Ellen vliegles gehad
Degenen die naar Zuidlaren gaan, veel plezier en de rest ook een fijne dag vandaag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoest vandaag met de spierpijn?
ze hebben dit weekend alles overgezet naar een andere mailbox (van Groupwise naar Outlook) en nu ben ik dus al mijn mappen kwijt en kan dus niet aan het werk. Balen want ze zouden dit gisterenmiddag al in orde hebben gemaakt, maar niet dus
. En als je gewend bent om uit je bed te komen en gelijk aan het werk te gaan en het dan niet kan dan baal je, dus nu zit mijn tweede was al in de wasmachine en de douche is al gesopt. En dan wachten tot 9 uur en mijn boze mail lezen op kantoor

Goedemorgen
en Ebe en en en ... pff wordt nog lastig
Bonny braaf met bijrijdster maar al snel moe
dat wordt weer ff opbouwen dan
(moet ook ernstig weer een keer gaan
)
pff...
maar daardoor gisteravond nog wel ff te zwaar om in te rijden... Say vond het wel leuk om der een keer door te spollen
denk dat het voelde als Bedaf/ De Duinen
maar der verder niet aan het werk gezet of zo had ze geluk

geen last van spierpijn?

vannacht zou ik naar zuidlaren, maar er werd gebeld. Vriend en ik naar huis, want er kwam een kalfje! Uiteindelijk is ze om 03.00 uur geboren. Weg zuidlaardernacht... Maar dat geeft niet. Straks nog even heen want vriend heeft zin in oliebollen... Misschien dat ik nog even de markt over ga, maar dat weet ik nog niet... Stom typen is dit trouwens op de telefoon...

* grrr schreef:Ja, dat zul je wel voelen vandaag Ellen! Moet eerlijk zeggen dat ik ook al spierpijn heb van die paar rondjes op Boncho met een heel ander zadel. Ietsie maar hoor...

!!
. Hopen maar dat het alleen spierpijn is.
. Gelukkig schijnt het zonnetje. Puchje schreef:Sjissus Marleen... Wat ben jij afgevallen zeg![]()
En wat een ontzettend stoere paarden zijn dat weer![]()
Banbay wordt met de dag volwassener in zn uitstraling
Zonnebril maar mee denk ik! Herfstzon kan verradelijk zijn in de auto! 

heb alleen Dagmar nog maar irl gezien
)