Ben echt te druk om dit topic bij te houden, en af en toe wat dumpen vind ik ook niet helemaal gezellig
Laatste update hier, Jessie galoppeert weer als een zonnetje, Flynn is nou officieel groter dan z'n mams, Jes&Flynn zijn stiekem Nijlpaarden: (de rest van het weiland is echt droog, maar waarom droog staan als je fijn tot je koten in het water kan staan? )
Er komt waarschijnlijk toch een Bob Marshall ivm o.a. de beugelophanging van de FreeMax, die staat me absoluut niet aan.
Studie is megadruk, elke week presentaties, essays en grote analyses/cases.
Daarnaast de fitness, moddie-dingetjes, sociaal leven etc.
Veel plezier, en als ik ooit weer tijd over heb dan kom ik gezellig mee kletsen
Ik zelf heb ook weinig tijd, moet veel regel aangezien ik volgende week zondag voor 7 weken op stage ga , alles is rond en we gaan naar polen op een stoeterij. Heb er helemaal zin in, alleen balen dat ik de paarden lang moet missen.
Wat onwijs gaaf sita! Wauw , jou mooie dame in het zonnetje op de tv Wanneer de beelden er zijn , wil ik ze maar al te graag zien
Hier beginnen wel de zenuwen voor zondag al, heb er zin in!
Ik verwaarloos jullie een beetje, maar doe me best om wel alles bij te lezen, reageer alleen niet altijd maar doe me best
timokyana
Ik denk dat er hier veel mensen zijn die wel willen, maar het niet meer bij kunnen houden... waaronder ik... Maar geeft niets toch als je zo af en toe eens bijleest en reageert?! 'k Heb weekend!!!!!!
ik heb zo en zo gemist dat maya niet groen meer is zie ik
grrr
Geplaatst: 26-02-09 20:32
Hee, ik ook?
Grit
Geplaatst: 26-02-09 20:33
Aloha , Aloha
Kan het filmpje ook niet zien Ongeldige URL, zal er wel aan liggen dat mijn computer een mac is.
Maya; las al dat je "mod-af" bent. Fijn dat je weer wat meer tijd voor andere dingen hebt, maar zal wel raar zijn, of niet?? Drie jaar alles mee kunnen pikken achter de schermen en nu dan nu niet meer.