[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 21:39

Ik vind dat echt een super mooie merrie. Wist niet dat het de volle zus was.
Wie is hun moeder en vader dan?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 21:40

Vader :Micky Boy
Moeder : Donna van de Bonte Laarhoeve

Zijn enige volle familielid voor zover ik weet. Leuk he, ze hebben natuurlijk ook allebei een apart kleurtje...

'k Ga effe douchen, stink naar peerden.. Vork

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 21:50

Heerlijke beesies!

Banbay gefeliciteerd met je neefje hihi

Ik ga zo eens verslag van mn dag typen, wat een dag!

edit: idd een goed aquarium heb je alleen bij de opstart veel werk aan Ja Prachtig! Hier komt er ook wel weer eens 1 maar dan een joekel van een bak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:04

Ben benieuwd Leon Lachen

Leuke woonplaats trouwens ROFL

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:16

Morgen de grote verhuisdag, dan komen Maya en roxtemp ook helpen gelukkig.
Maar vandaag wilden we een laatste hand leggen aan diverse karweitjes en ze zouden 100 balen hooi komen brengen.
Zoals ik al eerder vertelde, hadden we er nog al wat moeite mee om in deze tijd hooi te regelen voor daar. Op de oude locatie had ik ruim de keus, maar de afstand is net wat te groot voor de meesten. Nu kwam er dus een loonwerker oid vanuit Hilvarenbeek met een grote combinatie. We hadden om 10u in Terheijden afgesproken.

Om 9u waren Arjan en ik al daar om wat te doen, 11u moest Arjan nl weg... tot 3u.
Pepijn (nieuwe verzorger) kwam ook nog helpen. En mijn broer ging vandaag met zijn vriendin tegels en witzand halen. Een heel klusteam dus Tong uitsteken

Om 10.40 was de hooileverancier er nog niet en toen belden ze vanuit Hilvarenbeek dat het niet zo vlot ging en dat die ander pas net vertrokken was! En dat die geen telefoon bij zich had... met er bij dus vermeldend 'dat die het wel zou vinden'.
Arjan moest toen dus weg, Pepijn en ik wat bomen goedgezet die nog niet terug recht waren gezet na de storm. Rond 12en wat wezen eten en in het dorp op de uitkijk gaan staan. Half 1 nog niets.... toen kwam mijn broer ondertussen met een lading tegels. Die eerst maar geholpen met lossen. Toen werd ik gebeld vanuit Hilvarenbeek dat de chauffeur hen had gebeld vanuit iemands huistelefoon, helemaal overstuur dat die totaal verkeerd zat. Noemde een straatnaam die me helemaal niets zei. Bleek ook dat die chauffeur hen had gebeld, in het kort had verteld hoe of wat, straatnaam gezegd en toen had opgehangen.... Dus hen wisten ook niets! Hun beloofden mij dat het vandaag echt nog kwam, maar dat ze niet konden vertellen hoe laat....

Wij dus naar de paarden op de oude locatie gereden, daar het een en ander gedaan en toen belden ze weer op. Ze stonden in Terheijden! Er was een tweede chauffeur op uitgegaan om hem te zoeken Huilen van het lachen en die had dus wel een telefoon bij. Wij snel die kant op, Arjan was ondertussen ook onderweg... was nl alweer 3u geweest!!

Ik kwam ze op het lange pad van de weg naar de wei tegen en daar dus afgerekend, zodat hun ook weer verder konden. Heb nog geprobeerd er wat geld af te kunnen pingen, maar dat mislukte. Hun verhaal ook even aangehoord, chauffeur nr 1 was dus een stokoud mannetje met plat Tilburgs accent en amper tanden in zn mond Huilen van het lachen Was bij hun in de buurt al verkeerd gereden en zat in Goirle... en was over de snelweg geweest met zn 45km-tractor Bloos! De ander was een jonge knul die het maar had overgenomen.

