silas schreef:vervelend he......
jaaaaa ik wil het weten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
silas schreef:vervelend he......
silas schreef:Nieuwsbrief en spelregels Tinker Record Rit 30 september 2006:
- Er wordt grotendeels gestapt. Wil je draven zorg dan voor voldoende afstand op je voorgangers.

Citaat:Silas zijn wij al ergens voor ingedeelt meid???
ik heb hellemaal niks van interpolis gehad ! ...ik ga bellen vindt ik niet eerlijk ....Citaat:Heb er ook nog een paar extra liggen hier, kadootje van de Interpolis verzekering.. Ook meenemen?
nee hoor zonder dollen ik had er een zooitje gekocht toen bij het kruitvat van een euro geloof ik ,neem ze ook wel mee .......?????? ik heb zo eens zitten rekenenCitaat:Spannend hoor!! Ben zo benieuwd of we het nou werkelijk gaan halen
.....tellen de huifkar mensen ook mee of niet ??? chas schreef:worden we ingedeeld ???

chas schreef:*silas ...jammer dat hij niet mee gaat maar wel te begrijpen natuurlijk ...ik heb nu niet zo iets van ik wil een veulen mij te veel tijd inzitten maar wie weet ???
chas schreef:ik heb zo eens zitten rekenen.....tellen de huifkar mensen ook mee of niet ???

Citaat:nee het gaat om het aantal paarden, niet om de mensen...
jacky2 schreef:Ik ben druk bezig om iets te regelen zodat sharmilla en ik alsnog naar de tinkerrit kunnen !![]()
Ik hoop dat het lukt,ik vind dit nog belangerijker dan de keuring van zaterdag en
dat wil iets zeggen !
Citaat:dit wordt natuurlijk wel een supergrote BOKT meeting he !!! spannend hoor ...
), maar misschien kom ik toch wel even kijken bij de start. Het lijkt me een machtig gezicht al die Tinkies bij elkaar! Vasthi schreef:Jammer dat de huifkarren vol zijn (is er niet alsnog wat in te huren)
Zij hebben karren zat... en zitten bij Kootwijkerbroek!