l0rdJ schreef:dat bedoel ik dsu, het maakt niet uit hoelang je ermee bezig bent, als je er maar even mee bezig bent.
Wees alang blij dat je uberhoud mag rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
l0rdJ schreef:dat bedoel ik dsu, het maakt niet uit hoelang je ermee bezig bent, als je er maar even mee bezig bent.
Wees alang blij dat je uberhoud mag rijden
rommulus schreef:is wel de vinger op op het probleem hier
hihihihihihihi snowdon gaat de mensen van de dikke van dale bellen (heeft een nieuw woord uitgevonden)
Jolandaa schreef:argh ik zeg gewoon dat ik het zonde van me tijd vind damz hee hoeve julie echt neit zo te reageren dam hee :S
nu weet ik wat iedereen in me omgeving tegen bokt heeft.
l0rdJ schreef:Jolandaa schreef:argh ik zeg gewoon dat ik het zonde van me tijd vind damz hee hoeve julie echt neit zo te reageren dam hee :S
nu weet ik wat iedereen in me omgeving tegen bokt heeft.
Bokt hoeft helemaal bokt niet te zijn, als er niet zulke dingen geplaatst worden.....
Als je het zonde van je tijd vind, waarom begin je dan in hemelsnaam met paarden?
Paarden nemen nou eenmaal tijd in beslag, stop er dan gewoon mee als je het zonde van je tijd vind........ sorry maar dat vind ik echt GEEN argument!
En je hoeft niet zo arragant te doen, we snappen je op een normale manier ook wel, je hoeft er geen damz etc. bij te gebruiken, weet je dat dat zelf verboden is op bokt? Gewoon even voor de duidelijkheid hoor
Jolandaa schreef:wtf waarom mag je geen damz zeggen op bokt oliebol hee waar slaat dat op :S
En ja ik ben dan toch lekker arrogant liever als dat ik helemaal niks durf.
en je leest neit goed oliebol hee :S ik zeg toch dat ik paarden niet zonde van me tijd vind ikz eg dat ik het zonde vind om op te zadelen voor 20 minuten :/ maar laat maar je bent te dom om dat te snappen :)
Jolandaa schreef:wtf waarom mag je geen damz zeggen op bokt oliebol hee waar slaat dat op :S
En ja ik ben dan toch lekker arrogant liever als dat ik helemaal niks durf.
en je leest neit goed oliebol hee :S ik zeg toch dat ik paarden niet zonde van me tijd vind ikz eg dat ik het zonde vind om op te zadelen voor 20 minuten :/ maar laat maar je bent te dom om dat te snappen
rommulus schreef:l0rdJ
wahahahahahahahahahahahhahahaahhahaahhaha
straks heeft leon nog rode wangetjes
hahahahaahahahhaahahahahahhahahahahaha
leon er weer een veer bij
mickey1989 schreef:Goeienavond
Ik heb het behoorlijk druk gehad de laatste tijd, vandaar dat ik hier nauwelijks meer ben geweest
Ga zo even bijlezen... damz he oliebol wtf man moet ik vet veel bijlezen![]()
![]()
l0rdJ schreef:mickey1989 schreef:Goeienavond
Ik heb het behoorlijk druk gehad de laatste tijd, vandaar dat ik hier nauwelijks meer ben geweest
Ga zo even bijlezen... damz he oliebol wtf man moet ik vet veel bijlezen![]()
![]()
Oei, nu moet ik jou ook al corrigeren *wijst met der vinger
Ga zo even bijlezen, potjandikke, wat vervelend nu moet ik kei veel bijlezen haha
ziggy_janet schreef:wtf laten we het hier ff gezellig maken.
Iemand nog iets leuks gedaan deze paar minuten?