Nou was best leuk om te doen. Lekker met twee collega's gewerkt die ik al een poosje ken. Ik loop nu al zo'n dikke jaar mee daar (niet alle dagen , maar kom er best vaak)
Friezen.. ik vind ze niet zo veel doorgefokt, ben alleen van de klassieke Friezen, niet die zwarte paarden die ze Friezen noemen
Gisteravond les gehad, en pfff Jessie was zo ontzettend hyper. Constant maar willen lopen, en galopperen. Dus ik dacht nou, dan gá je ook maar! Meestal galoppeert ze dan een rondje flink door en is ze het kwijt, maar na drie rondjes plat door de bak gevlogen te zijn dacht ik.. misschien helpt het niet En! En! We hebben nou officieel, onder het toeziend oog van Johanna een vliegende galopswissel gedaan. En nou moeten we starten van haar We zullen zien. Maar Jessie liep goed, ze flikte de wissel en ... waanzinnig paard is het
Vandaag Flynn gewassen, vond hij spannend maar nou heeft hij weer witte manen. En, hij is verzot op aardbeien gek paard.
Ik vind hem wel leuk Wil hem óoit eens uitproberen! Mijn eigen zadel is ook vrij druk dus ben het gewend dat drukke haha
Hier weer avontuur gehad, buurpaard lag te water..... was een jaarling hengst en nergens die mensen te bekennen beessie gaf het bijna op... uiteindelijk waren ze er en hebben we hem eruit getrokken. Nu ben ik bebaggerd haha
Vakantiegangers, Joyce & Janet, heel veel plezier nog! Leuk dat jullie langs komen zwaaien!
Die nieuwe BF vind ik afschuwelijk..
Nou, mijn kleine meid staat op die grote stal tussen al die grote paarden.. Ze is zo braaf! Ze heeft zich keurig gedragen tijdens de trailerrit en was eigenlijk ook direct zichzelf in dr stalletje.. Gelijk eten he.. Morgen even dr medicijnen brengen want die was ik in alle zenuwen vergeten..
Hij ís ook wel heel druk hoor Leon. Wil ook eerst zien hoe dat staat op Jessie, als het oogverblindend wordt en je er hoofdpijn van krijgt doe ik het niet
Shania stond er dus meteen fijn, maakt het geheel wel een stuk makkelijker. Maar, ze staat dus redelijk dichtbij? Omdat je morgen weer langs gaat voor de medicijnen?
Ben stevig aan de PB met iemand over BF/BM, en deze is toch ook wel aanlokkelijk:
Zeker, ben ik ook heel blij om.. Kga morgen dan even langs, en dan Maandagavond weer.. En dan zal t pas Vrijdag ergens worden. Maare, tis dr wel sjiek de friemel hoor..
Och.. ik trek me daar niet zoveel van aan. Hoe sjiek het er ook is, paarden poepen het er toch wel onder Doen ze net zo goed in een lekkere boerenstal of in een super de luxe vijf sterren stal. Maakt hun het uit
Oeh ik wil zo graag een westernzadel. Maar het geld
Oh zo. Ja begrijp ik hoor Ik train altijd in een bak bij mensen die geld teveel hebben. Stapmolen, superdure goede bodem in de bak, luxe grote stallen, zetten er ook zo wat meer neer als de paarden toch wel bij huis komen, warm water binnen en buiten, solarium, dure trailer.. En ze zijn mede-eigenaar van de manege in de buurt.
Kom ik aan, met mijn prettig gestoorde bonte monster.