middag iedereen, ik kom net mijn bed uit... Ik sliep vanmorgen pas om 7.00 uur. Voel me knap beroerd en depri. Ben gisteren weer eens ongi geworden, pfff wie dat heeft uitgevonden is een sadist
Uiteraard ging het weer gepaard met depri gedachten van mij (waarom ik niet en Mich zijn ex wel en ga zo maar door) en later in de nacht kwam de buik- en rugpijn lekker hevig opzetten
Blehhh voel me vies en k*t...
Leon
weet je al wat meer, ik hoop dat je contract wel verlengd wordt!
Janet laatste dag, succes ermee, lijkt mij ook niet fijn!
Verder caafs met hun gekke uurtjes, maffe beesten zijn het!
Nathalie de mexicaanse griep, die zal nu wel wangslijm aan het afgeven zijn... Dan heb je morgen pas de uitslag.
Mkort pfff nu ben ik je naam kwijt, Maartje dacht ik toch... Bravour nagekeken en Grainey ook. Hoop dat Grainey het morgen goed doet op de keuring! Verder wat er met mij is, ik heb sinds mijn 17e een Chronische Vermoeidheid. Ik heb de laatste tijd zoveel gedaan dat ik op een gegeven moment in elkaar klap. Dat heeft zich dus geuit in een benauwdheidsaanval, dit heb ik al een keer eerder gehad, toen werd ik met de ambulance vervoerd omdat men dacht dat ik een hartaanval had. Nu wist ik dus wel beter, al had ik weer niks aan de arts die er nu zat... die zei dat ik een gekneusde rib had, ehm dan zou ik nu toch ook pijn moeten hebben of problemen met ademen
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 21-08-09 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt