Vandaag weer een fijne stage gehad, was wel gezellig alleen we hadden hoop pech, eerst een paard op 3 benen in het land, gelukkig niks gebroken wel flink bezeerd en staat op medicatie, ook nog een veulen wat vastlag in de box, en nog een ziek veulentje dus de dag zat lekker vol.
jeetje sita, dat klinkt echt vervelend voor je vriendin! Hopen dat ze er niet al te veel last van krijgt!
Marleen spierpijn, en onwijs veel afgevallen! Staat je goed meid! Echt respect voor je dat het je is gelukt!
heb ook een heeeeeleboel leuke shetten gezien op zuidlaren wat een schatjes liepene rbij, vond de meeste dieren er best goed uitzien, maar er stonden ookw el wat scharminkels tussen, ik ahd 1 half dood ezeltje achtig iets gezien die niet meer op kon staan.. erg sneu.. heb niet erg veel leuke tinkers gezien, wel een paar trouwens. Die zwarte niett gezien maar een vriend van mij hadd het wel over een mooie ggk hengst, wellicht was het die? geen idee.. Heb nog een parchtige haflinger gezien maar evdrer niks wat aan mijn geluk ontbrak hihi
picco was het niet, die herken in meteen mijn rijpaardje
snowdon
Geplaatst: 20-10-09 19:52
stalnijmegen heeft verder geïnformeerd en gaat later nog terug om 'thuis' te kijken naar deze hengst. Is een 5-jarige zoon van Subliem. Eigenaar had een veulenrapport van de keuring bij, daardoor ging het gerucht rond dat hij goedgekeurd zou zijn.
Rudolph is veel groter, luxer beenwerk. Picco is kleiner en heeft voor witte sokjes. Bonfire had dacht ik ook wiitte voorsokken? Die heb ik ff niet meer helder, maar dat is dacht ik geen Subliem zoon. (edit: nee dus, is een Picco zoon)
Laatst bijgewerkt door snowdon op 20-10-09 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt