he puck... dat is niet leuk.... hopelijk is Erik snel weer lief en voel je je snel beter...
ik kan morgen niet werken, heb koorts. vandaag was ik gelukkig vrij, vind dat zo rot, heb dan toch het idee dat ik mensen in de steek laat. wil me ook niet aanstellen enzo, maar nu gaat het gewoon echt niet.
Berdien wat gaaf een Aygo die zijn zoo leuk!! welke kleur neem je?
Janet geeft niks hoor, het gaat hier ooke rg snel in het topic, en snap dat je werk best pittig is!!
MDH wat sneu voor je broertje, gevaarlijk die ijsballen
Puck dikke knuf meid
Mirjam fijn dat de operatie van je vriendin goed is verlopen! u duimen we verder voor een goede uitslag!
Joyce o super van de verrichtingen! Zijn er niet gek veel, maar heb geen idee hoe dat tegenwoordig gaat, ik moest alles in 1 doen bij mn examen
Ik heb Travis helemaal kapot geknuffeld vandaag zon schatje is het!! Eerst heeft hij met Kaya in de bak gelopen, lekker rennen en spelen met ons, stap op commanda en draf op commando draaien wanneer ze de andere kant op moesten echt heel knap Op stal lekker geborsteld, I love zijn teddyvacht en daarna mezelf een paar keer opgedrukt op zijn rug, najah het was meer handen op de rug met lichte druk en er zelf naast gaan springen, wilde weten wat hij deed, maar hij vond het wel best
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 11-01-10 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
grrr
Geplaatst: 11-01-10 22:49
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft!
ellieellende
Geplaatst: 11-01-10 22:53
Dit is niet meer heet kontenkletsertopoc, maar de ziekenboeg
Beterschap!!
Nou Mirjam, dan stel je navigatie maar een keer op Gemonde in Kun je morgen al bezoek bij je vriendin?? zeg maar dat je lieve extra familie hebt, die ook aan haar denken Bravour heeft dus een goede work-out gekregen vandaag
Het gaat hier niet zo slecht met de economie met al die mooie toettoets De mijn wordt 1 april eeeeiiindelijk afgeleverd!
Ik zou ff naar stal gaan, Niamh genuffeld en de 3 musketiers water gegeven.... Ik liep Hobjes stal in, pak de emmer uit zijn stal, springt ie bijna een meter de lucht Hij stond blijkbaar al te slapen en had mij niet binnen zien/horen komen.... dussss/ Toen ff staan kletsen met een stalgenootje, en maar weer eens bij de Springles gaan kijken, tja en dan wordt het al snel later dan gepland, maar wel gezellie!
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 11-01-10 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt
wilde nog een heel verhaal erachteraan typen, met een knuffel voor de zieken....
ringelberg
Geplaatst: 11-01-10 22:54
Goeieavond,
Beetje sumier bijgelezen.Hier zitten wij nog steeds in de ziekenboeg.Ik loop de longen uit mn lijf te hoesten en heb veel pufjes nodig.Fijn dat een griepprik zo goed helpt.Ik ben t nu goed zat Marien loopt ook al te klagen,die is al 6 dagen aan t hoesten en heeft nog geen nacht doorgeslapen.Wij zijn dus ernstig zielig
Prada gefeliciteerd,ik weet alleen niet waarvoor?
Janet nog gefeli met je baan,wat goed zeg.
Mirjam sterkte met je vriendin.
TK ook sterkte met Kyaan.
Banbay lekker aan t trainen
Hier al een tijdje niet gereden,bij ons op de dijk strooien ze niet dus ik kom niet ver,nou ja ben nu ook niet echt in staat.
M_D_H
Geplaatst: 11-01-10 22:54
voor iedereen die het nodig heeft... mirjam ik ga duimen voor je vriendin...
Ik heb vrijstelling voor bijzonderen verrichtingen voor auto examen
Hier gaat het niet zo goed..
M_D_H
Geplaatst: 11-01-10 23:06
handig je weet maar nooit... met al die virussen die tegenwoordig via de pc kunt krijgen
ellieellende
Geplaatst: 11-01-10 23:09
Zal ik naar iedereen wat positieve energie stralen via het beeldscherm??? Leg je platte hand tegen het scherm, doe je ogen dicht en roep heel hard TJAKKA!!! Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Voel je je niet lekker, duik dan nu lekker je bedje in, want om je beter te voelen, moet je lijf genoeg uitrusten om te kunnen herstellen
En laat die dip je er niet onder krijgen, geef die dip een schop onder zijn hol en wijs hem de deur
mnkortleve
Geplaatst: 11-01-10 23:11
Wat een wijze praat Ellen. zit intussen met hand op beeldscherm
M_D_H
Geplaatst: 11-01-10 23:12
wauw... ik voel de hernieuwde energie door mijn leef stromen ellen
Grit
Geplaatst: 11-01-10 23:12
Lekker Travis momentje gehad Dagmar.
Er hebben zich weer nieuwe zieken gemeld, ook voor jullie beterschap!
Ik neem elke dag een kalktabet en vitaminepil. Ik eet geen zuivel (niet lekker), amper vlees (paar happen vlees en ik heb het weer gezien) en voldoe ook niet aan de fruitnorm (groente eet ik wel genoeg). Dus voor de zekerheid.
Leuk hoor Ellen, allemaal vette vingers op mijn scherm