[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:28

Truste voor iedereen die al lekker slaapt! :z

Wat een leuke foto's van bij Annique en Resilover op stal!!! Ik vind vooral de kleine zo schattig! Ik kom niet met Kai naar die keuring, wij gaan naar Someren, over 2 weekjes is dat al. Maar kom waarschijnlijk wel weer kijken hoor, is niet zo heel ver he? Was vorig jaar ook erg gezellig!

Ingrid = Saylaloos, zal zeker raar voelen! Maar hopelijk komt ze terug met een kleine RMxS in haar buik! En hopelijk is ze snel drachtig. Als je nog een keer gaat kijken Ingrid, wil ik wel mee hoor, vind ik wel leuk!

Dianne lekker gevlochten... werk he? Ik heb vanmorgen Kascha's staart helemaal zo wit mogelijk gemaakt, gevlochten en in staartzak gehangen. Ziet er niet uit, maar ik ga ervoor om 'em zo wit mogelijk te krijgen! :D

Janet lekker naar Dolfinarium geweest, is idd duur, maar vind het er ook altijd wel leuk hoor!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:36

Marleen gaat naar Someren 14 juni ;) [edit] marleen was me voor :D

Heerlijke dondersteen op foto :z

en vooral die 2e bloemfoto is echt gaaf 8-)

en reunie en "tinkerkletsmeeting" op keuring :D :7

@ Teuntje ze was echt als de dood als dat ding geluid ging maken stond ze achter in hoekje van stal te snuiven :(:) werd wel steeds iets minder en durfde er in de buurt te komen maar zo gauw der neus erop drukte dat het geluid maakte stoof ze weer achteruit :\
Hebben zelfs voor haar nog andere nippel gehaald die echt bijna geen geluid maakte :o maar nog was dat genoeg om meteen te stoppen met drinken en dus alleen het water eruit te nippen wat je erin zette ;)
En tja buiten kon ze uit bak drinken dus dan dronk ze dus alleen t water wat je erin zette om der te lokken en dan dus pas weer buiten en dat was eigenlijk niet vol te houden toen het warmer werd :n dus toen kreeg ze eigen kraan met bak water :=
Nu zijn er drinkbakken die zelf weer vollopen en ook dan doet ze der hoofd opzij als die begint te lopen en wacht tot het weer stil is en gaat dan pas weer drinken ;)
Maar idd misschien :? als anderen er wel gewoon uit drinken :j

Oeh Grit ga John vragen of mee wil ;) ik wil eigenlijk wel ritje 2e pinksterdag :))
Ja idd gaaf hè de 50 inschrijvingen gehaald 8-)

:wave: truste allemaal

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:40

Ik wil der na der hengstigheid weer ophalen al twijfel ik nu weer beetje met trailergedoe maar meer dan 3 wk meisie missen gaat me denk ook niet lukken :n := :o
en meestal gaat het na zo'n mindere keer de volgende keer wel weer goed met laden dus die hoop hou ik erin :)

Dus dan ga ik niet tussendoor kijken ;) maar zou ze idd langer blijven staan dan zou het wel gezellig zijn samen te gaan :j

janet leuke dag gehad :z 8-) maar idd best prijzig ... gelukkig dat je het niet hoefde te betalen :)

:wave:

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:09

Nathalie83 schreef:
Hallotjes allemaal :D

Ff een vraagje, Vriendin van me gaat trouwen.. en nou willen wel iets met paarden (lees tinkers) doen voor haar vrijgezellen feestje.. Zat te denken aan een dagtoch maar moet dan ook een huifkar oid mee ivm paar die niet kunnen rijden.. weet iemand waar ze zoiets organiseren beetje in het noorden..? kan zelf echt niks vinden namelijk :?

Kan echt niks vinden.. Of alleen huifkar, of alleen rijden en niks met tinkers.. maar zou zweren dat ik poosje terug iets gezien had waar je ritten kon maken met tinkers.. maar nooit een keer natuurlijk dat ik die site weer kan vinden :?

Prachtige foto's weer trouwens :D

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:14

Nathalie83 schreef:
Nathalie83 schreef:
Hallotjes allemaal :D

Ff een vraagje, Vriendin van me gaat trouwen.. en nou willen wel iets met paarden (lees tinkers) doen voor haar vrijgezellen feestje.. Zat te denken aan een dagtoch maar moet dan ook een huifkar oid mee ivm paar die niet kunnen rijden.. weet iemand waar ze zoiets organiseren beetje in het noorden..? kan zelf echt niks vinden namelijk :?

Kan echt niks vinden.. Of alleen huifkar, of alleen rijden en niks met tinkers.. maar zou zweren dat ik poosje terug iets gezien had waar je ritten kon maken met tinkers.. maar nooit een keer natuurlijk dat ik die site weer kan vinden :?

