Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar het liefst wil ik ook nog nieuwe dekjes!
Ik was stiekem toch wel een beetje zenuwachtig, maar het ging hardstikke fijn
Daarbij ben ik vaak wat streng in de hand en dat wil ik graag eruit krijgen, ik wil het meer met mijn zit leren oplossen ipv te trekken
Daar heb ik iemand voor nodig dit me op de vingers petst, haha. Kortom ik heb spijt dat ik haar niet eerder gevraagd heb
Maar er is nu een begin en ga dalijk gelijk overleggen met het thuisfront wat financieel haalbaar is qua lessen

Nessa schreef:Fijn dat het zo goed gaat kimley!
Ik heb een jaar overzichtje gemaakt van ons eerste jaar samen
[EJL-ITP] Mijn eerste jaar met eigen paard

mijn dochter wilde graag op de vereniging lessen maar ik wilde niet voordat ik hem alleen kon laden, dus veel geoefend volgens de TRT methode en het is gelukt, best een beetje trots op mezelf

Shelly21 schreef:Kimley nee we mogen ook niet losgooien in de binnenbak. Buitenbak is geen echte omheining alleen dressuur hekjes. Wel een longeer cirkel.
Nessa, Nee is niets meer aan te redden helaas. Ik ga voor een wintec spring of vzh, of een thorowgood t6. in ieder geval iets met verwisselbare boom.

Had ik maanden geleden moeten doen
We zien wel hoe we de ring doorkomen. Ik heb geen illusies, lekker voorbereiden op volgend jaar en dit zien als een soort training om weer na 1.5 jaar de ring in te gaan.