Ffe snel een opzet in elkaar zetten. Zie dat ik hem op school heb staan op de pc, en niet hier dusja, ik ben niet meer op school. En hij moet morgen of vandaag de deur uit zijn.
rommulus
maar goed ik gaat weer naar bedje toe moet morgen wer naar ontspannings therapie bagger zooi zal gelijk even kabeltje mee nemen pff morgen alweer vrijdag (tijd gaat veels te snel )
dus prettige avond nog allemaal
edit via google kom je al een eind ik zou namelijk niet weten hoe ik dat "kort" zou moetten omschrijven
Laatst bijgewerkt door rommulus op 22-11-07 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben ook wakker! Kan nog niet erg veel met m'n rug, dus da's balen, maar zit nu wel lekker bij de kachel. Mees heeft vandaag een dagje vrij, dus ik word lekker verwend want hij is nu verse broodjes bij de bakker halen.
Vanavond heb ik een gospelconcert, ik hoop dat ik erheen kan met m'n rug...
rommulus
Goedemorgen iedereen! vannacht veilig geslapen... geen stoterij od iets dergelijks! gister naar school geweest.. heb mn eerste en hopenlijk laatste verband ijzer gemaakt! jemig wat een K*T werk zeg! maar ik heb m af! mn eerste collectie ijzer is klaar! joepie!
Leon.. is er iets verkeerd aan dat ik mijn mening gaf? ha, het kwam misschien een beetje raar over maar ik bedoel dus niet dat ik tegen het leger ben he!! dat zou een beetje cru zijn! alleen de missie in afg. heb ik mijn twijvels bij.
Arjan, wat doe jij precies bij de Klu?
Edit, raaaare zinsopbouw..
Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!
Balen Grrr! heb eens een stijve nek gehad... kon echt helemaal niets meer! zitten, liggen, staan.... alles deed pijn! hopenlijk verwend je mannetje je goed vandaag!
Natural, Ik vind het persoonlijk alleen wel 'raar' dat je je mening niet duidelijk geeft... Je bent tegen de missie in Afghanistan, oké, dat kan , maar je vertelt niet waarom. En als ik dan doorvraag voor het waarom (mbt die aanslagen in Amerika) dan krijg ik een : dan moet je die docu bekijken die ik heb gezien, bekijken. Maar dat vroeg ik nou net helemaal niet... Ik vraag jouw mening, jouw argumenten, en een onderbouwing van alles... Desnoods vat je die docu in je eigen woorden samen zodat ik begrijp waar jouw mening op gebaseerd is...
Je roept wel wat, maar je onderbouwt het niet echt duidelijk... En daar ben ik nou in geïnteresseerd, waarom iemand iets vind.
Natural_K
Pffff jemig! ik moet zeggen het is al 2jr geleden dat ik die docu heb gezien.
maar ik zal het proberen maya! In die docu kwam duidelijk naar voren (let niet op spelling ) dat vooral de aanslagen op het pentagon (ze hadden het ook over het WTC maar niet zo uitgebreid) opzet waren. en niet door terroristen maar door andere factoren (er werd gewezen op de am. regering) Er zijn ooggetuigen van de explosie bij het pentagon. In de media werd verteld dat er een vliegtuig in het pentagon was gevlogen. Meerdere ooggetuigen hebben nooit een vliegtuig gezien, wel een bom (je weet wel, een raked). Tijdens de onderzoeken na de "aanslag" Zijn er zo goed als geen resten van een vliegtuig gevonden. Terwijl het zogenoemde vliegtuig nooit helemaal vergaan zou kunnen zijn.
Wat men over het WTC vertelde.. graaf graaf. Het komt er op neer, ja er zijn vliegtuigen in de gebouwen gevlogen.. daar kunnen we niet omheen. Maar wat ook is gebeurt en wat veel mensen niet weten is dat er bommen onder in de gebouwen aanwezig waren.. bij de fundering. Op deze plaatsen konden geen mensen komen die niet van de beveiliging waren.. dus hoe kwamen ze daar? Er zijn ook bij deze aanslag getuigen geweest die vlak voor het hele zootje instorte knallen vanuit de kelders van het gebouw (en) hoorden komen.. Het WTC (allebei de gebouwen) was zo gebouwd dat het niet "zomaar kon instorten" rekening houdende met aardbevingen ed. Hoe kan een wolkenkrabber dan helemaal tot aan de grond inelkaar storten als er op 2/3 een vliegtuig in is gevlogen? .... door explosies vanaf de fundering..
Ok, dit is allemaal wat ver gezocht.. maar ik geloof dat er een kern van waarheid in zit. natuurlijk, het is america.. americanen zijn geweldig goed in grote verhalen.. Wat betreft de missie in agf. Zoals ik al zei. Een land dat al duizenden jaren op een bepaalde manier geregeert is kun je niet zomaar veranderen. Ja aan 1 kant snap ik waarom de VN daar zit. Men wil rust in de wereld, geen oorlogen, geen terroristme en in afganistan zit de taliban. Ok, om die reden snap ik dat de vn daar zit.. maar vertel me aub niet (en dan heb ik het over de regering) dat we daar zitten om vrede te stichten.. dat gaat er bij mij niet in.
Hopenlijk geeft dit antwoord op je vraag. hoop niet dat mensen mij nu gaan zien als 1 of andere fundamentalist.. want dat ben ik niet. Heb alleen geen hoge pet op van amerika.
Natural_K
Mbt het WTC denk ik nog steeds dat het niet de Amerikaanse regering is. Ik kan en wil dat niet geloven, dat een regering zo ongelovelijk ver gaat, om zoveel mensen te doden, op zo'n wijze, en dan specifiek ook nog eigen onderdanen. Dus, het zou kunnen dat er bommen daar waren, maar ik denk eerder dat dat dan door de andere partij zeg maar georganiseerd is. Je hebt het over beveiliging, maar heel veel mensen zijn corrupt, laks dus daar moeten zeker 'lekken' geweest zijn.
Missie in Afghanistan. Ik denk dat we daar ook weer wel redelijk van mening overeenkomen. Waarom de VN daar zit dus. Maar ik denk dus wel dat 'we' daar zitten om vrede te stichten. Als een van de redenen dat 'we' daar zitten. Ik denk dat er daar meerdere redenen zijn, waaronder vrede, waaronder rust, waaronder olie, etc. etc. Ik denk wel (ook?) dat olie daar een hele belangrijke rol in speelt.
Maargoed, ik moet mijn tas verder inpakken en naar huis