[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:20

Wat erg Ellie! Kan je niet meer dan sterkte wensen! En wat een asociale manier om mensen het zo te vertellen....

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:31

Ai Ellie leuk is anders zeg ;( .

Hier net goed nieuw in de mailbox heb maandag onverwachts moeten vrijstellingsproeven afleggen voor het foto gedeelte zonder enige voorbereiding en 92,5%, 50% en 66% gehaald *\o/* . Hun nu terug gemaild wat dit inhoud (vermoed zelf dat ik deze dus niet meer moet volgen...) , wat ik nog moet volgen en of ik ook vrijstellingsproeven kan afleggen voor praktijk dingen... ben benieuwd want ieder ding dat ik vrijstelling krijg is eentje minder die ik moet volgen en betekend dus sneller er van af :D .

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:36

ik hoop dat ik mee kan naar de nieuwe organisatie,binnekort krijgen we bericht of j er bij zit.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:44

Wow.. dat is stressvol lijkt me :o
Maar via facebook? Really {:)-:(

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:55

nou aan de enen kant ben ik nu wel blij dat ik weet waar we aan toe zijn.de onzekerheid begon in oktober 2013.toen wilde ze de hh2 salaris verminderen,omdat ze vonden dat ons werk niks verschilde van de hh1(de 2 zijn wat moeilijkere klanten of meer werk).zo bleven de plannen wijzigen kwa bezuinigingen op kosten ,en nu eindigd het in een failissement.

tja Facebook:volgensmij kwamen de orginele berichten voan omroep brabant en iemand heeft dat op Facebook gezet.als iemand van personeel dat toevallig eerder leest dan het bericht in de mail,dan moet je het dus via Facebook vernemen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 00:11

Hoi Barbara, welkom hier! Bekende bak op de 2e foto (die is bij ons genomen)! Heel veel plezier met Mylinn en doe Renate de groetjes van het weekend!

Ellie, heftig!

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 00:46

hahaha...dank je wel Leonoor..ga ik zeker doen..thx!

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 01:42

hallo, ik wou me ook graag even voorstellen!
ik ben Rosemarin en ben sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een tinkertje :)
haar naam is Bessy en ze is echt een schat van wat ik nu van haar ervaren heb.
het is mn eerste tinkertje en hoop in de toekomst lekker veel buiten met haar te gaan rijden en veel grondwerk te doen :)
ze is nu 5 jaar en gister klinisch goedgekeurd *\o/*

hierbij 2 fototjes van toen ik bij haar ging kijken, ik zal morgen even fotos maken van hoe ze er nu (gewassen en uitgebreid stront van haar af geschraapt :') ) eruit ziet.

Afbeelding

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 01:45

Wat een nieuws Ellie, ook geen tof begin van 2015 he...

Welkom Barbara, wat een mooie tink!

Ik moet morgenvroeg voeren en ik kan niet slapen. Ik maak me echt zorgen over school en de druk is echt hoog. Ik weet dat ik de lat extreem hoog leg voor mezelf maar nu zit ik echt vast. Moet een experiment doen dat inmiddels zo ver van mn atelier af ligt dat ik het niet kan linken en ben echt bang voor het kritiek vrijdag wat ik heb echt nog maar een week ervoor. En nu lig ik dus al dagen tot midden in de nacht wakker terwijl ik vroeg op moet. Dus zit ik maar weer op bokt even of op fb waar ik vrijwel niet op let de laatste tijd maar wel midden in de nacht. En toch voel ik me moe op hetzelfde moment.
Moest het wel even van me afschrijven, vandaag moest ik werk laten zien voor een ander project waar ik een kathedraal op originele manier moest fotograferen en ik dacht echt slechte feedback te krijgen en blijkt dat mn foto's goed genoeg waren dus die last is echt van me af gevallen vooral omdat dit werk tentoongesteld gaat worden en ik geen fotografiestudent ben en er wel fotografie studenten meedoen dus zij zijn vele mate beter dan wij van grafische. Maar nog even doorzetten en dan hoop ik dat het andere project ook eindelijk voorbij is en ik lekker kan slapen.

