel rijden hoor,uiteraard heel rustig aan opbouwen..

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:29

tnx allemaal voor t tekenen :d maken jullie zeer veel mensen blij mee!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:21

Net gereden Amigo had er geen zin in. Hij is druk in de groei dus geen wonder dat ie geen zin had

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:01

groeipijntjes zijn ook heel vervelend.
Geloof dat jaron ook groter is dan 4 maand geleden, maar dat kan ook zijn doordat hij rechter op zijn achterbenen staat (minder achteruitstaand)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:39

Zo er waren er veel jarig gisteren, m'n zusje & pepe & vriendin & mona... :D. M'n vorig paardje gaat nu ook rond de 10jaar zijn ongeloofelijk allemaal.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:39

ik geloof niet dat t groeipijn is.ze groeit nu voornamelijk in de breedte.maar ik zal morgen stalhouder ff in de kladden grijpen en een alles bespreken.eens kijken wat zij zegt.vandaag lagen de waakhonden buiten en daar ga ik no way voorbij.

vanavond(of liever gezegd gister,t is nu al zaterdag)kregen we pech met m'n pa z'n auto.even op visite in haps.willen we parkeren,moeten we 1 keer steken om netjes in het vak te gaan.pa zet m in de achteruit,wil vooruit.....auto kan niet meer schakelen en is een ongeleid projectiel.mm handig.gelukkig g2 garantie en hebben pechhulp gebeld.anwb was er binnen een half uur en heeft t voor nood gemaakt.morgen even een afspraak maken voor alles na te laten kijken.auto hebben we 3 maanden en is net 5 jr oud.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:41

ellie, mijn reactie was op mira ;)
Balen van de auto!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:43

Niet leuk hé autopech. Vorige week wou de auto van m'n pa opeens niet meer starten op de autoroute. Vlug naar de pechstrook gebracht want we hadden een slepend geluid gehoord (we dachten banden) maar goed toen we terug wilden starten lukte dat niet. Goed daar sta je dan met 3kleine kindjes jezelf en je ouders. Omdat ik de enege ben die tegen kou kan maar m'n trui afgegeven toen aan m'n zusje sta je daar lekker langs de autoroute in je korte mouwen te staan... naar scheint was het 5°c echt dacht dat het 15 was :D.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:47

ja nogal,maar we zijn voor nu veilig thuis.maar op t formulier van de anwb staat ook dat we er even na moeten laten kijken door garage.anders moeten we de volgende keer zelf dokken.

ik kon t zelf ook niet geloven van haar manen.ik dacht dat t gelijk was gebleven.volgensmij was de vorige keer in december gemeten.zal eens naspitten in vorige topic

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:50

Bij ons kon het niet anders dan naar de garage wel vervangwagen gehad.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:54

heb t nagekeken.in januari was t 93 cm.dus in 3 maanden 12 cm erbij

anwb kon t maken ,lag iets los in de schakelbak,maar we moeten wel alles na laten kijken,aangezien t al de tweede keer is dat er problemen zijn

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 00:55

Ow oke :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:32

Goedemorgen allemaal!

Vervelend Ellie, pech met de auto. Zeker als je erna alsnog naar de garage moet. Zijn altijd flinke kostenposten.
Ik had een Toyota uit '93 en zou afgelopen jaar voor het eerst veel kosten. Beiden schokdempers achter moesten vervangen worden. Duur grapje en vond ik het niet waard. Toen was er de mooie reclame van 1500 extra inruilkorting bij de aanschaf van een nieuwe Aygo.Nu heb ik een nieuwe auto voor de prijs van een tweedehandse (misschien zelfs minders want ik heb de dynamic navigator versie ervan).
Succes, hoop dat het meevalt voor je.

Jaron alweer gegroeid? Het kan inderdaad te maken hebben dat hij wat rechter staat en daardoor iets opgehezen is.
Maar het is altijd wel leuk om je kleine te zien groeien he?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:35

van mij mag hij stoppen met groeien,groot zat. bij de verkoop was hij 160 zeiden ze, al weet ik niet of hij dat echt red.

Sowieso is het leuk met hem qua lichaam, hij is zo veranderd in de positieve zin.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:43

Ja ik herken dat wel.
Grace was net zo'n balonnendiertje bij opblazen hahaha. Eerst kont, met dun nekkie, nu trekt de nek bij. Dat staat weer even stil en nu gaat de voorkant :D 1.60 is wel een mooie maat, maar ik vind hem helemaal mooi. Grace is 1.51. Toch nog 3 cm gegroeid in 1,5 jaar. Maar het past precies qua gezicht nu met m ijn 1.71.
Ben je trouwens vroeg op voor de zaterdag :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 09:46

jaron was ook een opgeblazen ballonetje met wintervacht, en zo langzamerhand begint hij echt een tinker te worden, begint wat meer body te krijgen,en een uitgesproken karakter.
151 vind ik ook een hele mooie maat.

Ja joh, was vannacht om 3u nog naar de webcam van joy aan het kijken, die een strijd voerde om dr veulen eruit te krijgen. die lag totaal verkeerd, en is ook overleden (merrie zelf leeft gelukkig nog) en kon gewoon niet slapen dus ben alweer een uur op.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:03

Ik zie dit topic nu pas hihihi. *lees ik wel even mee * hihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:04

Hey peetje!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 10:05

He An hihi :wave:

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 11:27

Snackie schreef:
groeipijntjes zijn ook heel vervelend.
Geloof dat jaron ook groter is dan 4 maand geleden, maar dat kan ook zijn doordat hij rechter op zijn achterbenen staat (minder achteruitstaand)

Arme poown met de groeipijntjes.
Hij begint echt naar de 1.60 te gaan. Heeft er een paar stelten onder :wow:. Hij valt kwa gewicht ook weer wat terug door het groeien dus heeft Miggie een deken op de eerste heeft ie al gemold.....
Welke maat gaat Jaron op?

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 12:16

hee Dames,
wat een vies weer he!! is dat overal zo in het land??
hier blijft het gieten en ik wilde vandaag in mn (eindelijk) vrije weekend een start maken om Denz. naast de fiets te krijgen... :\ balen
aja heeft meneer nog even twee weekjes geluk...

Verder het nieuwe Zadel van Grace gezien! mooi hoor Jess. ik wil ook graag een London..
Die Leonoor en Simone lieten zien zijn ook gaaf! dat westernzadeltje lijkt op mijn westernzadel, alleen is dat een zware kwaliteits zadel.. zo'n boomloze zal wel lekkerder liggen Kwa gewicht.

Auto pech.. pff ik mag nog in mn handjes knijpen dat ik nog nooit heb stil gestaan (even afkloppen).. wel heb ik vorig jaar ook voor het eerst aan mijn Fiesta kosten gehad.. maarja voor dat geld had ik helaas geen nieuwe ;)

Sneu van dat veulentje Andrea.. is nooit leuk zoiets, gelukkig is de merrie er nog...

Hier nog steeds in afwachting of onze Bella zwanger is... ze laat namelijk niet veel merken en is maar iets ronder geworden.. dusjaa we wachten het nog even af.. en anders voor de zekerheid rond de uitgerekende datum even appart snachts.
Verder gister de Ikea weer leeg gekocht... ik ga altijd met meer weg dan dat eigenlijk de bedoeling was.. hahaha :D

Verder het nieuwkomertje... tuurlijk mag je mee kletsen, stel je voor en doe gezellig mee! ;)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 12:47

Spannend Fayem!
Ikea is altijd lekker shoppen haha.. alles is handig, leuk, fijn en goedkoop :P

Ik hoop dat Diaz nog gaat groeien :o .. ik denk het wel... :j
Maar boven de 1.40 zal ze niet uit gaan komen denk ik! :n