Ik iets over de 150... 2 pillen kort achter elkaar slikken moet je trouwens niet te vaak doen, krijg je echt een opdoffer van. Beter is dan een paar uur ertussen...
Tgaat hier over vanalles en nog wat merk je wel.. Nou.. Ik ga naar bed.. Morgen weer aan het werk!Weltrusten en tot morgen!
Als ik jou een knal voor je kop geef, wat krijg je dan? Een klap, een opdoffer.. een dreun... Dat bedoel ik Die stoot hormonen is idd erg zwaar, ik kon daar slecht tegen. Drie mag je trouwens echt nooit proberen (ja, ik spreek uit ervaring )
Ik lag al kreperend op de badkamervloer terwijl ik echt enorme en flinke buikkrampen kreeg, werd ook licht in hoofd enzo... Voelde duidelijk dat het teveel was. Ben er ook een dag ziek van geweest. Maar ik was nog jong en stom toen...
iel eng.. vergeet de pil bijna nooit, heel af en toe dat ik hem savonds pas neem (neem hem normaal smorgens)
hahaha goed bezig pradaatje! 1 uur beginnen erg relaxed... nou ja hoef zelf ook pas om 12 uur te werken!slaap lekker iig!!
Alsik uit de douche kom wel. Anders heb ik morgen de behoefte om een schaar te pakken met me haar kammer
Ben ik niet de enige die het soms vergeet maar meer dan 2 tegelijk heb ik nooit gepakt Klinkt niet fijn maya Hier trouwens een tinkerkruising die nieuwe kans krijgt tijdens Horse event: http://www.horse-event.nl/htmlpages/nieuw_in_2006.phpHoop dat ze ook een baasje vinden daarna en ben benieuwd wie er mee mogen doen aan het onderdeel andere rassen in de dressuur van Tineke Bartels (echt geschikte mensen ook die Bartels ) truste iedereen
Ik zag dat KsVrPy Patty ( prada dr moeder ) wou verkopen! even in de gaten houden.. Maar nu ga ik echt!
Goedemorgen,Grid welke dag ga jij naar horseevent?Nog meer mensen die gaan?iedereen werkse en tot vanavond
Goedemorgen!Ik heb ook wel een 3 pillen geslikt.. Nooit wat aan overgehouden hoor.. Maar nu is het als ik er 1 of 2 vergeet al raak met het feest..Oei.. Ambulance hierachter.. *Gaat ramptoerist spelen..