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 08:57

welkom Rosemarin! Wat is ze leuk! Hoe groot is ze?
Heel veel plezier toegewenst samen!

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:00

Welkom Barbara en Rosemarin !
Beide lieve en leuke tinks om te zien <3
En mooie Engelse namen.

Ellie wat spannend, of spannend is eigenlijk niet het goede woord. (dat is eerder iets wat leuk kan worden)
Hoop dat het goed voor je uitpakt en dat je gauw duidelijkheid krijgt. Afwachten is ook niks.

Lor goed nieuws van je testen toch!

Chimello sterkte! Het is soms gewoon teveel, dat je door alles wat je moet doen het overzicht verliest. Zoo herkenbaar ;)
Maar intussen waren je foto's toch maar goed, super!
Ik vind het trouwens altijd hele mooie foto's die jij post. Maar ben geen deskundige ofcourse :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:11

Dankjewel hoor, deze foto's waren wel echt saai maar dat was het concept ook eigenlijk... Gelukkig maar dat het goed was want geen idee hoe ik anders een kerk origineel kon laten zien. Heb wel eindelijk kunnen slapen dus ben weer uitgerust om er tegen aan te gaan vandaag.

en Rosemarin ook welkom alleen tinkers zijn toch wel geen koeien he ;)

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:16

Welkom Barbera en Rosemarin! Mooie Tinkers hebben jullie :)

Wat veel gebeurd weer. Hoe is het nu met Caily?

Pfff, Aslan en Whis verkopen, succes Marja, sterkte daarmee. Dapper is het goede woord ja. En veel beterschap voor jou natuurlijk.

Hoe gaat het nu met het been? Stoute Eros.

En Ellie misschien zonder baan, hopelijk valt het mee allemaal.

Succes Chimello, hopelijk toch nog lekker geslapen?

Wat een baggerweer hè. Vanmorgen de waterbakken gevuld met mijn dochtertje, altijd gezellig. Natuurlijk wel droge kleren nodig :') De pony's staan er nu ook van te balen. Maar ik moet zeggen, ze zijn best redelijk wit voor hun doen. Hoop heel erg dat het van t weekend beter weer wordt, eindelijk weer eens rijden.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:24

Welkom Barbara en Rosemarin!
Jeetje Ellie dat is echt rot! Bot ook om het die manier te doen.
Storm lekker aan het lopen. fijn dat het zo aansluit bij jullie.
Sherryn beetje worries, ken het helemaal hoor, leg zelf ook altijd de lat enorm hoog en schiet dan in de stress. Het komt goed!
Lijkt dus de goede kant op de gaan Lor?

_Clocloken_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:37

Welkom barbara en rosemarin!

Hoop dat je bij die 80% zit Ellie, inderdaad niet zo netjes om dit via mail te weten te komen..

Hoop dat je eruitgeraakt Sheryn, het lukt je vast wel :j

voor mij worddn het een drukke vier dagen, moet alle paarden van men ouders verzorgen en de andere dieren natuurlijk ook nog enn dan moeten we natuurlijk ook nog altijd leren voor de examens... (ouders hebben met de kleinvee vereniging een tentoonstelling)

Maar geluk krijg je wel veel liefde van de paardjes dus dat maakt het zware werk wel goed :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:50

Chimello, herken je gevoel heel erg. Heel vervelend. Had dat ook vaak toen ik nog op school zat, uiteindelijk zelfs mn opleiding moeten stoppen omdat ik de lat voor mezelf zo vreselijk hoog legde.
Wou dat ik iets kon zeggen om je te helpen.. maar behalve: sterkte! Weet ik ook niks :(

Leuk Rosemarin, welkom!

