[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:42

grid schreef:
Annique, dianne en ma van Annique (weet je naam niet :o) gezellig gehad op keuring BoZ en bij Chubster :z

Annita :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:56

Ah dat moet ik nou dan denk wel kunnen onthouden :=
annique-annita

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:56

Mallow

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:04

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart :+: * denk aan de lijn, denk aan de lijn.
Jaa verzorgster, gewoon voor 1 dag in de week, een meisje wat ik ken, en ze is pas 14, maar vertrouw haar wel, herken een hoop in haar van toen ik die leefdtijd had :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:07

Berdien; wat een heerlijke filmpjes van Flynn :z .
En Jessie ziet er ook goed uit. Hoe bevalt het om full-time in Groningen te wonen??
Beterschap :(:)

Grid; lekkere (ingezakte) taart gebakken :9
En Say al een keer gedekt. Morgen lekker knuffelen, RM aaien en foto's maken :):) (Of misschien toch weer niet lees ik net :D )

Mallow had geluk en mocht lekker het land op.
En krijgt er nog een knuffelverzorgster bij.

Ellen +:)+ :):) *\o/* *\o/* Goed zeeeeeeegggg!!!!
maareh, het niet zien als strijd met de kwpn'ers, ook dat zijn paarden ;)

Banbay en Kascha braaf geweest +:)+

Ik heb paarden trouwens altijd met mensenshampoo gewassen. Meestal de blauwe palmolive. Nooit problemen mee gehad en Bert had dikke, heel dikke manen en staart.

Ellen tennisrokjes gekocht, maar tennist niet :')
En Berdien weer in haar sas, kan Federer weer bewonderen :9

Leuke foto's Lois. Wie is dat??

En volgens mij een geslaagde keuringsdag bij BoZ.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:13

Vandaag trouwens een heerlijke rit gemaakt in Sint-Anthonis (de Ullingse Bergen). Heide, zandpaden, heuveltjes, bos :z Het waaide lekker en de paardjes waren braaf.

Helaas ook daar dazen :\
Oja, en hooglanders die tot twee keer toe op de ruiterpaden lagen en ik ga er echt niet op een meter vandaan langs. Dus weer wat struiken moeten trotseren en ik had nog takken in mijn haar hangen van een moment daarvoor toen ik zeker wist dat we een pad moesten hebben waar twee grote bomen op lagen. Op het einde lagen er weer bomen, omgezaagd, dus waarschijnlijk was het pad gewoon niet meer om te gebruiken :+

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:20

Ik signaleerde hier gisteren ook de eerste daas... :(

Leuke foto's van Poirot! Hij lijkt idd veel op Pallieter! ;)
Geslaagde en gezellige keuring gehad dus!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:26

Schimpje schreef:
:= Er is zeker een bokker bij Say in de buurt.. elke dag nog wel! O:)

Edit: Jammer dat ik Grid niet meer heb gezien, zat lekker met mn kont op concours.. :P Het schimpje was stout, eerste proef 197 (dat viel nog wel mee) tweede proef heb ik maar afgegroet omdat hij zo liep te prutsen.. Benson daarintegen was super! Tussen 22 KWPN'ers tweede met 188 en eerste met 209!!

Hey, super man die punten met Benson! De schimmel heb ik in het inrijterrein nog gezien :j Baalde er wel van dat toen ik, nadat ik met mijn instructie even geklets had, mij omdraaide Benson weg was ;( Heb daarna nog even over de parkeerplaats gelopen maar em niet meer gezien :n

Volgende keer gaat et wel lukken, 3 keer is scheepsrecht :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:28

Zo heb even vluchtig bijgelezen en foto's bekeken.
Ga nu mijn bedje opzoeken, ben gisteren met werken giga verbrand :( Lijk wel een vuurtoren :))

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:33

Grit lekker naar St Anthonis geweest en daar genoten met de paarden :z

haha zie dat pas al voor me Ja daar moeten we door :+

Daar ook al dazen :\ Hooglanders in de weg >;)

Ja := heb ondertussen eigenlijk ook zoiets van ze staat er toch goed is het niet van de zotte om op pinkstermaandag dat eind te rijden om ff say te zien :o
Ik verklaarde andere mensen die dat deden toen ik stage liep nl eigenlijk ook wel beetje voor gek :')
Zo van je hebt toch gezien waar je haar naar toe brengt en als dat je niet bevalt breng je haar er toch niet heen :o? en het is maar een weekje (of soms zelfs minder) en als ze eten hebben zijn ze blij en ze mogen slettebakken bij de hengst en hoeven verder niks te doen dan wat te grazen :z
en weet dat de eigenaar het soms zelfs best vervelend vond als ze al heel snel kwamen of heel vaak kwamen alsof ie "gecontroleerd" werd of zo ... nu begrijp ik dat dat niet zo is :) maar toen had ik af en toe ook zoiets van :? zo'n eind rijden om ff je paard te zien := kijk als ze er een maand stonden dan snapte ik het wel maar na 2 dagen :o

Maar aan de andere kant lijkt het me ook heerlijk om morgen op mijn vrije dag lekker bij Say te hangen :z en veulentjes enzo te bewonderen en fotograferen enzo 8-)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:42

Grid; ken je dat (Ullingse Bergen). Ik had er nooit van gehoord, zag het in een boekje en leek me wel mooi. En dat klopt!

