Slecht geslapen, hele nacht alarm gehad van de melkrobot..
Erg gezellig.. Kon dr net ook eentje heel goed zijn bed uit.. 
Echt super dat je het zo naar je zin hebt bij ITS Schimpje! 
Ik vond het toen ik een dagje op bezoek was bij ITS ook al supergezellig, volgens mij zijn het echt ook superleuke mensen om voor te werken als ik het zo hoor.. 
Gelukkig heb ik het ook altijd getroffen met stageplaatsen, maar ik hoorde soms verhalen van klasgenootjes.. Nou.. Ik weet precies welke stallen ik liever niet zou werken..

dobbel schreef:Sita wat een prachtig zadel zeg, en zo te zien ligt het echt als gegoten ja, volgens mij een fijn zadeltje. heb je er al mee gereden?
en 2 pony`s erbij, leuk joh, al wat bekend wanneer jullie het huis ong, krijgen of heb ik dat even gemist.
Ik heb er zelf nog niet echt op gereden, alleen even op rond gestapt..
Mijn bijrijdster smste me Zaterdag dat ze even moest wennen, omdat ze bang was voorover te vallen.. (Kan je nagaan hoe gauw je went aan een westernzadel
)
Maar Shania liep er heel makkelijk onder en zelfs de galop ging soepeler..
We hebben morgen een gesprek wbt het huis.. Ik hoop dat we nu eens een indicatie krijgen wanneer alles kan gaan gebeuren..
De pony's kunnen we hoe dan ook voorlopig wel kwijt, we hebben weides zat op t moment.. 
We hebben een huurwei van 3 HA, en dan nog weides bij de boerderij die Hotze met zijn broer heeft..