Dit weer ben ik idd ook wel zat. Gister nog net een droge buitenrit kunnen doen :)

Gaan vanmiddag de weide van Zac & weidemaatje verplaatsen omdat je door de bagger op t pad er bijna niet meer kunt komen :') whahaha.
Leuk, in de regen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:56

Het gaat de goede kant op, hoop straks mail te hebben of ik nog voor andere dingen vrijstelling mag afleggen :). Gedaan met heel dat middelbare systeem die ik niet rond kreeg, waar het altijd probleem was en ik zeker 't laatste jaar meer miserie had dan iets anders (even voor de goede orde ben stil in de klas, niet rebels de miserie uitte zich in dingen niet rond krijgen). Vanavond de info avond met wat geluk worden daar voor het algemene al een hoop dingen duidelijker ook :).

Succes Chimello en Claudia :).

_Clocloken_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 11:03

Dankje Lor jij ook :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 12:13

Heb net een bericht naar een mod gedaan op mijn gebruikersnaam te laten wijzigen naar Lor gewoon, ben er hier overal mee bekend en kan het zelf geen 2de keer veranderen. Ben benieuwd, met wat geluk :D .

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:37

Welkom Barbara en Rosemarin, wat een leuke tinkers!

He wat rot Ellie... Ik ga voor je duimen, hopelijk kun je je baan houden onder een andere baas.

Fijn dat ze goedgekeurd zijn Chimello!

Ah, extra druk dus Clocloken, en ook nog leren, succes!

Fijn hetlevenwint/Lor ;) dat je die vrijstellingen krijgt!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:30

Welkom Barbara en Rosemarin, wat een knappe Tinkers hebben jullie! :D

Lekker dan Ellie.. sterkte :(:)

Wat een opluchting dat je foto goed was Chimello! Gefeliciteerd :)

Wat fijn dat je die vrijstellingen krijgt Lor!

Ik heb weer een hele slechte slapeloze nacht gehad en mijn hoofdpijn zit er ook nog steeds...
Maar toch ben ik vandaag weer bij mijn lieve Feike geweest.
Gewoon wat geknuffeld en gepoetst en de hengstenvlecht geoefend.
Het was helaas te slecht weer en de rijbak was me wat te nat, vond ik erg jammer want had erg veel zin om te rijden.
Feike <3
Afbeelding
En de vlecht! :D
Best goed gelukt deze keer, al zeg ik het zelf :o
Afbeelding
Afbeelding
En natuurlijk moest hij zich er weer mee bemoeien :Y) Wat een guppie lijkt hij hier :=
Afbeelding

_Clocloken_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:35

ah knappe Feike <3

Nimby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 21:15

Wat is de vlecht goed gelukt ja! Hij kijkt weer zo grappig :D

Claudia sterkte de komende vier dagen dan. Hopelijk met minder regen en wind dan nu :n
Ha de meneer van het weer belooft net 'volgende week droog, licht winterweer' :)

Marja ik had nog niet gereageerd op je bericht van Whis en Aslan, sterkte daarmee! Heel moeilijk voor je om zo een beslissing te moeten nemen, kan ik me voorstellen. Maar soms laat je gezondheid of je lichaam gewoon geen andere keuze. Of je wil of niet. Het zijn wel prachtige foto's van hen en ik hoop dat er iemand komt die jij ziet zitten, vast wel!

Nienke nog gefeliciteerd met je winst in de B. Wat gaat Roos toch goed, en je was toch ook een tijdje heel druk waardoor je minder met haar kon doen?

En Jane tnx voor je update. Erg leuk om te lezen!

suuszoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:06

Hoi hoi, ik kom even hier binnenvallen...... Ik heb eventjes een projectje aangenomen : 3 jarige Barock pinto, hengst : superbraaf......
Alleen nu het probleem...... Het stel van wie hij is gaat uit elkaar!! Je raadt het al : die grote zwarte hengst moet met spoed verkocht worden. Aangezien ikzelf 2 dames op stal heb staan is zelf kopen geen optie.... Weet een van jullie nog iemand die op zoek is naar zo'n brave vent die hartstikke verkeersmak en nuchter is ??????

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:18

Dat hoort op de boktmarkt, niet hier.