Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:oja dat zal kunnen jafabian

cheyenna schreef:En wat had Vicaro gehaald?

WenK schreef:Haha duimen blauw draaien allemaal!Ik laat idd zowel Lisje als Vicaro voorbrengen, en Maddox komt ook. Nog meer bekenden?
Tinkerloos schreef:WenK schreef:Haha duimen blauw draaien allemaal!Ik laat idd zowel Lisje als Vicaro voorbrengen, en Maddox komt ook. Nog meer bekenden?
Idd...hoe zit het met Vicaro en Lisje?
[edit] iemand was me al voor,...maar hoe heeft Lisje het dan gedaan?

Kiara04 schreef:Nou ik denk dat Maddox een hele goede kans maakt,wat moet ik niet zeggen,mijn merrie tegen de 4 maal kampioen Maddox,hallo,ben nu al aan de ......,het wc-papier vlliegt erdoorheen en ik moet nog wachten tot eind september,heeft wel een voordeel,de kilo's vliegen ervanaf hahaha,mijn cardioloog is minder happy,maar ja,we blijven rare wezens he,lol
Groetjes Kiara
Monique_2 schreef:Gefeliciteerd Esmeralda. In wat voor type is Maddox ingedeeld?
Leonoor schreef:Kiara04 schreef:Nou ik denk dat Maddox een hele goede kans maakt,wat moet ik niet zeggen,mijn merrie tegen de 4 maal kampioen Maddox,hallo,ben nu al aan de ......,het wc-papier vlliegt erdoorheen en ik moet nog wachten tot eind september,heeft wel een voordeel,de kilo's vliegen ervanaf hahaha,mijn cardioloog is minder happy,maar ja,we blijven rare wezens he,lol
Groetjes Kiara
Euhm, deze zin snap ik niet helemaal?
In ieder geval, Maddox heeft het dus super gedaan, gefeliciteerd Esme. Verder de BP ook met ster natuurlijk. En de rest met de behaalde premies!
Esme_27 schreef:Ohjee wat erg... ik zie net dat ik in 2003 en 2005 gewoon dezelfde schoenen aan heb!!! (en ik heb ze nog steeds hahahaha)
wahahaha
De jury noemde hem qua exteriuer het mooiste veulen... Nou, daar kon op dat moment echt geen 1e premie tegenop. WenK schreef:ze was al moe van het wachten, dus de draf kwam er totaal niet uit, helaas. Dit was ook een opmerking van de jury, ze hadden die dag vrijwel geen paarden met een goede draf gezien..
hoe kan de jury dan al zeggen dat er vrijwel geen paarden met een goede draf gezien is??
Cayusejuhh schreef:Jij moest al 1 van de eerstehoe kan de jury dan al zeggen dat er vrijwel geen paarden met een goede draf gezien is??
Moet zeggen dat ik bij de andere categorien erg mooie draf momenten heb gezien