Lekker gaan slapen en kijken wat je morgen wil. Je kunt het ook anders zien, je gaat morgen "alweer", omdat je anders pas over twee weken kunt gaan.
Maar voor Say maakt het niet uit, die vermaakt zich wel ;) en het is fijn dat je ook nog wat via Schimpje hoort.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:43

't Is sowieso een lekker dagje uit Ingrid!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:54

:= Grit hoop der eigenlijk eind van de week of ná het weekend op te kunnen halen :o weekje hengstigheid vind ik wel genoeg :j wel kan ik dus idd niet in het weekend ivm koudbloedenwedstrijd, maar dan neem ik wel dagje vrij om der op te halen :=
en mocht ze niet dragend zijn dan breng ik haar volgende hengstigheid weer ;) anders zou ik haar minstens een maand moeten missen 8)7 dat trek ik niet :n
Idd handig dat via schimpje ook wat hoor +:)+
Ja ik ben er ooit eens geweest kun je ook komen vanaf Wanroij :j daar vertrokken we toen ;) wist alleen niet dat daar ook hooglanders waren

Ja idd marleen dat ook 8-) het is heerlijk genieten daar al kijk je alleen maar naar alle paarden en veulens in de wei :z

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:55

Bedenk idd vanacht/ morgenochtend wel wat ik doe :)

Ga weer sociaal doen :wave:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:10

Dat had ik gemist, ik dacht dat ze daar minimaal 3 weken bleef. Ach, dan nog, altijd leuk een dagje uit om paardjes te kijken en je eigen dame te zien!!

Hooglanders :j , er moet ook een schaapskudde zijn, maar die hebben we niet gezien.

Onder de boom liggen er een paar, precies op het ruiterpad
Afbeelding
met een boog erom heen
Afbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:20

Dacht ik ik zal nog eens ff sociaal gaan doen is John met onze vriend voor de zoveelste keer :roll: Lord Of the Rings aan het kijken := dus nu weer achter pc :+
(leuk hoor nieuwe tv en tijdje terug al eens Dolby Surround van vriendin meegekregen)

Mooi stukje hei op foto :z en hooglanders onder boom verstopt :D

Misschien vergis je je met Chayenne die bleef wel zowiezo 3 weken bij Taffy staan ;) en nu dus nog even langer :(:) *duim duim*
Zou wel leuk zijn trouwens als we volgend jaar rond dezelfde tijd samen "in de stress" zouden zitten leon (en Arjan) :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:43

Lord of the Rings. Dat wordt nachtwerk, die duurt toch hartstikke lang.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:46

Grid je kunt er een leuke dag uit van maken toch! en tinkers kijken is altijd leuk!!
En ik denk altijd maar zo wat maakt het nou uit dat je 200km gaat rijden om haar te zien!

mijn vriend bijvoorbeeld zit de hele week zo vaak in limburg, barbant en noem maar op. Die rijd dagelijks zoveel km dus zo gek is dat niet ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:49

Grit schreef:
Lord of the Rings. Dat wordt nachtwerk, die duurt toch hartstikke lang.

Ja en dan wil ik vaak nog alledrie achterelkaar kijken :') _O- Tja John is af en toe een echte nachtbraker ;) en daarom dan ook s ochtends in het weekend meestal nog in dromeland :Z en dan ga ik lekker paardrijden en als ik terugkom wordt/ is ie wakker :D

Ja idd bubblegum ik heb voor werk ook regelmatig veel kms gereden dus zo gek is het idd niet :) maar dat was dan gewoon een dag werken dat voelt toch anders :=
Al zal ik het echt niet laten om de afstand hoor ;) zijn ook al eens ZOMAAR naar duitsland gereden voor cuuryworst/ broodje döner :D
Maar meer ook omdat ik denk Waarom een hele dag onderweg om haar ff te zien? en Waarom kan ik haar niet gewoon een weekje missen dat doen anderen toch ook (zelfs nog langer) ? en ze staat daar toch goed 8-) enz enz ...

en idd een dagje daar is ook leuk :z maar ik wil me niet "opdringen" of hoe moet je dat noemen ?! :o
en lijkt dan ook alsof ik ze niet met Say vertrouw of zo en dat is helemaal niet zo ...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:58

ja dat is ook zo.. ik snap het! maar ik zou zeggen als je mrogen onchtend wakker bent en je voelt van: ik ga! dan ga je toch lekker. en zo niet dan weet je idd dat ze lekker staat te grazen daar :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:59

ahh tuurlijk niet :) je kan toch nu ook even wat meer rondkijken daar, dat is gewoon al leuk, daar had je gister geen tijd voor! en je ebnt lekker een dag vrij dus lekker boeiend :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 23:05

Grit schreef:
Ellen +:)+ :):) *\o/* *\o/* Goed zeeeeeeegggg!!!!
maareh, het niet zien als strijd met de kwpn'ers, ook dat zijn paarden ;)

Je hebt ook helemaal gelijk Ingrid! Maar als ik net op de uitslag kijk, en ik zie dat menig Krack c en Gribraldi voorbij ben gegaan, ben ik toch wel ubertrots! Die zijn toch echt dressuur gefokt, en Niamh toch eigenlijk niet he? En aangezien ik vorige week helemaal afgebrand ben..... heb ik nu toch wel zoiets van! puh!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 23:08

Lekker genieten morgen van je meisje Grid! Is ook goed voor je eigen geruststelling! Ook al weet je dat ze het goed heeft, het is toch fijn om dat even met eigen ogen te checken!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 23:24

Ik bel morgenochtend gewoon ff om te vragen of ik welkom ben (en evt hoe laat) :D

:wave: ga zo maar eens slapen :O :Z

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 23:27

slaap lekker!