Welkom!
Begin hier stil aan al eens te kijken naar auto's, wil eigenlijk liefste een auto type chevrolet captiva, Dacia en dergelijke. 't Moet een trailer kunnen trekken met 1 paard, 2 hoeft niet want ga ik niet aan beginnen bewust. Aan ene kant is het de keuze tussen een kleine auto rond de 2500 (die dan geen trailer kan trekken maar wel goed is voor de eerste paar jaar) of direct het geen ik eigenlijk wil maar dat is 6000 a 8000 wat ik momenteel absoluut nog niet kan betalen zelf en wil liever niet moeten lenen. Gelukkig nog tijd want rijd minimum pas eind maart af (tussen dan en pakt juni/juli liefst) maar vermoed nu al dat in verband we maar 1 auto hebben thuis en deze gebruikt wordt door moeder voor mijn broertje en zusjes naar school te brengen of eens de grote broer als die vroeger gedaan heeft dat dit niet altijd even goed te combineren zal vallen. Ik zeg niet dat ik tegen 't afrijden eentje wil maar zie mij geen 3 jaar doen met moeder der auto, dat zal gegarandeerd problemen geven.
Ga als het lukt deze week eens binnen in een intrim kantoor vragen of ze geen werk hebben voor in de vakantie's voor mij toevallig, een inkomen zou toch ook al schelen daar in kwestie van kunnen door sparen.
't rijden gaat verder vrij goed nog wat beginners foutjes maar als ik kan door oefenen zoals ik nu bezig ben ga ik er zeker en vast raken
. Ik rij wel graag voor de rest
.
Laatst bijgewerkt door Lori op 14-01-15 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt