Leon en Janet
Bah.
Nou weet ik verder niets meer te zeggen...
Oh ja,idd gekke caviadag,is net zoiets als gekke koeienziekte alleen zijn die laatste niet voor consumptie.NIET Maya!
of was toen Berdien die die vreselijke foto's liet zien? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of was toen Berdien die die vreselijke foto's liet zien? 
Kleute zeg.
Uiteraard ging het weer gepaard met depri gedachten van mij (waarom ik niet en Mich zijn ex wel en ga zo maar door) en later in de nacht kwam de buik- en rugpijn lekker hevig opzetten
Blehhh voel me vies en k*t...
weet je al wat meer, ik hoop dat je contract wel verlengd wordt!
. Als ik iets hoor of zie, laat ik het weten, maar ik woon daar ook weer net te ver voor weg.
. Kan me voorstellen met alle drukte van de laatste weken dat de moeheid er extra hard uit komt.
, maar wel met krukken
Dan ben je flink van de trap gestuiterd

. Het behang heeft hij niet van zijn moeder geerfd
.

haha
maar wel bijholteontsteking.. en als ik straks wel koorts krijg, dan moet ik snel aan de bel trekken...mag ik ook niet langskomen, maar MOET ik bellen.. Laten we er vanuit gaan dat dat niet het geval is, dan ben ik er met een AB kuurtje zo weer vanaf.. En ik moest bloedprikken, voor mijn Vitamine B12. Die is vaak te laag, waardoor ik erg moe ben. Dan moet ik een spuit B12 in mijn bips, en dan is dat ook weer klaar!
Dus daar de uitslag nog ff van afwachten...

stom zeg!
En maandag solliciteren toch? Dan gaan we duimen natuurlijk!
gebroken? of gekneusd?
maar als de dokter echt dacht dat ik het had, mocht ik niet eens langskomen...
pandemie... hoop dat ik geen koorts krijg... maandag mijn eerste werkdag
haha , ach gewoon met zo'n kapje naar je werk gaan... leuke intro weten ze gelijk wie je bent...
lekker opvallend haha
Maar ik voel me niet griepig... dus dat scheelt..