Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonte schreef:Wie bied het hoogst om zijn hengst in de paardenkrant te krijgen![]()
(grapje hoor)
of geldt het niet voor mij
Citaat:gratis dekking..
Ik denk dat ik van het weekend konijn eet...
Chubby schreef:Citaat:gratis dekking..
Tsja Bonte, daar heb jij wat aan!
ik las beetje vluchtig overal door heen..
whahah
fjordkootje schreef:Heb er steeds meer zin in!
Neemt er nog iemand een videocameraatje mee?
HannekeS schreef:Woe oh wie uit Zeeland wil mijn jasje meenemen...?????!!!!!_/-o_
*o/*
coydog schreef:Hanneke, die spullen liggen al maanden in m'n auto, vergeten kan ik ze dus niet.
fjordkootje schreef:Heb er steeds meer zin in!
Neemt er nog iemand een videocameraatje mee?
)sherif schreef:Is dit de keuring die aanstaande zaterdag bij hengstenhouderij Boeve in Heerde wordt gehouden? onze stal ligt daar vlakbij en misschien dat we even een kijkje komen nemen..
Rianavaplu schreef:HannekeS schreef:Woe oh wie uit Zeeland wil mijn jasje meenemen...?????!!!!!_/-o_
*o/*
Hoi Hanneke!
Als het goed is heeft Cora die nog!
Mijn stoeltjes staan er ook nog!![]()
Heeeel misschien zou ik zaterdag komen, maar weet het nog niet zeker. Mocht Cora die stoeltjes bij hebben laat ze ze dan maar aan Noelle geven, die zie ik binnenkort wel weer een keer!
Groetjes Rian & Caitlin
Hoi flettie!!!
snowdon schreef:sherif schreef:Is dit de keuring die aanstaande zaterdag bij hengstenhouderij Boeve in Heerde wordt gehouden? onze stal ligt daar vlakbij en misschien dat we even een kijkje komen nemen..
Nee dat is geloof ik van de tuigpaarden! Deze keuring is bij de paardenkliniek.
Dus het is wel onze keuring Chubby schreef:Citaat:gratis dekking..
Tsja Bonte, daar heb jij wat aan!
Rianavaplu schreef:Hoi flettie!!!
Alles goed???
Als ik zaterdag niet kom, dan wordt het waarschijnlijk met de hengstenshow in April, maar ik moet vandaag Noelle nog effe bellen.
Als ik eerder naar Noelle in Duitsland ga, kom ik zeker bij langs.
Ben wel heel benieuwd hoe jullie daar wonen!!
Groetjes Rian & Caitlin!!
Of d'r vaste telefoon moet het onderhand al doen.... euhm, nee, ze staan in ieder geval nog niet vermeld in telefonbuch.de
, zitten naast elkaar....