hey chas, wij rijden ook rond half 12 weg. Kom je ook met een tinker of niet? Misschien kunnen we elkaar dan es echt ontmoeten (ik ben nu de eigenaar van Ray voor het geval je dat niet meer wist haha).
en carpoolen ... hmm zou kunnen maar kwee nie ... weet niet of er iemand uit de buurt gaat (en als iemand van TB gaat wil ik daar liever niet mee mee )
Op dit moment hoop ik dat de auto morgen of overmorgen gemaakt is maarja als ff tegenzit gaat dat vast niet lukken
Ik wil wel rijden zaterdag, mits ik carpooler(s) vind die mee willen rijden en de kosten willen delen.. Ermelo is een eind weg en financieel is het allemaal wat krap deze maand
Grid, ik weet niet waar in brabant je zit ? Ik zelf ga vrijdag al maar er zijn een aantal mensen die zaterdag na komen. Ik weet niet waar in brabant je zit, wij zitten vlak bij drunen.
Ik woon in Uden da's nog een aardig stukje richting drunen of roosendaal (zeker lopend )
Coydog --> waarschijnlijk is er een verstuiver kapot a €300 per stuk en met beetje pech moeten ze allevier vervangen worden met een beetje geluk is ie alleen vuil en moeten ze schoongemaakt worden, maar zal dus zaterdag niet klaar zijn
Nog 1,5 dag om iets te verzinnen, vriend werkt helaas ook niet echt mee (zo van je gaat toch nog niet laten dekken dit jaar enzo ) maarja vorig jaar ook al gemist dus had me er wel op verheugd maarja t is niet anders ... verzin verzin verzin ...
Iedereen vast heel veel SUCCES en PLEZIER !!! Zowel de kijkers als de deelnemers
en als ik echt niet kan gaan dan vraag ik natuurlijk om VEEEEEEL FOTO's