En wat deed ik toen met mijn gestresste kop? Geef zo het hele bundeltje geld wat ik in mijn portemonnee had zitten er vanuitgaande dat ik exact dat bedrag had gepind.... F#CK!!! Was dus 150 euro teveel, voor de trailerhuurborg morgen! Ik rennen en schreeuwen (tegen de wind in) tegen Pepijn en Arjan die vooraan bij de auto's stonden dat ze hem tegen moesten houden, maar ze waren hun dus al voorbij. Ik kon nog net de auto van Arjan inschieten en wij hun achterna... Ze hoorden en zagen ons niet achter hen, ik sprong dus uit de auto en rende achter ze aan. Gelukkig reden ze nog geen 45km per uur Huilen van het lachen Ik kon ze nog net rennend inhalen. Ze stopten wel en toen ik het zei, pakte hij het geld en ging het natellen en gaf me die 150 terug... pffieuw. Hij had het volgens mij nog niet eens zelf nageteld, want toen ik het had gegeven stopte hij het gelijk in zn jaszak waar hij het nu dus ook uithaalde. Had ik net zo goed minder kunnen geven Clown

Het hooi had in een grote kipwagen gelegen, dus bij de wei hadden ze alles er maar uitgegooid. Er lagen 3 baaltjes in de modder en een stuk of 10 baaltjes waren losgegaan. Grote puinhoop dus Boos! En toen moest het nog 100 meter versjouwd worden en opgestapeld Clown Zijn we dus wel ff zoet mee geweest met zn 5en en nu zijn we echt gesloopt!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 29-03-08 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:16

Nagelbijten / Gniffelen idd is het zo erg leon Ach gut

Say is weer gewassen Haha! hopen dat ze morgen nog schoon is en het een beetje redelijk weer wordt...

Go jij! Go jij! GEFELICITEERD Peetorlan Cool Pling wat meer kleur dan beide ouders Haha!

Mirthe is een tonnetje Haha!

en ZJ gezellig binnenkort met Ziggy naar z'n broer Dromen en door dundee conditie gekregen!

Sita lekker geshopt!

Wow! pallieter al 1.51m

Vanavond ook nog mooi mijn zadel en hoofdstel gepoetst dus ben klaar voor morgen!
en dan niet vergeten dat klok verzet moet worden Nagelbijten / Gniffelen denk dat ik zo maar vast wekker vooruit zet Haha!

[edit] pff leon dat was dan een dagje welzeg ... maar nu gelukkig hooi op z'n plek enzo...
Laatst bijgewerkt door grid op 29-03-08 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:18

Succes morgen, grid!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:24

Tjee, Leon, wat een enorme pech zeg! Soms heb je echt van die k.. dagen he?!
Maar goed, je hooi is er, en morgen de paarden over. Maak je gauw foto's? We zijn heel benieuwd!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:25

Grid: Succes morgen, hopelijk blijft ze schoon! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:31

OMG! Leon! ROFL

Whahahahahaha *lachstuip* het is net een slechte film Huilen van het lachen Meeeeen Haha! Ik zie jullie al helemaal gaan... ROFL Huilen van het lachen

Heel veel succes morgen he Grid! Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:31

Haha! thanks

Leon jij ook nog succes morgen met overhuizen vd paarden!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:32

Huilen van het lachen En bedankt Maay

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 22:37

haha leon! lig helemaal dubbel!
Veel succes morgen!

grid jij ook succes morgen!

Ik ga lekker naar bed.

Ben gaar van het klussen, en moet morgen weer vroeg uit bed. Ik mag namelijk groom spelen. Angela doet mee aan een oefenwedstrijd/clinic

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 23:03

Ik ga ook Doei! op 1 of andere manier heb ik altijd de 1ste dagen last van dat stomme tijdsverschil Zij zijn groot en ik is klein! dus ga maar op tijd naar bed Bloos

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 23:20

zo uit gegeten (we hebben alweer ge steengrilled) gelijk de film gekeken van gisteravond the acussed een verkrachtings verhaal erg goed gespeeld ed een film waar je wel even stil van bent

grr wat gaaf van banby z'n zus dan is ie oom geworden Haha!
erg mooie merrie (die mogen ze wel bij me achtrerlaten Tong uitsteken )

leon wat een verhaal arm mannetje helemaal van slag Clown jij ook aaaaarg teveel geld gegeven (mischien een tip maar tel het standaard vlak voor je het geeft nog na, desnoods voor de persoon z'n neus)

grid erg veel sucses morgen

boncho sil zijn sokjes worden erg moor schoon weer als ik in een natte bak heb gereden
als ik um daarna weer ga wassen is ie spier wit zonder mest vlekken

