Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peetorlan schreef:Ik heb Chakotay gekozen voor ik ooit dacht aan dekken.
Puur van een foto omdat hij me heel erg aan sprak.
Toen we eenmaal eens over een veulen gehad hadden hier thuis.
Had ik zo iets van .
Chakotay word het.
Ook zijn we na het zien van Drum vorige jaar ff in overleg hier gegaan.
Maar ik wilde toch bij Chuck blijven. Ook met de tinkerrit hem ontmoet en dat gaf zeker de doorslag.
Ook wij hier gaan voor een GGK hengst.
Ook al houden we het veulen vind ik het belangrijk dat het uit een goed nest komt.
En niet wetent dat ze bij het ICS toch de vader vermelden wilde ik dat ook heel graag.
Bij whis staat al alles onbekent en dat wilde in niet voor het veulen.
Meer heb ik er niet zoveel weet over dus lees dit topic met volle aandacht om er wat van te leren.
Ook ben IK van mening dat het dek geld haast niks scheelt tussen een GGK en een NGK hengst.
Dus zou ik altijd gaan voor een GGK.
Misschien zie ik het verkeert hoor.
Maar alle stamboeken bestaan te kort denk om al vele nakomelingen te hebben die zich bewezen moeten hebben.
Nu krijg je pas de eerste generatie van het stamboek wat zich aan het bewijzen is.
Want ja een veulen duurt een jaar of drie vier eer hij beleert gaat worden en dan moeten de jaren van bewijs pas komen.
Ik ben niet zo goed in het op schrift uitleggen wat ik bedoel dus ik hoop dat niet iedereen denkt wat slaat die voor war taal uit.
Maar zo is zo'n beetje mijn mening.
snowdon schreef:Maar euhm Falcon voldeed dan niet aan wat je nu beschrijft, Marloes...
peetorlan schreef:Oke dan en is dat nieuw en ook in nederland??
Of is er site waar ik wat kan lezen wat het precies inhoud??