Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vooral al die dingen tegelijk, waar ik dus totaal niet goed in ben

Ik kan dr helemaal niks van en vind het doodeng ineens..
Ik heb er nu iig al geen zin meer zin
en ben nog maar 2 dagen bezig
Zit nu ook in 5 havo, dus dat betekend Examen! Helemaal feest! Nouja, probeer wel gewoon mijn best te doen, wil namelijk overal 7 voor staat zodat ik met een gerust hart het examen in kan
Pradaatje schreef:Waarschijnlijk, kan ook gewoon hier in Rotterdam zijn.
Iets met kinderen denk ik.. Kinderdag verblijf ofzo. Of een jeugdzorg bedrijf zoals riagg ofzo..
Op school vandaag was ie ook al sloom! IkbenMarije schreef:Als we het over school gaan hebben..Ik heb er nu iig al geen zin meer zin
en ben nog maar 2 dagen bezig
![]()
Heb vandaag te horen gekregen wat ik allemaal af moet hebben en wat ik allemaal moet gaan doen, nou daar wordt je niet vrolijk vanZit nu ook in 5 havo, dus dat betekend Examen! Helemaal feest! Nouja, probeer wel gewoon mijn best te doen, wil namelijk overal 7 voor staat zodat ik met een gerust hart het examen in kan
) is heel belangrijk, als ik een onvoldoende haal, mag ik niet meedoen aan het examen, wat betekend dat ik het hele jaar over moet doen. (ik heb dan nog 1 kans om er wat van te maken (gelukkig))
duurt ruim 10 sec om een pagina te openen denk ik!