[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 21:41

Sita_ schreef:
Doei!

Ik ben weer back in town.. Heb een erg leuk weekend gehad!

Zoooo.. Iedereen klaar? Dan zal ik mijn vakantie verslag eens doen! Haha!

Donderdag.. Equitana.. Hele leuke dag gehad.. Mooie dingen gezien, veel geshopt..
Ben een Showblanket, 2 hoofdstellen, bit en emmer Pavo rijker.. Haha! Verder een fijne reining wedstrijd gezien.. Erg genoten dus! Maar het was een vermoeiende dag al die indrukken!

Wat gaaf, die amy word lekker verwend zeg! super ook dat je zo genoten hebt, daar doe je het immers voor!

Vrijdag..
Om half 6 opgestaan.. Ontbijten en naar de boerderij..
Daar melken, kalfjes voeren, trekker rijden.. Lammetjes flesje geven.. Verder nog wat nieuwe mensen ontmoet. En in het Fries boodschappen gedaan, wat echt superkomisch was omdat Hotze mijn tolk was.. En later bleek dat meisje gewoo NL te praten.. Clown
's Avonds weer melken en lammetjes..

Wat een stunt zeg! Zit je daar je best te doen op fries praten, praat ze gewoon nederlands.... Hoe was het om in het fries boodschappen te doen? Heerlijk he trouwens die lammetjes om je heen!

Zaterdag..
Zelfde als vrijdag.. Ook nog koeien wezen shoppen.. 29 Melkkoeien, 3 kalfjes en wat jongvee.. Waren echt hele mooie koeien.. Ja Oudere boer.. Hij stopte ermee vanwege zijn gezondheid.. Alle koeien hadden een stamboom.. Erg veel geleerd en mijn Fries is erg bijgeschaafd.. Bloos!
's Middags nog even wezen winkelen in Bolsward.. Ja Leuk stadje is dat! 's Avonds lekker TV gekeken.
En er is nog een kalfje geboren.. Zooo lief... Lovers Een stiertje..

Gefeliciteerd met de kleine!

Zondag..
Zelfde als de andere dagen.. Clown
Helaas ging het erg slecht met mijn 3 lammetjes.. Ze waren meer dood dan levend.. Dus ik heb een hele dag gevochten voor ze.. Helaas is Zondagavond eentje overleden.. Tranen met tuiten, wat ben ik toch een emotionele muts af en toe.. Maar ik heb zo me best gedaan en dan nog gaan ze dood.. Verdrietig
Ook nog de toeristische route gedaan door Friesland.. Langs het IJselmeer, Waddenzee.. En allerlei kleine dorpjes.. Friesland is een mooie provincie! Ja Ben het dr al erg verwend.
Dan nog op Hotze zijn nieuwe job wezen kijken.. Ze hadden pups.. Zo leuk!

Gecondoleerd met je lammetje Ach gut dat lijkt me inderdaad erg moeilijk, onbewust heb je toch een band met zo'n kleintje! Wel fijn dat je dag evengoed nog leuk was, en je lekker hebt gewinkelt! En puppies, ahhh geweldig!

Maandag..
Vanmorgen iets eerder opgestaan.. Half 5! Gaaaap
Naar stal.. En ja hoor.. Het tweede lammetje was dood, ik snapte er niks van, deze was het sterkste van de drie.. Die andere leeft heel erg goed nog.. Gelukkig.. Dus we gaan er voor vechten. Het is zo'n schatje.. Sybje heet ie.. Lovers Loopt helemaal achter me aan.. Echt leuk, hoop zo dat ie het red!
Daarna op naar huis.. Wat een weer.. Mijn godje, we hebben er 5 uur over gedaan vanmorgen.. Bloos! Was net op tijd thuis.. want ik moest vanmiddag ook nog werken..

Ook gecondoleerd met de tweede lam, het zit je niet mee meis!

Balen dat je nog moest werken ook, succes met sybje, ik duim voor de kleine!

Nou dit was het zo globaal wel.. Heb ook nog foto's! Maar die komen later.. Lachen

Dan zal ik nu eens bijlezen!

Succes met bijlezen hihi, er is een hoop bijgekomen in de tussentijd!

Ik ga weer even me zakelijke brief verder schrijven, ik haat nederlands!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 21:45

WTF Damnz oliebol en ga zo maar door! Wát een melige en gezellige boel hier vandaag!! Nagelbijten / Gniffelen Haha! Haha, die kaft van de Dikke Leon is echt geweldig Clown Ik ga de rest even snel bijlezen, en daarna lekker leren voor een toets van Biologie, ik heb er nog geen ene kloot voor gedaan Bloos , en het zijn 3 hoofdstukken én het telt 3x mee. Lekker bezig Marije! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 21:48

Rais.. Wat lang wachten zeg op je zadel! Bloos! Hopelijk heb je hem snel!
Pallieter op de foto Lovers Fijn dat je bontje binnen is! Veel plezier ermee! Haha!
Haha! Maya en dr superverslag over Amy! Fijn paard heb ik he! Lovers
Marije.. Gefeliciteerd met je promotie! Haha!

Ik ben ongeveer 1.75 (iets groter) en Amy is 1.45.. Past netjes hoor.. Ja

Leon.. Balen van je PC! Zonde van al die foto;s! En sterkte met de rest Ach gut
Annique.. Mooie fotos! Ja
Sterkte thuis Rommulus! Ach gut
Wat fijn dat alles zo goed gaat tussen jullie Joyce!
Jolandaa.. Ik ben het met L0rdJ eens.. Begin er dan gewoon niet aan.. Sigaar

ROFL :Ligt in een scheur om dat boek.. *LOL*

Dit was het zo globaal wel.. Ja

Annique.. In het Fries boodschappen doen is leuk.. Ik kan al aardig Fries.. Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:02

Fijn dat je fries er aardig op vooruit gaat!

Er komen woensdag nog veel meer pallieter foto's dan heb ik de foto's vcan de shoot binnen!!!!!!!! En ik ben echt super blij met me bontje hihi

*gaat weer verder met nl

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:46

Lukt het al een beetje met je Nederlands?

Sita, vermoeiende, maar leuke dag gehad bij equitana, verder leuke dagen gehad. Wat naar van die lammetjes... natuurlijk wordt je daar emotioneel van, zou in jouw geval precies hetzelfde gereageerd hebben.. Sterkte Ach gut

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:47

Nagelbijten / Gniffelen Clown moest wel lachen om jullie reacties lekker eensgezind allemaal, dacht bij de 1ste reactie (tinker slomer dan sloom) van haar al Rolleyes Lips are sealed ... maar niemand reageerde ... goed zo Haha! en daarna Nagelbijten / Gniffelen
en nieuw woordenboek ook leuk Tong uitsteken ... Bloos ik maak bv ook regelmatig van zelfstandige naamwoorden werkwoorden Nagelbijten / Gniffelen dat praat makkelijker Haha! ennuh wist je dat (bijna) iedereen je gewoon snapt als je ipv alle werkwoorden de verschillende vervoegingen van "smurfen" gebruikt Clown --> hebben dat een keer een hele dag voor de lol volgehouden --> tja lekker aan t puberen toen Haha! en we hebben echt lol gehad *LOL*

Equitana --> Sita dus weer leuke dingen gekocht voor Amy Hyper!
Ik helaas deze keer niet geweest Verdrietig had niks nodig en geen geld (over) dus leek me niet verstandig om te gaan Bloos ... en vorige keer was t ZO druk dat was ook niet leuk Scheve mond ... maar nu helaas dus wel weer 2 jr wachten Scheve mond

Maar we gaan wel weer een keer naar Indoor Brabant Kür op muziek en Grand prix special kijken *LOL* Cool en misschien naar Cavalia --> mijn zus is helemaal gek van cirque de soleil en dit is door hen ontwikkeld dus dat belooft wel wat Cool

en verder we hebben nieuwe kozijnen en deuren in huis Geld, geld! --> rib uit ons lijf maar nu kunnen we er hopelijk lang tegen... eerst wilden we alleen nieuwe deuren want die konden echt niet meer en toen ook ramen boven omdat bijna niet meer dicht kreeg en uiteindelijk dus maar meteen alles gedaan Bloos

Prada ziet er zo op de foto niet dik uit, maar je kunt toch makkelijk voelen of je de ribben makkelijk voelt voel je ze niet dan heeft boer gelijk en anders zeg je voel maar is goed te voelen Knipoog

Rommulus en Leon weer niet zo fijn thuis Ach gut sterkte... rommulus succes met zoeken van een huisje en Leon lekker je energie steken in Snowvill Knipoog

Verder degenen die het nodig hebben Beterschap en/ of Sterkte ... weet zo 123 niet alles meer Bloos Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:48

thuis gaat het prima (op pc na dan) hoor grid Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:51

Eens geen paard.. Maar wat anders.. Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:52

snowdon schreef:
thuis gaat het prima (op pc na dan) hoor grid Haha!

