Ik ging van een Peugeot 306 naar een Citroën idd... en daarna altijd daarmee.. heb tussendoor nog wel met wat anders gereden zo af en toe, maar de laatste jaren eigenlijk alleen maar met onze eigen auto's...
Dat probleem had ik nou niet... ik werd te overmoedig in het begin... Behalve met parkeren, en daar heb ik nou nog een bloedhekel aan. Hier op Dronten moet ik fileparkeren, en voor bij werk ook, dus ik ben er al wat handiger in, maar vind het nog steeds niks.
Sita veel rijden dat went vanzelf vooral in het begin moet je weel op de weg zitten ook in het donker dan is het het snelst niet meer eng en wordt het vervolgens zo gewoon dat je op moet letten dat je niet "op automaat" gaat rijden
Idd een andere auto rijden is altijd ff wennen John is daar veel sneller in (aan koppeling gewend enzo), maar hoe meer je rijd en hoe meer verschillende auto's hoe sneller het went Nu heb ik er dus niet zoveel last meer van maar in het begin
Ik vind auto rijden ook erg leuk moet wel een beetje leuke trekkracht hebben en liefst ook niet teveel achter zondagsrijders enzo anders ben ik snel verveeld
Rij voor werk ook veel en dat is bijna op automatische piloot echt erg en soms ook SLECHT
Maar het liefst cross ik dus overal zelf heen en ik vind diesel het fijnste vooral met files en trailer trekken enzo
Ben dan ook súper blij met onze nieuwe auto Ford Mondeo 130 PK TDCI
[edit] idd net als Maya werd ik in het begin na een tijdje rijden te overmoedig gelukkig slechts BIJNA mis en niet helemaal dan ben je zo weer op aarde
Laatst bijgewerkt door grid op 04-09-07 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Fileparkeren kan ik wel.. Gaat me echt makkelijk af!
Ik reed zondag in mijn broers auto.. En ik was zó zenuwachtig.. maar dat komt denk ik omdat mijn broer er naast zat.. Hij is altijd zo goed met auto's enzo en ineens zei hij van jij rijd naar de frietboer en ik was ineens helemaal van slag..
O ja in het begin als er andere mensen bijzaten kreeg ik ook snel de zenuwen behalve bij mijn zus want die boeit dat niet, maar vrienden enzo "laat maar eens zien hoe je kan rijden"
A donker al gewend dat scheelt ken sommigen die nu nog niet in het donker durven
Ooh broers... oooh.... dan zijn ze vreselijk! Als Ivo naast me zat, dan zat ie zo vreselijk te klöten en aanwijzingen te geven, en te zuchten, en krampachtig te zitten en weet ik het nog meer. Te remmen, en naar mijn stuur grijpen enzo. Uiteindelijk ben ik eens al jankend van woede gestopt, uitgestapt en gezegd dat hij maar verder reed... Daar schrok ie toch een beetje van En vanaf toen gedroeg hij zich wel... (lees, hij deed een papiertje tussen zijn tanden zodat ie niet meer kon praten )
Mijn vader was dan behulpzamer.. die gaf op een normale manier tips... Mijn moeder was ook geen succes...
In het begin reed ik ook veel, veel te hard. Doe ik nu ook nog, maar nu heb ik meer inzicht in waar het wel kan, en waar je moet opletten
Weersomstandigheden zit ik totaal niet mee... ben ook veel gewend geraakt op de snelweg. Enige waar ik niet van houd is in de stad rijden en niet de pad weten. Maar ook dat gaat steeds beter