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 00:32

sorry ben niet bijgelezen... was een lange dag.
Kayah staat op stal voor deze nacht en gaat morgen ochtend de koppel in... ben benieuwd, camera gaat mee....
alles is goed gegaan!!

nou ben ik gaar, welterusten

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 00:35

Weltruste wijffie

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 08:06

rommulus schreef:
leon wat een verhaal arm mannetje helemaal van slag Clown jij ook aaaaarg teveel geld gegeven (mischien een tip maar tel het standaard vlak voor je het geeft nog na, desnoods voor de persoon z'n neus)

Doe ik dus echt altijd, standaard! Door de stress leef ik altijd nog maar half is wel weer duidelijk geworden Koe
Je wilt ook niet weten hoe vaak ik dat aan heb moeten horen gisteren Huilen van het lachen

Ben weer vroeg op vandaag, maar nog steeds geradbraakt... maarja wakker = wakker.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 08:39

Goeiemorgen!

Grid succes met de wedstrijd!

Leon en alle helpers, ook veel succes met het overhuizen!

Angelique: Super hoor dat Kayah er is, morgen idd foto's maken, ik ben benieuwd!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 09:57

ROFL ROFL
arme leon ik heb echt medelijde nu met je Haha!
maar gelukkig toch nog goed gekomen Haha!

silas ben benieuwd naar de foto's Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:19

Leon heel veel succes met je verhuizing vandaag jongen.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:32

Doei!

Peet... je hebt echt een schattig klein meisje.... Wat een ontzettend gaaf veulen! En een hele mooie naam heb je haar gegeven Ja

Leon... oeioeioei... bijna 150,- Euries lichter.... Wat een dag heb jij achter de rug Ach gut Veel succes met de verhuizing vandaag... Fijn dat je hulpt hebt! Knipoog

Silas kleine meid ook weer dichter bij huis... Ben benieuwd hoe het gaat vandaag in de groep...

Ben verder niet bijgelezen... Gaat goed hier... Ben alleen wat van slag... Maar dat vertel ik nog wel een keer. Wil ik nu nog niet kwijt....

Gisteren 2 pensionpaarden erbij en 3 opfokpaarden. De pensionstallen staan vol. Dus mijn paarden moesten verkassen en hebben we andere stallen voor gemaakt. Verder zijn we de potstal van de stieren aan het verbouwen om die geschikt te maken voor opfokstallen. Wordt super... Maar is veel werk...

Heb vrijdag nog wel een 2e hands zadel gekocht. Eindelijk mijn eigen fryso. Is wel al 6 jaar oud, maar zag er nog super uit. Singelstoten moeten wel vervangen worden en hij zal opgevuld moeten worden, maar zat heerlijk en was betaalbaar en mijn kontje paste erin Haha! Wat wil een mens nog meer... Moest er alleen wel voor naar Utrecht rijden en hebben alleen maar in de file gestaan. Heb er geen spijt van....

Effe wakker worden verder... Heb wat hoofdpijn...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:37

Ik had al het idee dat er wat was Liesje omdat je zo stil was.
Meid zet hem op,kop op en laat je niet gek maken.

Gaaf een nieuw zadel.
Hoe gaat het met je kleine friezen mannetje??

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:40

Super. Hij heeft wel giga diarree gehad. Bleek dat Lutske tegen uierontsteking aan zat. Ze heeft antibiotica gehad en na een paar dagen ging het weer super....

Heb nog wel foto's gemaakt hoor van de week... Ze gaan elke dag even tussen de buien door de bak in.... Knipoog

Moet ze alleen nog bewerken en uploaden...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 10:41

Geef niet vrouwtje neem de tijd je hebt het al druk zat