Prachtige foto's weer trouwens :D

Je hebt een PB Nathalie :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:42

avond iedereen, trusten voor degene die gaan.

Hier geen nieuws en heb ook geen puf om te reageren, mijn 3e nachtdienst en al 3 dagen amper geslapen. Gaat weer lekker dus. Wilde vanavond nog even slapen en toen besloot mijn dronken buurman dat hij het toch wel erg sneu vond voor Jantje Sjit dat het over was met Yolanthe en heeft dus een hele CD knoerthard gedraaid met daarbij uiteraard zijn eigen vocale inbreng :?

Ik heb ertegenover even mijn CD van Bon Jovi aangezet, zit lekker veel bas in 8-) Dus na 4 nummers hoorde ik hem toch niet meer... Helaas was het toen dus te laat om te gaan slapen.

Ik ga dit jaar maar naar geen enkele keuring, ik laat Móhr wel thuis keuren. Heb geen vervoer dus kan niet weg...

_janet_

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 09:22

Goede morgen!

Kan echt niet meer uitslapen, was al om 8 uur wakker.

Vrijdag avond hebben we de hondjes naar de ouders van mijn schoonzusje gebracht, en straks komen ze ze weer terug brengen. Was wel lekker rustig, maar mis toch wel wat leven in huis.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:24

_janet_ schreef:
Jeej 11 Juli heb ik geen dienst, dus kan ik komen!
Ik ga Angela vragen of ze ook meegaat, anders kom ik alleen.

Huh wat?
Waar heen?

Kan vast wel ;) (wat het ook is :+ )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 09:30

Keuring in Wormer, bij Annique op stal.
Kunnen we Pallieter en natuurlijk Tolkien ook nog zien.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:31

Oh oke...ik schrijf het ff op :D

Als het goed is wordt Blizz vandaag opgehaald......ik vraag me alleen af hoe laat :?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:32

Ja, leuk he Angela, een meeting op de keuring, wel komen he :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:33

grrr schreef:
Wat een leuke foto's van bij Annique en Resilover op stal!!! Ik vind vooral de kleine zo schattig! Ik kom niet met Kai naar die keuring, wij gaan naar Someren, over 2 weekjes is dat al. Maar kom waarschijnlijk wel weer kijken hoor, is niet zo heel ver he? Was vorig jaar ook erg gezellig!

Ook leuk, vorig jaa was je er ook :j
Het is in wormer, vlakbij Zaandam :D

Bianca, wat jammer dat je geen vervoer hebt :\

NOu, ik ga naar stal, Ranja rijden :P
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 31-05-09 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:36

Goedemorgen!!!
Het is weer heeeeeeeeeerlijk weer 8-)

Blizz vandaag opgehaald :(:) wel handig om te weten hoe laat.

Werd eerst om 7 uur wakker, dat vond ik echt nog te vroeg. Daarna om 9 uur, dat is beter :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:38

Ik werd ook al zo vroeg wakker....vaag is dat :?
Vriendje ontwaakt nu pas hoor ik :roll:

Gister nog ff bij de tinkies van een kennis gekeken (Lisette)..... Eileen draagt al een maand over....Volgens Jan is ze gewoon vergeten dat ze nog moet veulenen :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:49

Een maand over. Dat is behoorlijk of niet? Pf, arme mams.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:16

Hier ook vroeg wakker me afvragend waarom ik Say niet nog een enorme knuffel heb gegeven toen ik ging :o enz enz ...

Pff wist echt niet dat ik het zo lastig zou vinden :o Zat vanacht zelfs te denken ik rij er maandag gewoon nog "ff" heen om te knuffelen/ poetsen enzo want dan toch nog vrij...
en zou het eigenlijk ook wel leuk vinden als ik een dekking live zou zien heb er al zoveel gezien maar niet van mijn meisie
Maarja is wel weer een rit van 200 km := hadden de terugweg trouwens in ca 2 uur gehaald 8-)

Dadelijk maar eens bellen of ze al hengstig toont :=

Blizz vandaag opgehaald :(:) maar je weet geen tijd :?
en merrie een maand over pff da's lang geduld hebben ...

