Mijn laatste werkdag zit erop. Rare dag. De dag ging langszaam wilde dat hij snel voorbij was, maar toen de dag voorbij was vond ik het erg jammer. Raar hoor zon laatste dag...
Leon, ik was even aan het teruglezen.. Wat een domper zeg, nou ja, domper.. Zeg maar gerust klóte inderdaad...
Gaat goed hier Peet! Bevalt goed, het rijtje tegenslagen etc. stapelt wel op.. Mja, blijven lachen en vol goede moed doorgaan naar betere tijden.. Mijn ouders zijn hier weer een weekje dus die helpen volop in het huishouden.. Gelukkig is het woongedeelte niet inmens groot, dus het lukt me prima..
Jammer van de tegenslagen meid Maar samen komen jullie daar best door heen meid, dat weet ik zeker. papa en mama die lekker bij jou op bezoek zijn en helpen.
Ja, we komen er wel door Peet! Gelukkig is het niks persoonlijks qua tegenslagen, maar het zijn steeds de beestjes die wat mankeren of iets krijgen.. Dat doet wel net zoveel 'zeer' als dat je persoonlijk wat te verduren krijgt..
Ik zou ook maar even navragen wat het kost om hem over te varen naar het vaste land hihih Ik kon toen ook een opfok voor Serada kiezen op vlieland maar het over varen kost mega duur
Inderdaad.. Maar ook leed van dieren van anderen trekken we ons heel erg aan. Vanmiddag een heel ziek schaap langs het pad gevonden,gewoon gedumpt wrs, ze was helemaal aangevreten door de maden.. Nou, die hebben we dan ook maar behandeld..
Ja.. We hebben wel wat bedenkingen er bij van wie het schaap zou kunnen zijn... Mja.. Je kan maar moeilijk met het vingertje wijzen.. Schapen kan je helaas nog niet natrekken op nummer..