Bizar he? Maar krijg wel leuke reacties.... Heb een beetje moeite om deze 2 veulens "los" te laten... Denk dat het daardoor komt... Vind het echt vreselijk om ze te moeten verkopen....
ahh mambo beetje stout maar kan idd ook beschermend zijn!!
Carola en Marleen een leuke middag gehad!!
Lies het zijn ook prachtveulens!!
Angela een brave Travis vandaag!
Mijn Travis was ook heel lief vandaag heb hem uit de wei gehaald en even leker geborsteld, hoeven goed gedaan alles gekamt en gedaan de sokken etc, en de koten goed gecontroleerd, voor het geval hij misschien later iets heeft wil ik nu dat hij het gefrunnik aan de koten enzo wel kent. Fjordenbeest was ook leuk vandaag ze is erg lief!!
Ik ga morgen ook naar Zuidlaren! Angela en Janet dus ook
Ja dat meisje overleden hoorde het vandaag op me werk via de radio,dan denk je wat erg!!!!)
Ik las ook wat over Vasthi goed nieuws !!!
En 'mijn' Devynnetje in de sloot beland . Hopelijk heeft hij er ook wat van geleerd , hier zijn erg veeeeel sloten. Als je bij Mirjam komt is alles lekker vlak . En heb daar kwijlend naar der bak gekeken
Ik ga lekker naar bed en lezen , me winterslaap begin weer te komen hoor
Ow jee Mambo….. zo ging het bij Dodge op een gegeven moment ook…. Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan, en die zei dat ie volwassen aan het worden was en daarmee wss ook dominanter… en dat is nu dus van kwaad tot erger en kan dodge alleen nog maar aardig doen tegen teefjes en af en toe tegen gecastreerde reutjes.
Angela weer op Travis gereden en stoer geweest!
ehm.... verder hadden we het vd week niet zoveel over het vallen van paarden moeten hebben..... Jawel, het wordt kouder en Niamh frisser.... dus heb ik sinds best lange tijd weer eens vliegles gekregen.... rijtje hindernissen (4x) achter elkaar, waarvan de laatste wel errug eng was.... vanuit galop aanrijden, harder harder harder en zoef net voor de laatste afdraaien..... plof, daar lag ellen weer Normaal gaat ze braaf stilstaan als ik eraf val, en kan iemand ze zo pakken..... vandaag niet, staart omhoog en als een dolle door de bak. lesgenootje ging op de hoefslag staan om ze zo proberen te stoppen.... neu hoor Niamh liep gewoon door en butste het paard er ook nog eens onder heb ik ze nog nooit zien doen, erg gemeen! foei. Daarna weer opgestapt en het rijtje 3 x achter elkaar gesprongen zonder blikken of blozen! raar paard, maar vind het altijd weer erg grappig om ze zo fit en fris onder mijn kont te hebben! Alleen kost me dat morgen spierpijn
Loïs, ik denk dat je er ook niet al te veel over in moet zitten, hij wordt nu eenmaal ouder, en mag ook best eens de 'baas' zijn. Hier loopt Noah al jaren mee met de pensionhonden, en gaat ook altijd goed, ook als ze elkaar eens niet mogen. Ze kunnen dat redelijk goed zelf regelen. Snap wel dat je wilt dat hij dat niet doet hoor!