Janet ff rustig gehad zonder hondjes maar toch wel blij dat ze weer terug in huis zijn 8-)

Bianca last van burenmuziek :(:)

Aan de ene kant wil ik nog wel een keer naar een keuring met Say maar aan de andere kant denk ik vaak weer laat maar :o

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:24

:wave: goeiemorgen

Grid wat spannend :):) en een tijdje paardloos :(:) t is voor een goed doel

Blizz vandaag weg :(:)

Dianne vlechtperikelen,ik ga vandaag alles wassen en vlechten,lekker weer ervoor

Verder voor iedereen die t nodig heeft :(:)

En dan nu...na het geweldig leuke veulen van Kim en Silas,is gisteren amerikaans mini merrietje Touch bevallen van een dood merrie veulen.Een maand te vroeg,volgens de DA was ze al dood voor de geboorte.Touch was gisteren erg onrustig en liep aardig te rennen,maar we hadden nooit verwacht dat dit zou gebeuren.Dus nu hebben we van de 4 veulens al 2 dood.Nog 2 te gaan,ik hoop dat dit allemaal goed gaat.En wat is zo'n minitje klein zeg,ongelooflijk.Ze is net zo klein als mijn parson russel terrier.Zo jammer weer.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:33

Oh Eefje, wat sneu zeg! sterkte.
Grid, als je tijd hebt, ga je toch ff lekker knuffelen met Sayla? Waarschijnlijk zie je dan dat ze het super naar haar zin heeft, en kun je de rest van de week met een gerust hart slapen!

Ik heb vanmorgen al 2 paarden helemaal wedstrijd klaar gemaakt!
Nu ff thuis bammetje eten, hondje uitlaten en mijn ape pakkie aandoen! En dan een potje zweten op wedstrijd! pffff wie die outfit ooit bedacht heeft???? lekker synthetisch allemaal! :):)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:39

Hij wordt om 5 uur opgehaald :)

Blizz net ff een beetje gewassen.......weer mooi :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:41

Succes vanmiddag Angela!! (en sterkte)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 10:49

haha Ellen ja idd wie heeft dat verzonnen := scheelt wel als je er zo'n wit shirt (hoe heet dat spul nou) onder doet dat speciaal is tegen zweten erg absorberend 8-)
Veel plezier en laat ze een poepie ruiken }>

Net was john ff beetje wakker die dacht dat ik ging rijden := maaruh dus ik zeg ja ik laad mijn spullen in en rij naar Ees en toen zei die als jij dat wilt gaan meid :+: maar denk dat ik zo maar ff ga bellen en dan morgen ff ga :)) alleen om te knuffelen/ poetsen :z rijden hoeft ze van mij niet op sexvakantie :D

Blizz mooi gemaakt *D om 5u opgehaald Succes ermee!!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:05

Dat is lief van John!! Zometeen bellen en als je het gevoel blijft houden, gewoon gaan.
Dan is het gisteren gewoon te snel gegaan. Al later door het trailerladen, daar alleen even de praktische dingen besproken, niet meer echt rond kunnen hangen. En ineens ben je weer thuis.

Blizz spik en span *D

Eefje; wat sneu :(:)

Ellen succes +:)+ Fijn he , die wedstrijdkleding :=

Hier zijn de pinksterraces, dus het hele weekend alleen maar motorcross geluide ipv vogeltjes.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:10

Nou heb gebeld ze stond er relaxed bij :) en ze mocht vast even bij Thunder (staat op de hoek) snuffelen om te kijken of ze al hengstig was.
Ze vond het wel interessant maar ging nog niet plassen dus vanmiddag laten ze RM in de buurt om te kijken of ze dan nog meer interesse toont en er evt al klaar voor is...

Say gaat eigenlijk altijd enorm plassen en ook onderdanig kauwen dus denk zelf dat ze er nog niet helemaal klaar voor is ;) maar wie weet als de hengst uit stal mag!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:21

Nu een beter gevoel erbij Grid?

En weer een dag met mooi weer!!

Gisteren heerlijk genoten van het rijden op Bons! Hij liep erg relaxed en was vlot. Galop ging ook prima! Was helemaal blij. Lekker een rondje in stap langs de weg geweest met een lang teugeltje, meneer (en ik) vonden het heerlijk!

Nog even zn buik en benen gewassen en toen kon ik weer terug het land in. Had meteen geluk want de draadjes naar het gras gingen open!! ETEN!!!

Vandaag komen Johan's ouders, broer en vriendin en zn zusje (van 7) lekker bbqen bij ons!
Denk dat ik eerst nog maar even naar stal toe ga om een rondje bos te rijden! Heerlijk weer voor.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:46

:? ingrid zag net je berichtje nog niet, maar idd denk dat door al dat trailergedoe en er later zijn enzo het ff allemaal beetje te snel is gegaan :j

Idd beter gevoel nu :) maar denk dat ik morgen toch ff kijkje ga nemen := dan kan het nog en rest vd week dus echt niet ;)
zonder trailer was t trouwens 2u rijden

:oo pinksterreaces alleen motorgeluiden >;)

Boncho genoten met paard van mooie weer :z vanmiddag misschien nog lekker ff naar bos 8-) en daarna BBQ :9 :Y)

Gaat ff kijken of John wakker wil worden :wave: