Hij is leuk, kende em al
Op 3/4 gaat de compu zitten bufferen.... beetje druk op de server zeker....
@ jacky2: wat gaaf, die witte staart van Macho!
@ jeanie: je bent uiteraard welkom om eens te komen kijken 
@ spetter: thanks
Leuke foto van het ringsteken. Misschien ga ik ook wel proberen een hengstenvlecht te maken, lijkt niet moeilijk
@ Chubby: beterschap? Ik weet van niks.
Kan wel janken, maar da's van blijdschap 
Volgens mij heb je een maand de tijd om een afboeking te annuleren, maar ik weet het niet 100% zeker.
@ EllyG: gelukkig komt het goed met Bram, is wel schrikken zeg!
@ snowdon: de verzorging van een dier is inderdaad een verplichting, maar wat mij betreft rijden niet hoor. Voor sommige mensen is een paard een gebruiksvoorwerp, maar ik zie ze meer als huisdier. Ik heb door omstandigheden lang weinig met Koot kunnen doen, maar sinds een paar maanden genieten we weer. En niet perse van 't rijden, maar soms rijden, soms wandelen, soms longeren, soms mennen, soms knuffelen, soms alleen maar borstelen, en soms gewoon helemaal niets.
't Kost soms klauwen vol geld, maar ik krijg er zo veel positiefs voor terug. De liefde, de band met mijn paarden. Ja paardEN, want de band met Mira groeit nu al.
Herfstdip? Het veranderen van de kleuren in de natuur, het verzamelen van de vogels, de mist, ik geniet er van. Alleen het korter worden van de dagen...... tja.......... maar over 2 maanden en 4 dagen hebben we de kortste dag al weer gehad! 
@WenK: wat is Lisje mooi!
@ Jellie: gelukkig met je beestjes, dat gevoel heb ik vandaag tig keer gehad 
Vanavond met Peter de kids naar bed gebracht, maar eerst met de 2 een keer de oprijlaan 1x op en af gewandeld. Mira maakte 1x een sprong en keek naar een koe met een smoeltje van "wat ben JIJ nou??". 
Is dat Tinker-eigen? Schrikken en dan maar 1 sprong opzij maken?
Vannacht mag Koot in de stal, en Mira op 't verharde stuk. Stroom staat uit, ze heeft ontzag voor 't draad. Heb geen zin dat ze een opdonder krijgt als die lange manen per ongeluk door de wind langs 't draad waaien.
Daarna na een verjaardag toegegaan, ook in Voorschoten, om 21.15 uur, op weg naar huis toch nog effies gekeken. We hadden ze kuilgras gegeven, maar ik zag in het begin van de avond al dat Miertje het niet echt lekker vond. Om warm te blijven moeten ze toch goed veel ruwvoer hebben, dus we hebben nog wat extra hooi gegeven. Ze had het niet koud, vachtje lag glad aan.
Was wel schattig, toen we aankwamen stonden ze met zijn drietjes (Koot, Mira en Sunny -connemara van de boer-) in een cirkel, allemaal een metertje van elkaar vandaan. Koot en Sunny met de kopjes over hun staldeuren, en Mira vlak bij hen. Peter vertelde dat toen ik hooi ging halen de dame uitgebreid stond te geeuwen, ze is duidelijk meer ontspannen dan gisteren.