Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Ik heb geen tijd gehad om te lezen, heb het snel even doorgebladerd (lees: foto's gekeken
)
)
Daarna met Indezz, de B-proef zonder galop. Dat vond ik super spannend en was doodzenuwachtig, maar het beest was echt super braaf. Beest heeft geen stap verkeerd gezet! Tuurlijk kan ze nog geen super goede proef neerzetten maar wat ging ze goed (had ik dus niet verwacht)
173 en 181,5 punten
Hij bokt nooit, was erg vreemd. Na korte controle bleek het zadel te ver naar voren te liggen en mijn sporen "te hoog" te zitten waardoor hij wss geirriteerd was. Dat allemaal gefixt en toen wassie weer braaf. tuurlijk bleef dit in mn hoofd zitten dus ook een brave eerste proef. voor de tweede proef was hij een beetje moe en durfde ik echt te gaan rijden en waren erg scherp
. Helaas moest ik Indezz weer gaan klaarmaken om te gaan rijden, dus nog even wachten op mijn punten.
Jeetje mina, ons PR verbroken en maar liefst 4 WP gereden......................Dat betekend dus M1 startgerechtigd
#Superblij. Punten met Indezz waren ook verre van slecht 170 en 191,5!

Wij hebben er zin in!

Ik zat helemaal mis met mijn vermoedens
Ik dacht iets met veilig 3 maanden tijdstip voorbij zijn
.................haha
Kimley schreef:Ah die shampoo heb ik ook!
Dus gewoon goed laten intrekken en dan goed uitspoelen?
Ze heeft aan 2 voetjes 1 klein mok plekje, dan kan ik het gewoon gebruiken?

Kimley schreef:Maar dat kan dus wel gewoon met die mokplekjes olejon?
Wat is je merrie leuk gevlekt zeg
Gefeliciteerd nientsje!
die van jou mag er ook wezen OleJon schreef:Kimley schreef:Maar dat kan dus wel gewoon met die mokplekjes olejon?
Wat is je merrie leuk gevlekt zeg
Gefeliciteerd nientsje!
met mok, weet ik eerlijk gezegd niet, de mijne had toen wel rasp. heb het toen wel gedaan.
ze reageerde er verder niet op.zal mischien wel wat bijten.
dank jedie van jou mag er ook wezen