Bloos oeps verkeerd begrepen Vriendjes zijn? dacht dat t over thuissituatie ging ... balen van je PC zeg Scheve mond

Sita achgut Lovers
Laatst bijgewerkt door grid op 19-03-07 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:52

Lieff!!! Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:54

Aahhhhhhhhh! Wat lief zeg! Bij mijn buren is er nu ook een geit aan het bevallen, ben ziek, maar toch al twee keer wezen kijken of er al wat is. Zo lief die kleine dieren!!!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:00

Wat een lieve foto's sita Lovers

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:02

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:04

wat sweet... echt naar dat ze het niet overleefd hebben Ach gut dikke knuf Kusje

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:14

Wat een mooie foto's sita! Ook die van de 3 op een rij, helaas zijn ze er niet meer.........Boos!

Me nederlands is af, en ik ook bekaf wel te verstaan haha...

ik ga lekker naar me bedje toe!
Trusten iedereen!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:16

Truste!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:17

Weltrusten.. Doei!
Ik heb morgen examen van 'Verkeer en Vervoer'.. Heb er alleen nog niks aan gedaan..
Misschien morgen in de bus maar even doorkijken..

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 23:18

Jij hebt wel wat anders aan je hoofd gehad Ach gut
Heel veel succes morgen!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:58

Goedemorgen..

Nou.. Ook ik ben geveld door het griepvirus.. Nagelbijten / Gniffelen Vanmorgen opgestaan om naar school te gaan, niks aan de hand.. Ik stap op de fiets.. En ineens word ik wat misselijk.. Denk tgaat wel..
Maar kom bij de bus.. Nou echt ik word me toch niet goed.. Echt of ik moest overgeven, en ineens zwaar snotteren.. Verward Dus maar naar huis gegaan.. Scheve mond Balen, want ik had 3 toetsen.. Nagelbijten / Gniffelen Moet ik volgende keer er dan maar bij doen..
Zit nu met de laptop op bed.. Ik kan niet meer slapen, dus ga ik een beetje TV kijken, bokken en Huiswerk maken op bed denk ik dan maar..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:26

Oh, Sita vervelend. Ik zit ook nog met griep thuis, dus dan maar lekker bokken en slapen he?! Ik heb vannacht trouwens wel heerlijk geslapen en voel me dan nu ook al stukken beter.
Succes!

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:01

kan iemand me helpen heeft iemand hier op bokt een tinker genaamd kelly ik zoek haar voor mijn vriendin zijn moest hem nood gedwongen verkopen ongeveer 7 jaar terug. Haar is verteld dat ze naar frankrijk verkocht is maar geloven doet ze dat niet. sorrie heb geen foto maar hier de omschrijving zwart bont witte staart witte bles en is ongeveer 9 jaar . zaten geen papieren bij . alle hulp is welkom ze wil graag weten dat het goet met haar is (vanner type)
groeten fuego

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 14:17

fuego3 schreef:
kan iemand me helpen heeft iemand hier op bokt een tinker genaamd kelly ik zoek haar voor mijn vriendin zijn moest hem nood gedwongen verkopen ongeveer 7 jaar terug. Haar is verteld dat ze naar frankrijk verkocht is maar geloven doet ze dat niet. sorrie heb geen foto maar hier de omschrijving zwart bont witte staart witte bles en is ongeveer 9 jaar . zaten geen papieren bij . alle hulp is welkom ze wil graag weten dat het goet met haar is (vanner type)
groeten fuego

Tja dat wordt denk ik weer zoeken naar een speld in een hooiberg... :|
Maar was ze toen of nu 9 jr? Foto zou wel handig zijn Knipoog

Ik heb tussen 2002 en nu heel veel tinkers voorbij zien komen via handelaar + soms particulier, maar bij handelaar werden dus nooit namen doorgegeven of zo dus dan moeten ze echt op uiterlijk + leeftijd herkent worden Knipoog

Sita_ en GRR BETERSCHAP Ach gut

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:23

goedemiddag, * gaat even terug lezen*
sita en grr: beterschap Ach gut

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:26

Mijn westernhoofdstel is te groot voor Amy.. Huilen
Maar gelukkig heb ik KMD er al blij mee gemaakt.. Komt ie toch goed terecht!

Alleen nu moet ik zelf op zoek naar een andere.. En dat valt niet mee.. Want ik heb een hele moeilijke smaak.. Zeker wat hoofdstellen betreft.. Nagelbijten / Gniffelen

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:46

Wil hier eigenlijk niet reageren omdat ik hier normaal niet post... Bloos Haha!