Ier schreef:Als je je niet opgegeven hebt heb je ook geen kans meer om dit jaar mee te doen.
Voor zover ik weet is er altijd een dikke wachtlijst,
Nee heb daar nog contact over gehad.
En gister nog een inschrijfformulier gekregen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Hey Dakota,wat naar,weet precies hoe het voelt,hier hetzelfde.

En ja Tinkerplein het is een hele moeilijke beslissing. Cros is echt een heel lief paard verder en ik ben enorm aan hem gehecht we zijn ook al heel ver gekomen met z'n tweeën dus het gaat me zo aan m'n hart
, maar mijn gezondheid laat het gewoon ook niet toe om de energie in hem te kunnen steken die hij zo nodig heeft en ook gewoon verdient. Ik heb er van de week nog iemand bij gehad en zij zei ook, hij is zeker betrouwbaar maar gewoon telkens op zoek naar zijn grens. Zijn karakter is verder hartstikke goed. En vind ik dat een uitdaging dan passen we goed bij elkaar maar wil ik een flegmatiek paard dan gaat het niet lukken. Het voelt dus ook eerder als een falen van mezelf.... Maar ja, soms kun je niet anders. Ik weet wel dat ik er alles inmiddels aan gedaan heb. Ik heb de freestyle cursus nog met hem gedaan en daar hebben we beiden veel van geleerd. Ik hoop dus maar dat er een geschikte kandidaat voor hem komt die hem kan geven wat hij zo nodig is.
. Mooi om te zien zijn ze hè.
Ik vind Sammy echt heel erg leuk
Wat zal dit moeilijk voor je zijn.
Vind het wel heel goed van je dat je alles gegeven hebt om te proberen om met Crosby verder te komen. Wel heel verdrietig voor je dat dit niet gelukt is. Ik hoop dat je een heel lief baasje voor Cros kan vinden. Sterkte!
Heb nu een cheyenne en ik vind die niet lekker zitten. Heb bij mijn verzorgpaarden altijd een arizona gereden die rijdt gewoon superlekker!
. 
Maar volgens de 2 zadelmakers die ik gehad heb, heeft Janus zijn ruggengraat er te hoog op liggen, waardoor zijn ruggengraat niet genoeg vrij blijft bij een boomlooszadel, en dat zou pijn gaan doen. Dat is eigenlijk de reden dat ik er niet meer naar op zoek ben.

. 

Hoe moeilijk het ook is, soms is het beter om allebei een andere weg in te slaan.
.. Goed dat je eerlijk tegenover jezelf en hem bent. Ik hoop dat je een goed baasje voor hem vindt!