Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Prachtig! Hier komt er ook wel weer eens 1 maar dan een joekel van een bak! 

en die had dus wel een telefoon bij. Wij snel die kant op, Arjan was ondertussen ook onderweg... was nl alweer 3u geweest!!
Was bij hun in de buurt al verkeerd gereden en zat in Goirle... en was over de snelweg geweest met zn 45km-tractor
De ander was een jonge knul die het maar had overgenomen.
Ik kon ze nog net rennend inhalen. Ze stopten wel en toen ik het zei, pakte hij het geld en ging het natellen en gaf me die 150 terug... pffieuw. Hij had het volgens mij nog niet eens zelf nageteld, want toen ik het had gegeven stopte hij het gelijk in zn jaszak waar hij het nu dus ook uithaalde. Had ik net zo goed minder kunnen geven 
En toen moest het nog 100 meter versjouwd worden en opgestapeld
Zijn we dus wel ff zoet mee geweest met zn 5en en nu zijn we echt gesloopt!
idd is het zo erg leon
hopen dat ze morgen nog schoon is en het een beetje redelijk weer wordt...
GEFELICITEERD Peetorlan
wat meer kleur dan beide ouders
en door dundee conditie gekregen!
pallieter al 1.51m
denk dat ik zo maar vast wekker vooruit zet 

Meeeeen
Ik zie jullie al helemaal gaan...

thanks
En bedankt Maay 
op 1 of andere manier heb ik altijd de 1ste dagen last van dat stomme tijdsverschil
dus ga maar op tijd naar bed

)
jij ook aaaaarg teveel geld gegeven (mischien een tip maar tel het standaard vlak voor je het geeft nog na, desnoods voor de persoon z'n neus)rommulus schreef:leon wat een verhaal arm mannetje helemaal van slagjij ook aaaaarg teveel geld gegeven (mischien een tip maar tel het standaard vlak voor je het geeft nog na, desnoods voor de persoon z'n neus)

Veel succes met de verhuizing vandaag... Fijn dat je hulpt hebt!
Wat wil een mens nog meer... Moest er alleen wel voor naar Utrecht rijden en hebben alleen maar in de file gestaan. Heb er geen spijt van....