Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En daarna naar stage, gezellig de hele week bij ITS aan de gang...
Zat begin van het jaar nog te twijfelen of ik wel daarheen zou gaan, omdat ik eigenlijk niks met tinkers heb maar alleen iets met fokkerij moest zoeken dit schooljaar, maar ben toch blij dat ik de keuze heb gemaakt en bij ITS ben gegaan! Super adresje, mag doen en laten wat ik wil, gezellig sfeertje, en qua fokkerij hebben ze natuurlijk alles daar, dus dat komt wel goed met m'n eindtoetsen!

Erg gezellig.. Kon dr net ook eentje heel goed zijn bed uit.. 

dobbel schreef:Sita wat een prachtig zadel zeg, en zo te zien ligt het echt als gegoten ja, volgens mij een fijn zadeltje. heb je er al mee gereden?
en 2 pony`s erbij, leuk joh, al wat bekend wanneer jullie het huis ong, krijgen of heb ik dat even gemist.
)

Vind hun nieuwe aanwisten erg gaaf, maar ze hebben toch niet het "het" gevoel van Thunder
zie hier en daar genoeg hengsten waarvan ik denk "mjoah, dat zou nog wel wat voor Jes zijn" maar als ik dan weer oog in oog sta met mijn grote favoriet..
het is dat ik twee wel genoeg vind
en er ook nog iets is met volgend jaar afgestudeerd -hopen te- zijn, financiën en niet weten waar ik dan sta, maar anders..

nou die malloten laten weten dat je hier niet van gediend bent?