Vanmorgen springstaanders gaan halen en die moesten natuurlijk gelijk vanmiddag uitgeprobeerd worden, wilde een sprongetje maken met kyaan. ging wel lekker dus ik dacht ik kan wel een steiltje, nou euhm....... mw vergat haar achterbenen op te tillen en nam de balk mee daarop ging zijn links en ik rechts in een salto eraf. Helaas hebben ze me aangeleerd nooit je paard los te laten dus ik hing er nog een paar meter achteraan waarop mijn teugel brak (snik) toch nog terug erop en 1x gesprongen, was me weer een ervaring en kost me weer bossebollen 
Daarna lekker op Timo gereden en nog even daarna zonder zadel gehobbeld. gekke pony kan erop liggen en in dameszit enz enz heerlijk dier is het toch.
Kyaan is weer opgeknapt moet alleen kuur afmaken en balou gaat stilletjes aan ook wat beter.vanmorgen nog even gehangen maar zolang jij zo heftig reageerd op de beugels ga ik nog niet zitten 
Kreeg nog een sms van een vriendin, haar hondje is helaas overleden na een trap van een paard, zo verschrikkelijk zielig..
Sterkte leon voor doolittle, flinke smakkerd heeft hij gemaakt.
Ik ga even snel terug lezen in het topic nog
reageer zo verder
edit:
Leon: sorento te koop, altijd moeilijk denk ik om een paardje te verkopen, maar als het goed voelt.sterkte
peetorlan: whis en serada uit elkaar om whis te wassen. prima oplossing zo toch, wat deed ze het braaf
aicha te koop, sterkte
hopelijk is het geen eczeem.
marleen: mirthe die weer stukken beter loopt en lekker naar het bos geweest
berdien een bm/bf ? weet je al welke het word ?
Siet: shania op een grote paardenstal, het gaat eindelijk gebeuren dus, verder doorrijden. Hopelijk is ze snel weer thuis
Ik wil voor Timo een zadel op maat laten maken iemand tips ( nogmaals ) wat een fijn dressuurzadel is voor een breed ( op zwaar dieet staand ) koudbloed?