Nee hoor ik kan er ook niet mee zitten..maar ik zie op die fotos steeds bijna spierwitte kanjers voorbij komen..ik was toch wel heul benieuwd of dat bewust voor de foto was of altijd. Ik heb een KWPN ruin van Samber met veel wit..dus ben er al een beetje in thuis in de viespeuken hahah
Ik droom ook nog steeds van een witte Storm. Toen ik hem net had heb ik heel wat afgepoetst, maar er me toch maar bij neer gelegd dat het een stinker is. Hij heeft een deken op en idd staart in 3 vlechten en de manen ook in vlechten. Ik moet wel zeggen, nu hij 24/7 buiten staat hij minder/anders vies is dan op stal. 'S nachts op stal zat hij onder de poep vlekken en nu is het modder/zand. En dat vind ik veel minder storend.
Dat is idd ook zo..modder en zand is er zo vanaf geborsteld...urine en mestvlekken dus niet. Hier ook lekker inloopstal thuis al staan ze snachts in de winter wel in een box binnen in de hal want mijn ene merrie is 30 en mijn kwpn ruin 20 maar valt ontzettend snel af van de kou..dus dan maar lekker alles binnen savonds voor het slapen gaan en sochtends vroeg weer naar buiten.
Castiel is lichte palomino maar zn manen zijn echt afschuwelijk goor momenteel, hij rolt echt heel graag op plekken waar hij heen vies wordt
jorretje
Geplaatst: 16-01-15 22:19
super Sheryn, you go gril! tja wit houden, in het weideseizoen als het niet al te nat is valt dat wel mee, lekker op t groene gras zonder blub... Maar de rest van t jaar .. Tja schone stal om in te liggen en alleen op wit zand zou wel moeten helpen, maar die luxe heb je meestal niet. Buitenzetten in de regen kan ook helpen, maar dan niet in blub natuurlijk haha. Die van mij is meestal alleen wit onder zijn manen en zijn hoofd valt ook nog wel mee. Omdat ie 24/7 buiten staat (met schuilstal) ga ik m ook niet heel goed poetsen, dan is de hele beschermlaag weer weg. Dus tja dan maar een een beige paard.
Haha zou best kunnen gisteren nog ik haalde haar uit stal en nog voor we op de wei waren legde ze haar te rollen.. Dan sta ik daar zo te wachte met dat touw in mijn handen