Ik ben weer back in town.. Heb een erg leuk weekend gehad!
Zoooo.. Iedereen klaar? Dan zal ik mijn vakantie verslag eens doen! 
Donderdag.. Equitana.. Hele leuke dag gehad.. Mooie dingen gezien, veel geshopt..
Ben een Showblanket, 2 hoofdstellen, bit en emmer Pavo rijker..
Verder een fijne reining wedstrijd gezien.. Erg genoten dus! Maar het was een vermoeiende dag al die indrukken!
Vrijdag..
Om half 6 opgestaan.. Ontbijten en naar de boerderij..
Daar melken, kalfjes voeren, trekker rijden.. Lammetjes flesje geven.. Verder nog wat nieuwe mensen ontmoet. En in het Fries boodschappen gedaan, wat echt superkomisch was omdat Hotze mijn tolk was.. En later bleek dat meisje gewoo NL te praten.. 
's Avonds weer melken en lammetjes..
Zaterdag..
Zelfde als vrijdag.. Ook nog koeien wezen shoppen.. 29 Melkkoeien, 3 kalfjes en wat jongvee.. Waren echt hele mooie koeien..
Oudere boer.. Hij stopte ermee vanwege zijn gezondheid.. Alle koeien hadden een stamboom.. Erg veel geleerd en mijn Fries is erg bijgeschaafd.. 
's Middags nog even wezen winkelen in Bolsward..
Leuk stadje is dat! 's Avonds lekker TV gekeken.
En er is nog een kalfje geboren.. Zooo lief...
Een stiertje..
Zondag..
Zelfde als de andere dagen.. 
Helaas ging het erg slecht met mijn 3 lammetjes.. Ze waren meer dood dan levend.. Dus ik heb een hele dag gevochten voor ze.. Helaas is Zondagavond eentje overleden.. Tranen met tuiten, wat ben ik toch een emotionele muts af en toe.. Maar ik heb zo me best gedaan en dan nog gaan ze dood.. 
Ook nog de toeristische route gedaan door Friesland.. Langs het IJselmeer, Waddenzee.. En allerlei kleine dorpjes.. Friesland is een mooie provincie!
Ben het dr al erg verwend.
Dan nog op Hotze zijn nieuwe job wezen kijken.. Ze hadden pups.. Zo leuk!
Maandag..
Vanmorgen iets eerder opgestaan.. Half 5! 
Naar stal.. En ja hoor.. Het tweede lammetje was dood, ik snapte er niks van, deze was het sterkste van de drie.. Die andere leeft heel erg goed nog.. Gelukkig.. Dus we gaan er voor vechten. Het is zo'n schatje.. Sybje heet ie..
Loopt helemaal achter me aan.. Echt leuk, hoop zo dat ie het red!
Daarna op naar huis.. Wat een weer.. Mijn godje, we hebben er 5 uur over gedaan vanmorgen..
Was net op tijd thuis.. want ik moest vanmiddag ook nog werken..
Nou dit was het zo globaal wel.. Heb ook nog foto's! Maar die komen later.. 
Dan zal ik nu eens bijlezen!