Leon buikgriep??? Zijn er al meer mensen die die pech hebben?? Hoor dat het heel erg heerst..... Mijn buik rommelt ook al behoorlijk. Hoop dat t langs mijn deurtje heen gaat.....
Ik hoor van heel veel mensen ineens dat ze ziekig zijn. Zal wel iets te maken hebben met de kou, veel binnen in de warme kamers zitten die niet geventileerd worden nou met die kou.. Beterschap aan alle zieken!
Die kou buiten en warmte binnen dat is niet echt gezond. Ik ben ook lekker aan het hoesten hoor
M_D_H
Geplaatst: 11-01-10 21:54
nee idd... en dan werk je je zwaar in het zweet met stallen uitmesten... ga je daarna koffie drinken... in een warm huis... en moet je daarna die kou weer 1... das echt heel slecht :S
M_D_H
Geplaatst: 11-01-10 22:26
wooh... stil hier
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-10 22:28
Hier nog een zieke. Kan de hele avond alleen maar janken, en Erik loopt nog es ruzie te trappen ook Denk dat ik vanavond maar op stal slaap, of zo...
Mirjam gelukkig is alles goed gegaan. Gelukkig bestaat het middel morfine. Het is wel een venijnig middel maar goed tegen pijn bestrijding Duimen draaien op een positieve uitslag
Grit
Geplaatst: 11-01-10 22:40
Gelukkig zit de operatie er weer op en is die meegevallen Mirjam! Nu weer verder afwachten Hoe ging het rijden?
En meer mensen die zich niet fit voelen, op een uitslag wachten, ziek zijn Puck, hoe lief Nigel ook is, het is echt te koud om het bed met hem te delen. Stuur Erik maar naar de buurman!
En ook leuke berichten, oa over een nieuwe auto Balou gaat de goede kant op Kyaan nog niet
Laatst bijgewerkt door Grit op 11-01-10 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
mnkortleve
Geplaatst: 11-01-10 22:41
S'morgens is eerst Joanne geweest om Bravour te rijden en daarna heeft Caroline Bonny gereden. Ik heb de stallen uitgemest. S'middags naar de Action handschoenen en lampenbollen kopen. Daarna mijn bestelde navigatiesystheem opgehaald, nu kan ik lekker op pad zonder de weg kwijt te raken altans dat hoop ik dan. Daarna koffie wezen drinken bij iemand waarbij ik op de lagere school in de klas heb gezeten en toevallig is ze getrouwd met een jongen waarbij ik 4 jaar in de klas heb gezeten toen ik op de lts zat. Paarden ergens achterin het land gehaald ze wilde weer niet komen en dat terwijl ze al de hele dag buiten lopen en geen water hebben.