erg mooie tinker met ook een 2e premie. Ik weet niet of ze drachtig is . Dan is het natuurlijk meer
D-jee : 2500
Hij is erg mooi. Niet gekeurd, dat is jammer dan maakt het de prijs ook alweer iets minder
Macho : 3000
Is erg veelzijden EN heeft een 1e premie. Erg leuke tinker !
Gothic Shelta : 2500
Ze heeft geen papieren en dat is jammer. Verder kan ze wel goed dressuren dus dat maakt het wel weer redelijk stabiel
Fayette : 3500
Heeft 1e premie en 2e premies behaald, Goede papieren en ontzettend lief. Is drachtig, dus dat maakt het alweer meer
Quincy : 3000
Dit vind ik een erg mooie tinker, nog lekker jong en ook nog eens veelzijdig. Jammer dat hij nog niet naar de keuring is geweest.
Dewi van de Gadedijk : 3250
Ze is nog jong, en ze heeft 1e premie en is ster. Dat maakt het gelijk wat hoger.
Roosje : 3000
Deze vind ik ook erg leuk. Lekker stevig en niet iel, vind ik nix voor een tinker .
Lizzy : 2750
Mooie tinker en ster maar ze is eigenlijk alleen voor de fok zo ik heb begrepen ? Wel een beetje rijden enzo? Jammer, want is echt een mooie tink

Gipsy : 2500
Is jong en western bereden. Vind het niet echt een tinker eigenlijk. Wel de bouw enzo, maar het behang is jammer !
Shakyra Alisha O'Shea : 2750
Mooie tinker
JOrdy : 3500
Erg mooi paard !! Echt, mag je trots op zijn. Jammer dat je nog niet gestart bent, maar dat komt vanzelf wel denk ik

Ik ben tot nu toe zover gekomen. Rest komt